nu inteleg ce vrei sa spui...
Placute de frana
Collapse
X
-
Problema este ca placutele astea originale Dacia/Renault sunt facute in baza unui contract intre uzina si Ferodo (sau alti producatori de sisteme de frana) in care producatorul de autoturisme specifica compozitia materialului. Voi vreti placute aftermarket cu compozitia celor oem doar ca nu veti gasi nicaieri, singura varianta ar fi tot placutele din reprezentanta ambalate in cutii dacia dar, si asa exista sanse sa nu fie exact acelasi lucru cu cele de prim montaj pentru ca dacia a avut contracte cu mai multe firme pentru placute.
Comment
-
In cazul meu treaba sta cam asa. In 62 000km placutele au ~12mm, iar discurile au uzura ~1mm, asa ca e foarte firesc sa folosesc, pe cat posibil, acelasi tip de placute, ca si compozitie. Etrierii sunt TRW, despre discuri, nu am vazut nimic inscriptionat. Foarte probabil sistemul de franare e TRW iar placutele Ferodo.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by bad_hrc View Post......................... singura varianta ar fi tot placutele din reprezentanta ambalate in cutii dacia dar, si asa exista sanse sa nu fie exact acelasi lucru cu cele de prim montaj pentru ca dacia a avut contracte cu mai multe firme pentru placute.
Cele cumparate din reprezentanta (de origine) nu sunt/nu au inscriptionat Ferodo 182 (nici alea Made in France, nici alea Made in Italy).
Doar din uzina vine cu d-astea, si sunt foarte bune.
PS: intr-o vreme puneau in service cand schimbau placutele Brembo U3360 (sau ceva de genu codul) din nou foarte bune.Last edited by Octavian; 27 May 2013, 21:45.
Comment
-
Iancu, trebuie sa te impaci cu ideea ca nu vei mai gasi placute lafel. Eu cu cele de fabrica am mers 25000km si le-am schimbat cu totul, discurile aveau 10,6mm (producatorii dau 10,6-10,7 grosime minima) si placutele erau cam la jumatatea grosimii initiale (ma duc jos sa le masor si revin). Eu le-am considerat proaste calitativ dar masina mea merge 85-90% in bucuresti, poate sa fie si asta o problema.
Tocmai am masurat placutele si au asa:
-cele de pe exteriorul rotii au 12mm
-cele de pe interiorul rotii (la pistonas) au 12mm respectiv 10,7mm, cred ca cea din urma a fost pe dreapta.
Am pus si o poza acum o luna cu placutele de fabrica ferodo 183
Scuzati, cele de pe interiorul rotii au 11mm si 10,7mm
Comment
-
eu nu am sesizat nicio diferenta la franare de cand am pus placutele de origine made in italy (~7-8000km). compozitia parea asemanatoare cu a celor date jos de pe masina. ce e drept, datorita compozitiei sunt foarte violente cu discurile dar daca ma tine un set de discuri +2 seturi placute ~170k km ma declar mai mult decat multumit.
probabil data viitoare o sa ma orientez pe discuri trw+placute trw datorita pretului mai scazut de achizitie.
@ndl placutele brembo postate de tine arata in proportie de 90 % ca si cele de origine. ma refer si la compozitia aparenta (multa alama). difera sanfrenul facut pe materialul placutei.
Comment
-
Cand am schimbat eu, lumea era multumita de ferodo fdb845 si fdb1781. Eu trebuia sa schimb si discurile, ma batea gandul sa trec la ventilate dar, nu am avut buget la momentul respectiv asa ca am luat placute si discuri ate si nu am dat gres. Cum am mai spus, in combinatia actuala pedala de frana este o idee mai tare.
Comment
-
Originally posted by tavinush View Post@ndl placutele brembo postate de tine arata in proportie de 90 % ca si cele de origine. ma refer si la compozitia aparenta (multa alama). difera sanfrenul facut pe materialul placutei.
problema e daca sunt mai bune decat cele de origine. adica, frana buna dar fara scartait.
Comment
-
trw Cotetz sunt praf, incercate si de mine si de alessandro si sunt varza pe eficienta franare, mult sub ce pot placutele de origine
placutele brembo au fost incercate de dr_mke pe discuri brembo max si dupa spusele lui sunt la fel de petarde ca si trw
pe mine ma roade tare sa pun niste ate pe bmaxDaca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Cotec GDB 400 sunt mai bune decat GDB 1634 si de 2x mai ieftine.
Eu le am din iarna si sunt multumit de ele. Sunt moi, durabile, silentioase. Prima pedala este prompta dar se pierde spre sfarsit daca viteza sare de 150-160 kmh
Pentru un om normal care merge linistit sunt placutele perfecte.
In regim rally nu fac fata deloc. Era sa ma duc la pascut de cateva ori. Intr-un viraj ai pedala si in urmatorul imediat mai jos te trezesti ca ca se duce la fund si masina nu opreste.Last edited by alessandro; 28 May 2013, 12:40.
Comment
Comment