Placute de frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by B997NDL View Post
    adica la 125000 tu ai discurile din fabrica ?! da-mi voie sa nu cred ca tine un set de discuri 125000 km.
    De ce nu? Eu speram sa tina macar vreo 3 randuri de placute, adica vreo 250k km .
    Glumesc. O sa le arunc pe la 160k, cand o sa schimb al doilea rand de placute. Momentan sunt in cote.

    Comment


    • Originally posted by Bad_Wolf View Post
      Am cumparat si eu Ferodo FDB 1781 (140 RON setul) o sa revin cu detalii dupa ce le montez. Acum am TRW GDB400 de care nu prea sunt multumit.
      După 200 km pot sa spun ca a meritat investitia, nu mai am aceea senzație de lag frâna este ferma tot timpul.
      sigpic

      Comment


      • Originally posted by tavinush View Post
        De ce nu? Eu speram sa tina macar vreo 3 randuri de placute, adica vreo 250k km .
        Glumesc. O sa le arunc pe la 160k, cand o sa schimb al doilea rand de placute. Momentan sunt in cote.
        adica tii 80000 un rand de placute ?! dar cum mergeti, fratilor ?!
        la mine tin cam 30-35 de mii.

        scuze. acum am vazut ca esti din valeni. pai ce vrei ?! de la apaca, la cotroceni ( cam 2 statii) pun 100 de frane.

        Originally posted by Kojak View Post
        Pardon?
        Ba sa faci bine sa crezi NDLule (fara sa cercetezi)....io le-am schimbat la peste 130mii km, alea de fabrica.
        bosorogule. depasesti 50 km/h ?
        Last edited by B997NDL; 14 June 2014, 15:37. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Peste noapte m-am trezit si eu cu un set nou de ferodo fdb845 puse pe discuri brembo PVT.
          Abia am 100 km si tre sa le pasuiesc, cost investite 186 discurile epiesa.ro si fdb845 75 lei de la piesenet.
          Manopera executata de subsemnatul, culisele au fost umplute pana la refuz cu pasta ceramica, frana incepe sa "muste" bine, pedala foarte sus, tare si responsiva. Sabotii prind de la primul dinte deci eficienta e maxima.
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • Originally posted by 827sam View Post
            Impresii dupa 1000 km cu trw 1634 pe brembo max : la rece e slabuta combinatia, primele 2-3 franari pana se incalzesc apoi e in parametrii, dar daca nu le incingi bine, n-ai frane
            Ti-am zis ca nu sunt nemaipomenite.
            Incearca ATE data viitoare.

            Comment


            • Le-am facut cadou unei amice care le foloseste pe un 16v cu discuri de origine, la un mers normal sunt absolut in regula.
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • Aș vrea să schimb și eu plăcuțele de frână la 51000 km și lichidul de frână. Plăcuțele de frână Bosch sunt ok? Ce altceva ar trebui verificat la sistemul de frânare la kilometrii aștia? Nu am umblat la nimic până acum, totul e original și a funcționat ireproșabil, am mașina de nouă. Mulțumesc.

                Comment


                • Sunt plăcuţe de frână mult mai bune decât Bosch (vezi ATE, Ferodo).
                  Ţinând cont de numărul de kilometri ar fi bine să faci şi o desprăfuire a saboţilor de frână spate.

                  Comment


                  • Originally posted by ConteNegro View Post
                    Aș vrea să schimb și eu plăcuțele de frână la 51000 km și lichidul de frână. Plăcuțele de frână Bosch sunt ok? Ce altceva ar trebui verificat la sistemul de frânare la kilometrii aștia? Nu am umblat la nimic până acum, totul e original și a funcționat ireproșabil, am mașina de nouă. Mulțumesc.
                    La 51000 n-ai ce altceva sa faci, doar sa schimbi placutele daca e cazul.

                    Pune de origine sa nu te doara capu.

                    Comment


                    • Originally posted by ConteNegro View Post
                      Aș vrea să schimb și eu plăcuțele de frână la 51000 km și lichidul de frână. Plăcuțele de frână Bosch sunt ok? Ce altceva ar trebui verificat la sistemul de frânare la kilometrii aștia? Nu am umblat la nimic până acum, totul e original și a funcționat ireproșabil, am mașina de nouă. Mulțumesc.
                      De ce vrei sa schimbi placutele? Le-ai verificat, mai intai?
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Originally posted by ConteNegro View Post
                        Aș vrea să schimb și eu plăcuțele de frână la 51000 km și lichidul de frână. Plăcuțele de frână Bosch sunt ok? Ce altceva ar trebui verificat la sistemul de frânare la kilometrii aștia? Nu am umblat la nimic până acum, totul e original și a funcționat ireproșabil, am mașina de nouă. Mulțumesc.
                        Cele mai proaste placute folosite de mine au fost Bosch. Au lasat urme in discurile de origine, nu se pupa deloc, sunt prea dure placutele.

                        Comment


                        • Multumesc de răspunsuri. Ar trebui schimbate, m-am uitat la ele în Martie când am pus cauciucurile de vară și mai au 3-4 mm până la metal. Peste două săptămâni vreau să merg la mare și vreau să pregătesc mașina. Probabil că o să fac o revizie generală la sistemul de frânare (schimb lichid frână, curățare și ungere culise, schimb plăcuțe frână, desprăfuire saboți și verificare stare). Credeți că este nevoie să schimb saboții de frână la kilometrii aștia?

                          Comment


                          • Credeți că este nevoie să schimb saboții de frână la kilometrii aștia?
                            Putin probabil, sabotii tin > 100k. O desprafuire a lor nu strica, e recomandata la 60k. CU ocazia asta o sa vada si uzura sabotilor.

                            Comment


                            • Originally posted by ConteNegro View Post
                              Credeți că este nevoie să schimb saboții de frână la kilometrii aștia?
                              Saboţii de frână te ţin liniştit peste 100.000 de kilometri.

                              Comment


                              • Sunt curios cati si-au deprafuit sabotii dupa 60000 km.
                                M-a batut gandu o perioada, apoi mi-a trecut (127000 km).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google