Placute de frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A folosit cineva pana acum Yellowstuff?
    sigpic

    Comment


    • Originally posted by VlaD2803 View Post
      Eu va cred ca fiecare aveti pareri, dar pana la urma ce recomandati? Am nevoie sa le schimb pe fata, ca nu le-am schimbat niciodata si am 74000km.

      Spre astea m-am orientat http://www.piesenet.ro/Placute-Frana-Logan-Brembo . Ce ziceti?
      PE spate nici nu ai ce placute sa schimbi, ca sunt tamburi, nu discuri.

      Eu probabil o sa aleg intre ATE si FDB845, urmatorul schimb.
      Brembo alea le-ai ales ca suna bine marca, asa mai DA curse? Daca le pui, poate postezi un feedback aici, poate alegem si altii asa ceva.
      Last edited by mr.K; 8 March 2013, 11:24.

      Comment


      • Singurul dezavantaj la FDB 845 este lipsa canalului de pe mijloc. Pe langa altele, lipsa acelui canal poate provoca aparitia mai rapida a fisurilor la forte si temperaturi mari de franare

        Comment


        • Aveti grija ce placute imperecheati si cum le utilizati, eu am comis-o in sensul ca am pus discuri ferodo si placute ferodo premier 845 si am reusit sa ovalizez discurile cat sa se simta foarte putin in volan, nu stiu cum am reusit avand in vedere ca prima mie de km le-am pasuit ca la carte, dar in final pun pe seama pieselor de proasta calitate achizitionate.
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • Cum am discuri ferodo pline, tai de pe lista FDB845 si pun ATE .

            Comment


            • Pune ceva mai moale de atat, daca ai fost multumit de franarea cu FSL (asa varza cum este macar nu-ti strica discurile) mergi in continuare cu ele si schimba-le pe la 20 de mii km. Acum imi pare rau ca am luat discurile ferodo, cred ca voi trece la FSL pentru ca e posibil sa nu mai simt in volan vibratiile la franare. Altceva n-am ce sa reprosez setului pe care l-am montat, frana tine ferm la orice viteza, pedala tine catusi de putin ai apasa.
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • Originally posted by alessandro View Post
                Singurul dezavantaj la FDB 845 este lipsa canalului de pe mijloc. Pe langa altele, lipsa acelui canal poate provoca aparitia mai rapida a fisurilor la forte si temperaturi mari de franare
                Nooo, ca scartaitul la franare e o placere, nu un dezavantaj.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • Originally posted by 827sam View Post
                  Pune ceva mai moale de atat, daca ai fost multumit de franarea cu FSL (asa varza cum este macar nu-ti strica discurile) mergi in continuare cu ele si schimba-le pe la 20 de mii km. Acum imi pare rau ca am luat discurile ferodo, cred ca voi trece la FSL pentru ca e posibil sa nu mai simt in volan vibratiile la franare. Altceva n-am ce sa reprosez setului pe care l-am montat, frana tine ferm la orice viteza, pedala tine catusi de putin ai apasa.
                  Cu FSL franarea e decenta, dar din ce am vazut la alte masini, ATE-urile se ridica la nivelul placutelor cu care a venit masina.

                  Cea mai mare teapa la placute am luat-o cu Bosch, scartaiau, franau oarecum binisor dar discurile au avut cel mai mult de suferit.

                  N-a mai incercat nimeni placute Valeo? Am avut 2 schimburi si chiar am fost multumit, sunt ele cam moi si se uzeaza repede, dar nici scumpe nu-s, asa ca merg schimbate mai des.

                  Comment


                  • Originally posted by einstein1984 View Post
                    Nooo, ca scartaitul la franare e o placere, nu un dezavantaj.
                    Pentru mine da. Abia astept sa trec la DS Performanace...sa scartaie si mai tare.

                    @ 827 sam
                    Ce facusi domne ? Ai executat discurile ? Vezi sa nu fie si din strangerea inegala a prezoanelor.
                    Calitatea slaba a discurilor Ferodo o confirm si eu. Dupa 20.000 cu FDB 845 au santuri si buze pe margini.
                    Cu Brembo, dupa 45.000 in care au fost violate la propriu...nu exista asa ceva.

                    Comment


                    • Originally posted by einstein1984 View Post
                      La 100 de lei nu erau de la dealer; Deci sanse mari sa fi fost false.
                      Pai nu ca sanse, erau 100% niste facaturi, d-astea ce au fost de vanzare si aici cu acel cod U3360 sau ceva de genu, de care s-au plans si altii.

                      PS: ca varianta de buget la discurile stock e ok si TRW, cel putin la mine sunt foarte multumit pana acum (cred ca minim vreo 50000 km am si mai duc mult si bine).
                      Folosit un set de placute TRW (d-alea scumpe) si un set ATE.
                      Last edited by Octavian; 9 March 2013, 10:28.

                      Comment


                      • Si mie tot TRW mi-a recomandat mecanicul, m-a intrebat de care vreau: " dalea de 47 ron sau de 87 ron?" am luat a 2-a varianta, sunt multumit, mi se pare mult mai bine ca inainte, defapt celalate care le-am avut pe masina erau de origine( probabil doar cu numele) cumparate de la un magazin oarecare de piese auto, se facusera lucioase si nu mai faceau deloc treaba buna, sa nu mai zic ca scoteau niste zgomote de imi era si rusine sa pun frana

                        Comment


                        • Originally posted by yrman View Post
                          A folosit cineva pana acum Yellowstuff?
                          Nu a folosit nimeni???
                          sigpic

                          Comment


                          • salut baieti, am mai lasat mesaje pe aceasta pagina, si totusi am o problema si nu stiu ce sa fac. am aprox. 50.000 km, si tocmai ce am schimbat placutele de frana, desi cei de la service mi-au spus ca ar mai fi mers vreo 7000 de km. le-am schimbat si datorita km , dar si pentru ca dimineata cand plec cu ea, la franare se aude un harait, de parca ar fi ceva fier pe fier. acum , chiar si dupa schimbul de placute, la franare aud acealsi zgomot, dupa ce se mai incalzeste masina, sa zci vreo 2-3 km, zgomotul nu se mai aude atat de tare, trebuie sa fii atent ca sa il auzi....stie cineva care ar putea fi problema?

                            Comment


                            • Am schimbat si eu placutele cu unele after market si in mers se aude de la roata stanga fata un sunet intermitent ca de piatra in cauciuc si dispare acest sunet cand franez.
                              Din cate am inteles e din cauza ca nu stau perfect placutele in etrier si au un mic joc.
                              Singura problema ar fi doar zgomotul si atat din cate am inteles.
                              Voi ce parere aveti ?
                              Ati mai patit asta?
                              Last edited by me_catalin; 14 March 2013, 17:47.
                              Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

                              Comment


                              • radu alex ...nu-ti fa griji. ce se aude este un strat foarte fin de rugina de pe discuri sau tamburi. care dupa 2 -3 franari dispare...
                                si eu am aceleasi simptome...deci stai linistit.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google