If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Mai oameni buni,,din ce citesc pe aici,,ma doare capul..prea multe coduri si nebunii si feluri de placute. Ca unele sunt prea tari,,ca altele sunt prea moi,,,ca alte ovalizeaza/tocesc discurile,,ca altele scartaie,,ca altele nu tin..etc.
Pana la urma pun o intrebare SIMPLA:
--care dintre placutele mai sus mentionate de voi au cele mai apropiate caracteristici ca cele de fabrica(stock)?
Eu cred ca diferenta intre FDB845 si FSL 845 e data de accesoriile din cutie (senzori de uruzura si surubele); Intre FDB845 si 1781 e diferenta de compus.
FDB845 rezista la conducere sportiva cu bun simt. De indata ce incepi sa sari calul efortul la pedala devine progresiv mai mare, urmat de pedala moale daca nu intelegi sa le lasi sa-si revina.
salut
am schimbat discurile acum vreo juma de an si am pus un set de placute de origine in binecunoscuta cutie de piese renault . azi de curiozitate am bagat degetelu prin janta si surpriza se simte o buza pe marginea discului ( discurile sunt ferrodo ) sa cred ca placutele sunt dure si papa discul .
am avut si eu FDB845. Ele sunt cunoscute ca fiind placute sport. (ma rog...in limitele a ceea ce inseamna sport cu o masina de familie)
le-am schimbat deoarece uzeaza cam mult discul in timp.
in materie de eficienta pot spune ca sunt cu mult peste placutele stock.
salut
am schimbat discurile acum vreo juma de an si am pus un set de placute de origine in binecunoscuta cutie de piese renault . azi de curiozitate am bagat degetelu prin janta si surpriza se simte o buza pe marginea discului ( discurile sunt ferrodo ) sa cred ca placutele sunt dure si papa discul .
Buza aia se face cu orice placute ai pune.
Placutele de fabrica rod bine din discuri, noi vrem sa avem idealul, adica placute eficiente sa rupa frana, dar sa nu uzeze discurile prematur
Exista un echilibru intre placute si discuri, nu poti sa ai totul pe nr nelimitat de km.
Eu am mers cu placutele si discurile din fabrica 59800km. Mecanicul (bun prieten) a zis ca acum trebuie sa schimb si discurile, nu numai placutele, avand buza destul de mare. Placutele ar mai fi mers, dar din cauza varstei (>6 ani) deja se descompuneau.
Bustean,, aici este ca la uleiuri de motor,,fiecare user are cate un anumit fel de set de placute cu un anumit fel de disc.
Astea sunt niste necunoscute X (placute) luate ca atare, cu alte necunoscute Y (discuri) si combinate dau Z valori Pe langa Z mai da si cu virgule serioase, ca tin prea tare sau prea moale,ca tocesc din discuri,,bla bla bla si ca restul e CanCan.
Asa ca m-am decis..i-au placute Ferodo FQT de la tine si cu asta basta.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment