Placute de frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Niki View Post
    FBD 845, pe discuri stock, scartaiau exact ca in filmuletul tau.
    Discurile nu le-am terminat in 5000 km.

    Myth busted! Iar vorbim discutii...
    deci...la tine scartaie si la mine nu. cand zic nu ma refer la deloc.

    avem 2 variante clare si bine definite DA sau NU...greu sa fim subiectivi...sau poate ne joaca feste auzul

    daca ziceam ca scartaie mai tare, mai incet, scartaie foarte tare, parca nu asa tare...aici putea sa intervina o doza foarte mare de subiectivism

    dar cand spun nu scartaie, deloc, niciodata... cred ca este destul de clar ce vreau sa exprim si nu cred ca am cum sa ma insel astfel incat sa va transmit o informatie eronata. ele defapt scartaie...eu nu le aud...si vin aici sa va spun ca nu scartaie....putin probabil

    la mine nu au scartait pe discuri stock punct. daca la altii scartaie pe discuri stock nu inseamna ca si la mine au scartait.

    de unde stim ca dacia a pus acelasi tip de discuri ? mai ales ca eu am PH2. Dacia schimba foarte des furnizorii
    Last edited by alessandro; 1 November 2012, 13:18.

    Comment


    • Am gasit ceva folositor
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • stratul de material din placuta depus pe disc este foarte important. trebuie sa fie uniform pe toata suprafata discului.

        cand franele se incalzesc, stradul de pe disc adera foarte bine la placute => franare coeziva

        nu am gasit o documentatie buna pentru a intelege mai exact care e treaba cu franarea abraziva. unde se termina una si unde incepe cealalta

        P.S. ma intereseaza sa aflu pentru ca pun cap la cap mai multe informatii, sa stiu exact ce primesc daca o sa imi cumpar DS2500 in primavara.
        am exact aceiasi problema ca aici. unu zice ca scartaie...altu zice ca nu scartaie, unu zice ca tin la rece...altu zice ca nu tin la rece
        Last edited by alessandro; 1 November 2012, 13:40.

        Comment


        • Originally posted by alessandro View Post
          @ mr.k

          imi poti pune o poza cu o janta nespalata de 2-3mii de kilometri facuti cu FSL uri ?
          Nu, ca spal masina des.

          Dar lasa destul praf placutele.

          Comment


          • Ferodo Premier FDB 845 sunt excelente, tin la condus sportiv si costa sub 100 de lei daca te deranjezi sa ti le inlocuiesti singur

            @alessandro: depunerea unui strat consistent si uniform de material din placute pe suprafata discului NOU, joaca rolul principal in formarea stratului de cementita, alaturi de CALDURA generata la franarile puternice. Acest strat micrometric asigura coeficient bun de frictiune intre placuta si disc, precum si longevitatea discului de frana, pentru ca este mai dura decat fonta.

            Discurile mele sunt puse de ~ 80.000 km si mai au ceva pana sa fie inlocuite.
            Last edited by dr_mke; 1 November 2012, 15:33.
            sigpic

            Comment


            • bun...intrebarea mea este ce se intampla cu filmul ala care se depune pe disc, dupa o coborare cum am vazut in link ul de la tine

              Comment


              • Pe mine chiar nu ma doare capu cata negreala fac, sa franeze cat de bine posibil, sa mance discurile.

                Originally posted by darksid3 View Post
                ........................Spre exemplu, multi se plang ca FDB 845 scartaie. E, acum doua zile am mers cu FDB 845 si erau foarte silentioase. Mai pot eu sa ma incred in ce citesc aici? Nu! Si asta e doar un exemplu.
                Si ce daca scartaie? Si ATE-urile scartaie in draci, dar macar franeaza exemplar.
                Daca curat de negreala cu jetu, cateva zile nu scartaie, apoi incep din nou simfonia ) dar doar la franri usoare, daca aps tare nu scartaie.
                Poate la fel ai patit si tu cu FDB-urile alea.
                Last edited by Octavian; 1 November 2012, 18:40. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • si de unde stii ca FDB nu franeaza ? le ai incercat ?

                  multa lume care a incercat FDB 845 au zis ca sunt nasoale ca nu franeaza, dar uita ca niste placute metalice au nevoie de incalzire sa prinda bine.

                  celor care nu au incredere in placutele astea le recomand sa puna o frana tare de la 100 si la 2 a vor musca din volan. la tzaca paca prin oras un FSL prinde mai bine probabil

                  Comment


                  • Originally posted by darksid3 View Post
                    ...............................
                    Spre exemplu, Remsa si Road House, desi sunt cotate ca placute slabe (in constientul colectiv si pe baza unor pareri subiective doar), folosesc tehnologia HPT. ...............................................
                    Sunt negre si fara insertii metalice. Lasa praf negru la greu, pe jante, dar franeaza foarte bine.
                    Intr-adevar Remsa sunt metal free, lasa praf la greu, se uzeaza repede (fac comparatie cu TRW, ATE si placutele de uzina) si nu prinde frana nemaipomenit de bine.
                    Dar sunt OK pt ca au un pret bun, raport pret-calitate bun (la jumate de pret aprope fata de TRW 16xx si sub jumate de pret fata de ATE)

                    Ce am avut pana acum as pune asa in ordine descrescatoare e eficientei la franare: ATE si cele de uzina, TRW (cod 16xx), Remsa.

                    PS: cam putin ma tin placutele, in 100000 km am schimbat 3 randuri de placute

                    Originally posted by alessandro View Post
                    si de unde stii ca FDB nu franeaza ? le ai incercat ?
                    ........................
                    Da' eu n-am spus ca nu prinde frana ok cu FDB , cel putin nu de curand
                    Last edited by Octavian; 1 November 2012, 18:49. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • un material folositor



                      fac si eu un top care include placute folosite pe mai multe masini.

                      ATE PP(e30), FDB845, de origine(Logan), FSL(SNova) si Fermit (complet ratate si distruse). in primavara o sa pun pe discurile Ferodo DS2500...sa vedem daca ajung la stacheta ridicata de ATE Power Pad

                      Comment


                      • Pentru SupeRNova / Solenza nu era mare scofala sa gasesti FDB114. Am folosit asa, cam 100.000 km ?
                        sigpic

                        Comment


                        • pentru ca am deja 90.000 km si placutele se apropie de epuizare, la urmatoarea revizie va trebui sa le inlocui. Cele pe care le am acum franeaza foarte bine, iar daca ploua bine si se umezesc franeaza mult mai puternic. Puteti sa imi dati exemple de placute de frana care se comporta asa? mult respect colegilor care au scris pe acest thread care poate deja au dezbatut acest subiect. Astept raspunsurile dvs.

                          Comment


                          • Mie mi s-au recomandat Ferodo ThermoQuiet(undeva la 120 lei) cum ca ar fi ok si pentru discurile stock. Probabil de-astea o sa achizitionez cand va fi nevoie.

                            Comment


                            • E o oferta la dealerii Dacia, placute de frana de prim montaj(adica ce se monteaza in fabrica) cu manopera = 240 de lei si motrio cu montaj = 155 lei.
                              Se merita? Am 60k si nu am schimbat pana acum deloc placutele, cand am schimbat pneurile mi s-a recomandat sa o fac.

                              Comment


                              • motrio cu montaj = 155 lei.
                                Decat motrio, la bani aia pui FDB845, inclusiv manopera.
                                Alea de prim montaj sunt bune, dar pretul.....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google