Depinde cum se merge cu masina. Daca mergi mai sportiv, discurile pot ceda mult mai devreme de 60.000 km. De asemenea, daca mergi linistit sau mult in extraurban, le poti tine si 200.000 km. Nu e o regula de kilometri, franele se uzeaza de la folosinta.
Placute de frana
Collapse
X
-
Discurile OEM au fost in cap (sub limita de uzura, cu doar 17mm ramasi) la 60.000 km, in cazul meu. Circul minim 80% la drum nu in oras.
Placutele au si ele rol important in uzura prematura a unui disc, insa cea mai mare problema este stilul de condus, nu placutele in sine.
Ca si anduranta, Ferodo FDS845 (DSPerfomance) au fost cele care m-au tinut cel mai mult.sigpic
Comment
-
La 100000 km am schimbat discurile de frana - duble ventilate, am un Prestige 1.6 16v, cu Klaxcar duble ventilate si placute Master Sport normale de culoare rosie. Dupa 2000 km m-am hotarat sa le schimb cu unele tot Master Sport dar ceramice. Motivul a fost curiozitatea de a vedea diferentele intre cele doua tipuri de placute. Pana acum in cateva sute de km am observat ca sunt mai silentioase nu mai scartaie la franarea la viteze mici si nu fac zgomot la o franare mai brusca la viteze de peste 100 km/h. Ca eficacitate nu pot spune ca sunt mai bune, inca nu am un minim de 5000 km ca sa pot sa compar cu placutele clasice.Last edited by Bobo1973; 27 April 2013, 21:43.
Comment
-
In oras nu circuli cu viteza, vreau sa le vad cum se comporta pe autostrada cand franezi mai in forta la 140 km/h (pe cele vechi - MasterSport rosii - le-am vazut si de exemplu la franari mai in forta erau cam zgomotoase) In urmatorii 5000 km o sa am o medie de minim 2500 km pe autostrada si restul in oras, asa o sa-mi pot face o parere despre acest tip de placute.
Comment
-
Originally posted by Bobo1973 View PostLa 100000 km am schimbat discurile de frana - duble ventilate, am un Prestige 1.6 16v, cu Klaxcar duble ventilate si placute Master Sport normale de culoare rosie. Dupa 2000 km m-am hotarat sa le schimb cu unele tot Master Sport dar ceramice. Motivul a fost curiozitatea de a vedea diferentele intre cele doua tipuri de placute. Pana acum in cateva sute de km am observat ca sunt mai silentioase nu mai scartaie la franarea la viteze mici si nu fac zgomot la o franare mai brusca la viteze de peste 100 km/h. Ca eficacitate nu pot spune ca sunt mai bune, inca nu am un minim de 5000 km ca sa pot sa compar cu placutele clasice.
Comment
-
Klaxcar si MasterSport sunt firme cunoscute pe piata auto, sunt fabricanti europeni, si chiar daca ar fabrica in China nu m-ar deranja. Am mai pus MasterSport pe masina mea si pe a unui prieten, la el amortizoare, si am fost multumit de calitatea pieselor. Iar faptul ca am schimbat placutele am facut-o din curiozitate si nu din lipsa calitatii pieselor.
Comment
-
Originally posted by cosmos View Postsalut placutele ce se monteaza pe logan TRW 2796 PIG 081-10 iar Ferodo 183 cod Renault922296
Comment
-
Originally posted by flickaldoilea View Post@Octavian
Al doilea set de placute ATE ? In urma cu ceva timp spuneai ca urmeaza ca dupa setul de placute ATE ( primul ) sa incerci FERODO PREMIER FDB 1781 , care sunt laudate de colegii care le folosesc, de asta intreb.
Al treilea rand o sa-mi pun Ferodo d-astea care sunt mancatoare/distrugatoare de discuri sa vad si eu minunea cum 'musca' din disc, care drac' sunt astea FDB845 sau??
Comment
Comment