Originally posted by Punk
View Post
Placute de frana
Collapse
X
-
Placutele nu se calca in 20 km. Au nevoie de cateva sute de kilometri in trafic normal sau de vre-o 2 ceasuri de rodaj dedicat.
Fum este normal sa iasa dintr-o placuta noua la primele supraincalziri pentru ca inca nu s-a ars excesul de liant din material. Daca ai discurile de uzina, cand se termina placutele astea ai sa schimbi aproape sigur si discurile. Desi daca au sant pe suprafata de frictiune, trebuiau deja schimbate.
FDB 1781 sunt facute pentru discurile de uzina ale Dacia, cu compozitie coresnpuzatoare pentru a nu uza prematur discul. In plus FDB 845 nu au padding-ul anti vibratii prezent pe 1781.Last edited by dr_mke; 21 September 2011, 19:06.sigpic
Comment
-
D-asta sunt mai scumpe?Pana acum am avut doar placute din fabrica,si s-a deformat discul.Acum nu era foarte deformat,o sa il fac la 30.000 de km il duc la un mester ,sau il schimb.O sa vad.
Din spusele tale:fdb 845 nu sunt recomandate ca distrug discul.sigpic
Comment
-
stai linistit. 1 disc adevarat e 125 lei / bucata. FDB 845 sunt recomandate pentru ca franeaza
am 10.000 de cand am pus placutele si mi se par un pic uzate. mie mi se par moi 845 urile, de asemenea scot si foarte foarte mult praf. mi se inegresc janteleLast edited by alessandro; 21 September 2011, 20:03.
Comment
-
intre mine si alessandro mai e o diferenta. placutele mele INCA nu s-au calcat complet. motivul este chiar de ras: placuta ATE acopera mai putin discul decat cea EBC, deci astea EBC nu prea "incap" in santul facut de ate-urile de fabrica, calcand putin si peste acele margini. discurile de van sunt si "high-carbon" dupa cum a constatat si @alessandro aseara, fiiind fine la atingere (la fel ca brembo easy-check-urile lui) si putin cam consumate (asta e, le schimb la urmatorul schimb de placute). ebc-urile nu au ajuns inca la capacitatea de franare pe care o aveam cu placutele ATE, dar timpul este in favoarea mea. la rece, mie mi s-au parut mai prompte franele mele. este doar o parere, placebo, sau cum vreti voi. normal ar fi sa ne adunam undeva necirculat, sa facem cateva teste de franare de la 60-70km/h, sa vedem ce si cum. daca si nemtii au pus etrierul mai mare pe 16v, stiu ei ceva
Comment
-
nemtii au pus etrierul ala pentru ca are nevoie sa franeze frecvent de la 200 de pa autobanda. ca merg ca nesatisfacutii
in rest repet franele mele se comporta ca un ambreiaj sport iar franele de van se comport ca un ambreiaj mare. dintre astea doua in aleg pe cel sport.
845 se comporta mai bine decat greenstuff. uite te pe specificatii.
si ti am mai zis de 10 ori aseara daca eu am 185 si tu tot 185 distanta de franare va fi aceiasi in 1000 de cazuri
Comment
-
Originally posted by Octavian___32 View PostImi cer scuze public.
Am fost azi in reprezentanta, placutele originale (Made In FR) sunt 130 lei.
Asa mai merge !
Mi-a confirmat si un injiner de acolo ca au fost aproape 200 lei, dar s-au ieftinit mult pt ca nu le mai cumpara nici dracu.
Comment
-
@ razvanamza ca lungime gasesti placute de FIAT uri sa intre in portetrier. dar nu se vor portivi niciodata ca latime. sunt cu 5mm mai inguste. si aici nu inteleg cum mama masii totusi placutele alea intra pe disc de 270 la Fiat Palio 1.6 16v
mai ai placutele vechi ? luam una mergem la un magazin de piese si incercam. daca placuta asta cu latime de 46 intra pe disc de 270, de ce nu ar intra si pe 260 ?
dupa "calculele" mele astea ar trebui sa fie placute din gama DS pentru VAN. daca pusca ... problem solved, costa 550 lei / set
deci tot DS2500 in etrieri TRW ii mai avenit din toate punctele de vedere
Last edited by alessandro; 26 September 2011, 08:56.
Comment
-
Pune o poza sa le vedem si noi.Last edited by Soran; 28 September 2011, 17:55.Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb
Comment
Comment