Placute de frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Al patrulea.
    Originalele le-am schimbat mai mult de chichi, al doilea (Ferodo FSL) au ţinut puţin (probabil moale materialul) dar frânau bine, al treilea tot Ferodo, dar proaste (material neomogen, zone tari şi zone moi, posibil contrafăcute?), iar al patrulea TRW-urile de acum. Care văd că sunt OK, cel puţin aşa constat la primii kilometri.
    Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
    Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

    Comment


    • A montat cineva sau stie cineva ceva despre :
      - set placute EBC Greenstuff cod DP2959 ?
      Pt. un PH2 1.6/16v din 2009 ?

      Mujltumesc

      Comment


      • Am 60 000 km si urmeaza al 6 lea schimb .
        prima schimbare a fost la 15 000 km , am dat 2 mil , pe placute si au tinut 3 luni .
        de atunci fac ceva pe astea scumpe am pus doar din alea de 40 - 60 lei , si ma tin 1 an fara probleme .
        alea de 2 mil au fost puse in service dacia .eu nu mai calc pe le ei cat voi trai. am mai avut si alte experiente cu ei .

        Comment


        • Si cate discuri ai schimbat, ca eu nu-mi pot imagina un asemenea record, pentru ca e un record in materie.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • schimbat set placute de frana la 56.000 ,mai mergeau 20.000 lejer,
            la bras iasi set-120 ron
            microtop iasi set-85 de origine

            erau mai uzate cele de pe interior si am ales sa le schimb.

            Comment


            • Nu cred ca placutele sunt de vina ca nu tin....
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • Eu am 79.000km acu , am mers pana la 40.000 cu discurile de fabrica(Trw) si placute de origine (Renault) , dupa Brembo Easycheck PVT + Ferodo FD845 pana la 77.siceva km , iar apoi am schimbat placutele cu cele TRW (in continuare cu Brembo). Urmeaza schimb complet sistem frana cat de curand posibil (260mm/van/ate...) , dar dupa distributie.
                Ca si diferenta dupa rodajul asta , cu TRW nu franeaza ca si cu Ferodo (nici nu ma asteptam) , dar comparativ cu placutele de origine , personal nu vad nici o diferenta la franare .
                Last edited by Nimeni; 25 July 2013, 19:21.

                Comment


                • Azi am cumparat placute BOSCH cu 70 lei setul, poate sunt petarde poate nu
                  Attached Files
                  Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

                  Comment


                  • La pag 156 vei gasi cateva pareri legate de placutele de frana Bosch. Se pare ca sunt, potrivit si altor useri, mai dure si uzeaza rapid discurile. Din punctul meu de vedere recomand cu caldura Ferodo Premier FDB 1781. Sunt potrivite ptr discri neventilate, asigura o franare lina si silentioasa. Pretul lor, la Dacia shop este de 160 lei+20 lei transportul, dar, dupa o experienta neplacuta cu placute de frana petarde de "origine" consider ca-si merita fiecare banut!
                    Last edited by 77sky; 27 July 2013, 22:24.

                    Comment


                    • Originally posted by adyta View Post
                      Azi am cumparat placute BOSCH cu 70 lei setul, poate sunt petarde poate nu
                      Bosch face aprinderi bune, pompe de injectie bune, mai putin placute de frana
                      Acum vezi tu cum le simti.

                      Comment


                      • Originally posted by adyta View Post
                        Azi am cumparat placute BOSCH cu 70 lei setul, poate sunt petarde poate nu
                        Discurile de frana de pe masina sunt cele originale? Daca da, posibil sa le termini cu placutele astea.

                        Comment


                        • nu inteleg de ce le place unora sa se complice aiurea cu placute proaste, ferodo, ate si trw sunt mai mult decat ok
                          eu am sa raman in continuare la fdb 845 pe brembo max, imi sunt mai mult decat suficiente in orice conditii de utilizare (vreo 1500 km cu masina incarcata pana la refuz) n-au cedat niciodata si am avut pedala ferma in orice moment
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • nu cred sa fie asa rele. oricum asteptam feedback asupra lor.

                            Sam, ai uitat de pagid, spre exemplu.

                            Comment


                            • cati stiu de pagid ?
                              ma refeream la cele mai ok dintre cele uzuale folosite si vandute
                              cand vad ca unii vanzatori iti baga sub nas comline, mastersport, lpr sau alte lepre imi vine sa le intorc spatele si sa plec
                              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                              Comment


                              • Originally posted by razvanamza View Post
                                nu cred sa fie asa rele. oricum asteptam feedback asupra lor.
                                ....................
                                Is rele mai...si ineficiente, nu franeaza asa ferm cu ele.
                                Iaca sa vina cu impresii (da' sincere) si mai discutam.

                                Eu pana acum numai cu ATE am simtit frana ca odinioara (cand era cu placutele de fabrica, FOARTE bune) , TRW bunicele dar nu la fel si limitate la temp ceva mai mari, Remsa bune la pret dar slabe in comparatie si cu TRW, Reno originale (facaturi) cu cod U3360 petarde (le-am aruncat de noi).

                                Io cum am spus, data viitoare cu riscu sa-mi distruga discurile, iau Ferodo d-astea super mancatoare de discuri, dar care franeaza foarte bine dupa review-urile voastre (daca nu e asa va manc pe toti).

                                Sunt FOARTE multumit de discurile pline TRW, chiar m-am uitat la ele cand am schimbat capetii de bara, impecabile, uzura ~1mm, nu au facut bavura aia pe margine decat foaaarte putin, un rand placute TRW d-alea scumpe si al doilea rand ATE (pe masina si acum).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google