Originally posted by einstein1984
View Post
sincer in Bucuresti uleiul ar fi de recomandat cam la 10-15.000 (strict urban). Vezi ca la alte marci se foloseste tehnica un ulei mai slab cateva sute de km sau o mie doua si apoi pus un ulei bun la cateva schimburi de ulei, pentru o curatare cat mai buna a motorului, pentru baia de ulei samd...
Iar in ceea ce priveste tamburii, revin cu o intrebare: daca etrierii de pe fata care sunt in aer liber, si ferodo-ul are unde sa dispara se curata, atunci tamburul care este destul de sigilat si nu are auto-curatare, de ce nu i-ai face aceasta operatiune la 1 hai maxim 2 schimburi(de placute) 20-40.000 de km ? Repet Dacia zice la 60.000 curatare dar in acelasi mod zic si uleiul la 20.000, dar asta in alte moduri de exploatare nu numai regim urban... unde uzura placutelor(si a tamburilor) este mai mare, cat si uzura uleiului folosit este mai mare.
Comment