Placute de frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Este posibil sa fie din gama SL, insa dupa paddingul anti-vibratii m-as mira.
    Oricum, la rece si la utilizare normala SL prind foarte bine.
    sigpic

    Comment


    • Originally posted by Shakar View Post
      Din pacate nu .

      PS - placutele de origine le-am tinut ~60 000 si asa se prezinta.
      Le-ai schimbat degeaba. Mai mergeau mult si bine
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • Imi putrezeau Premier-urile pe birou . Oricum motivele le-am scris mai sus + ca cea din stanga este uzata mai mult, era de pe interior. Nu sunt nici adeptul sa schimb totul la limita, imi place sa pun consumabile de calitate si sa nu le schimb in ultimul moment.
        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

        Comment


        • Diferenta intre FDB si FSL nu e de compus, ci accesorii (arcul ala din ochetul placutei, senzori de uzura etc). Parerea mea...
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • FSL cedeaza destul de rapid la temperatura mare, stii doar ca stiu din experienta si nu din auzite.
            sigpic

            Comment


            • de fabrica se pun 1781. daca luam o placuta de fabrica (renault) si una ferodo 1781 la prima vedere se observa compozitia absolut identica. destul de dure si prezinta incluziuni.

              la 42.000 discurile mele au uzura foarte accentuata. 845 urile mi au uniformizat santurile formate in disc si l au lustruit. are aspect de nou. abs ul intra la un efort mult mai mic la pedala. nu am avut ocazia sa le testez pe un drum alpin in coborare fara sa ajut frana cu motorul.

              placutele de fabrica le am stresat serios pe grossglockner - kaprun. accelaram pe coborari si in curbe franam la liber. abia pe sfarsit spre casele de taxare dadeau semne de oboseala si frana devenise usor elastica dar puteam bloca cu abs fara probleme

              in ceea ce priveste discurile stock la 42.000 au cancer pe interior. ventilatia este practic inexistenta. la o privire atenta sub lupa, au fisuri foarte fine

              Comment


              • Cand pedala devine elastica si coboara, inseamna ca lichidul incepe sa fiarba.

                Cand pedala este inca ferma dar efortul depus pentru franare creste, inseamna ca placutele au depasit temperatura maxima pe care o suporta pana isi pierd capacitatea de frictiune.

                Cu ABS nu blochezi nimic. ABS nu mai intra fie cand se ard senzorii, fie cand sistemul de franare nu mai este capabil sa produca blocarea rotilor.
                sigpic

                Comment


                • Daca ziceti ca din fabrica vin cu FDB1781 totusi nu imi explic doua lucruri.

                  1) De ce frana tine sesizabil mai bine, la aceeasi presiune aplicata pe pedala ?
                  2) Placutele de origine au coeficient de frecare 0.20, la fel ca FSL in timp ce FDB au 0.32.

                  Parerea mea e ca din fabrica nu vin Ferodo Premier + ca pretul lor in reprezentanta (placutele Renault) este doar o idee mai mare ca in magazinele de piese dar ei acolo in general practica adaosuri mult mai mari, deci inca o data ar avea mai mult sens ca un produs care face 80-90 lei sa il vanda cu ~150 in reprezentanta.
                  '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                  Comment


                  • imi pare rau ca nu am pastrat placutele sa le pozez pe forum

                    @ shakar pretul placutelor de fabrica se apropie de pretul placutelor ds2500. nu cred ca dacia sunt asa buni la suflet incat sa puna placutele alea pe maini . ii schimb ii cred suficient de magari sa ia cu 5 Euro placutele de la ferodo sa lipeasca renault pe ele si sa ni le vanda cu 50 60 Euro

                    @ dr mke. daca pui frana cu ABS pe asfalt vei observa scurte blocari sau intreruperi sacadate ale aderentei. urme de guma intrerupte. la asta ma refeream cand am zis ca blochez cu abs.

                    in cazul meu pedala era inca ferma. crescuse efortul la franare. placutele incepeau sa nu mai faca fata situatiei. discurile erau albastre cum e cerul noaptea.

                    aveti idee daca se gesesc Ferodo FDB 845 pentru etrierii de van ? si unde ?
                    Last edited by alessandro; 30 August 2011, 08:58.

                    Comment


                    • Originally posted by Shakar View Post
                      Daca ziceti ca din fabrica vin cu FDB1781 totusi nu imi explic doua lucruri.

                      1) De ce frana tine sesizabil mai bine, la aceeasi presiune aplicata pe pedala ?
                      2) Placutele de origine au coeficient de frecare 0.20, la fel ca FSL in timp ce FDB au 0.32.

                      Parerea mea e ca din fabrica nu vin Ferodo Premier + ca pretul lor in reprezentanta (placutele Renault) este doar o idee mai mare ca in magazinele de piese dar ei acolo in general practica adaosuri mult mai mari, deci inca o data ar avea mai mult sens ca un produs care face 80-90 lei sa il vanda cu ~150 in reprezentanta.
                      1) Pentru ca ai comparat piesa uzata cu una noua
                      2) N_am nici cea mai vaga idee de unde ai cifrele alea, insa nu le consider relevante/reale
                      3) Cat priveste pretul, ca pune Ferodo adaos ca au marca lor, ca pune Dacia, tot adaos e. Cand cumperi 50 000de seturi lunar primesti o reducere.

                      Alessandro, indicele 845 indica o anumita forma/dimensiuni nu un compus. Placutele premier pentru sistemul ATE ar trebui sa fie ok.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • Dupa cum spuneam, eu nu ma refer la cum tineau placutele de fabrica la 60 000 (desi dupa cum se vede in poze mai mergeau, nu sunt uzate la maxim) ci si cand erau mai noi. Cat despre coeficientul de frecare, se gaseste in specificatii.
                        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                        Comment


                        • Coeficientul de frecare e intre 2 materiale (adica una e placuta de frana-fonta discului si alta e placuta de frana-portelan). Cat timp standardul de incercare nu e acelasi, nu vad rostul comparatiei. Si nici de unde iei tu "specificatiile" placutelor ca eu pe site la Ferodo nu am dat de ele, la Dacia cu atat mai putin.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • Cand se calculeaza probabil au un standard toti, nu masoara fiecare pe ce il taie capu. Mai cauta si o sa gasesti.
                            '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                            Comment


                            • Aici: http://www.ferodo.co.uk/ferodo_home/test.html zice ca Ferodo permier are 029, dar e vorba de placutele de Focus. In fine, poate ai documentatie mai buna decat mine.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • Motrio

                                Ce parere aveti despre placutele Motrio? Urmeaza sa schimb placutele de frana la un Logan 1.4 MPI Ambiance, fabricat in 2007, cu 24.500 Km, din care apoximativ 20.000 Km in Bucuresti. La revizia de 4 ani (22. 000 Km) placutele originale mai aveau 2-3 mm de "carne". Mecanicul mi-a spus ca mai tin 2000 Km. Schimbul o sa-l fac la reprezentanta. Ce imi recomandati sa aleg: Motrio (128 lei manopera + montaj) sau placutele de origine (184 lei, inclusiv montajul). Alte variante nu ma intereseaza. Eu inclin sa aleg Motrio.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google