Placute de frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Placutele vechi sunt alea de pe randul de jos?
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Originally posted by Kojak View Post
      Profitand de ziua calda si senina de duminica, am purces la schimbul placutelor de frana. Ferodo de origine, fara ABS.
      Imi soptise "o pasarica" ca nu mai au carne decat ptr. maxim 2-3000km.
      Asa a fost.

      Operatiuni:
      - curatare discuri (inclusiv rugina de pe muchia discurilor - perie de sarma si smirghel), etrieri, culise (aveau vaselina de proasta calitate, se transformase pe alocuri in pamant / mal...o chestie care semana cu unsoarea);
      - inlocuire placute de frana + tablite culise etrieri;
      - gresare culise si tablite etrieri in zona de rezemare a palcutei de frana, cu pasta ceramica rezistenta la temp. extreme.


      Placutele vechi (tot de origine, cumparate si montate in reprezentanta) aratau JALNIC (vezi foto), dupa numai 30 mii km.
      Inca o dovada ca piesele / consumabilele de prima echipare nu se compara cu cele ulterioare. Am avut seturi de placute de origine, care m-au tinut 50-60mii km si nu aratau in halu' ala.


      Foto cu placutele vechi
      alea sunt placute care mai au 2-3 mii ?! poate 20-30 de mii. de ce le-ai schimbat ?

      @Iancu
      Toate sunt alea vechi. mai aveau o gramada de viata

      Comment


      • De aia am intrebat, sa "aud" din gura lui.
        Nu chiar nu aratau jalnic si ma refer la suprafata de franare, ca nu ma intereseaza suportul ca e ruginit.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Originally posted by IancuMIC View Post
          Placutele vechi sunt alea de pe randul de jos?
          Placutele vechi, sunt toate.
          Nu mi s-au parut relevante poze cu placutele noi, mai ales ca sunt f. comune.

          Originally posted by B997NDL View Post
          alea sunt placute care mai au 2-3 mii ?! poate 20-30 de mii. de ce le-ai schimbat ?

          @Iancu
          Toate sunt alea vechi. mai aveau o gramada de viata

          Mai aveau...pa dracu, sa fim seriosi, nu obisnuiesc sa merg pana la limita fer pa fer
          Daca te uiti cu atentie, cele de pe interior sunt mai uzate decat cele de pe exterior. Privind in sectiune (nu se vede bine in poze) sunt aproape la acelasi nivel cu agrafele placutelor.
          Le-am schimabat "prematur" cum spuneti voi " ptr. ca ma racaia pa creer scartaiatu' ansamblului frana (probabil de la culisele care nu mai lucrau bine, tablite ruginite si decalite sau/si desprindere de material de pe placutele de frana) de fiecare data cand se incalzeau discurile.
          Scartaitu' era prezent, nu la franare, ci dupa o franare, la plecarea de pe loc. Repet, cu discurile calde - fierbinti.

          Nu vedeti in ce hal arata placuta din ultima poza de jos...cu desprindere de material!!! ce dracu', alea mai mergeau?
          Last edited by Kojak; 12 May 2014, 19:47.

          Comment


          • Nu trebuie sa te justifici nimanui; le-ai inlocuit, gata acum te simti mai ...confortabil. De, ne-am spus si noi o parere.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • nu ma justific. tocami de-aia "am povestit" pe forum ce si cum, in ideea discutiilor, cum or fi ele, pro sau contra.
              chiar va rog sa va expuneti parerile!

              Comment


              • Originally posted by Kojak View Post
                Mai aveau...pa dracu, sa fim seriosi, nu obisnuiesc sa merg pana la limita fer pa fer


                Nu vedeti in ce hal arata placuta din ultima poza de jos...cu desprindere de material!!! ce dracu', alea mai mergeau?
                le-ai aruncat ? daca nu, pastreaza-le ca am un prieten bun taximetrist. m-ar pupa ala. serios.
                ale lui sunt duse, dar a aruncat placutele culisante ca a zis ca din cauza alora scartaie.

                Comment


                • Cum ziceam in una din serile trecute? Ca devinem paranoici?

                  Comment


                  • @NDL,
                    bah ejti nebun? vb. serios?

                    sunt la socrii, da' nu stiu daca dupa sedinta foto nu le-a aruncat unu' din ei.

                    ma interesez si ti le opresc daca nu sunt in drum spre glina deja

                    Comment


                    • Originally posted by Kojak View Post
                      chiar va rog sa va expuneti parerile!
                      Culisele au fost cele care te-au "trădat".

                      Comment


                      • Originally posted by Kojak View Post
                        @NDL,
                        bah ejti nebun? vb. serios?
                        foarte serios. opreste-le daca se mai poate. el isi cumpara anvelope allseason sh facute prin 2007-2008. si mai traieste, al dracu'.
                        prefera sa n-arunce banii aiurea pe frane si anvelope si mai bine sa mergem sa bem "la grasele". baietii din cartier cunosc carciuma. are 2 stele Michelin.

                        Comment


                        • Originally posted by dr_mke View Post
                          Eu am discuri si placute noi, puse de 48 de ore, frana am fara probleme.

                          Daca se fac minim 30-40 de franari scurte, 3-4 sec, intensitate medie, de la 60-80 kmh, cu 500-1000m intre ele, absolut necesa pt racire, alfel 99,99% glazurezi placutele, in juma de ceas ai frane gata de drum.
                          Asta din cand in cand sa o mai spui, poate sunt totusi colegi interesati cum se face "rodajul" la un set nou de placute (daca vor sa aibe frane bune si sa faca o treaba asa cum ar trebui).
                          Foarte importante etapele astea, inclusiv intervalul lasat pt racire.

                          PS: am mai vazut destepti care dupa ce au incins ca dracu fanele au oprit sa se raceasca...

                          Comment


                          • @Ampt,

                            probabil.
                            un rol important cred ca l-au jucat si tablitele. s-au decalit in timp de la temp. inalte, s-a desprins vopseaua si in final au ruginit si s-au deformat.

                            NDL, ia intreaba-ti prietenu' tamietrist, nu vrea si niste tablite numa' bune?


                            Tavi, asa am procedat si io cu franarea, dupa schimbu' placuteleor. Cateva zeci de frane, niciuna pana la zero sa rup frana. Mers pe autobanda si franat din cand in cand cu distante de 2-3-4km intre franari. De la frana la frana tineau tot mai bine, inca cred ca mai incape loc.
                            Last edited by Kojak; 12 May 2014, 20:07.

                            Comment


                            • Eu am facut de 2 ori asa(sa ma opresc dupa ce fumegau). Nu e bine? Cel postat de dr.mke e tot rodajul? Pana acum nu am auzit de assa ceva. Puneam placutele si drumul.

                              Comment


                              • Originally posted by B997NDL View Post
                                prefera sa n-arunce banii aiurea pe frane si anvelope si mai bine sa mergem sa bem "la grasele". baietii din cartier cunosc carciuma. are 2 stele Michelin.
                                da-le drecu de frane, daca nu ma opresc la timp, ce-are?
                                inteleg ca beau si io o "grasa" la crasma aia de la prietenu' tau, daca-l fac cu niste placute boboc?
                                Last edited by Kojak; 12 May 2014, 20:17.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google