daca nu le mai "afuma", care e de fapt praf de placute, inseamna ca sunt dure si iti uzeaza mult mai repede discurile. sfatul meu e s-o duci mai des la spalat.
Placute de frana
Collapse
X
-
Am schimbat si eu la inceputul lunii discurile de origine si placutele TRW pe care le aveam de 35 000 km.
Am pus discuri pline Ferodo de 259mm si placute Ferodo Premier FDB845 si pot spune ca este o combinatie nefericita, scartaie in draci la rece. Plus ca la cald mi-au dat o senzatie de "fade".
Sa vad cat mai suport galagia de 'tren' si am sa schimb placutele, problema se pune, cu ce sa le inlocuiesc?Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
My ride
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostCand am auzit cum scartaie FDB845, nu mi-au mai trebuit. Plus ca probabil faceau varza discurile Ferodo.Originally posted by 827sam View Postau intradevar o perioada de cateva sute de km in care scartaie apoi se potolesc si nu mai fac nicio galagieLimba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
My ride
Comment
-
Vei vedea, la 300 km nici nu le-ai pasuit bine, de acolo pierzi eficienta la cald.
Ca eficienta la franare peste, inafara ds-urilor care costa, nu sunt decat ate.
Din pacate aceleasi placute mi-au ovalizat un set de discuri pline apoi am trecut la ventilate.
Dupa vreo mie de km trage o tura mai hotarata poiana bv - bv.Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
-
Sigur vor deveni șanțuri. Combinația asta a avut-o Mițosu și a prăpădit discurile în nici 10000 km dacă țin minte bine. Sunt de acord cu mr.K, înlocuiește-le cu plăcuțe de origine, cca. 110 lei. O să ai frână foarte bună și nicio scârțâială.sigpic
Comment
-
Chiar ieftine nu au fost placutele. Erau cu 5ron mai ieftine decat cele de origine. Dar n-am stiut ce marca sunt originalele si am mers pe acelasi producator.
Mai am rabdare, poate se opresc din scartait. Ca de vandut ca sa iau altele nu stiu daca le-ar cumpara cineva.Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
My ride
Comment
-
Comment