Placute de frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu ridic masina pe capra, dau roata jos, desfac cele 2 suruburi torx care tin discul de fuzeta, apoi dau a 5-a si dupa ce ia viteza in gol, franez brusc; dupa cateva repetari cedeaza
    E cel mai simplu mod; altfel iti trebuie un baros ...
    Last edited by 77sky; 10 March 2016, 19:35.
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • Cu ciocanul am inteles ca se poate afecta rulmentul.

      Comment


      • Originally posted by anto84 View Post
        Am inteles cu placutele. Acum sa vad cum dau jos discul ca e aproape "sudat".
        Se dă foate simplu. Discuri de 11 ani pe mașină au ieșit fără probleme. Dai cu WD40 pe ghidajul pe care intră discul, dacă poți și prin spate e și mai bine. Lași câteva minute, apoi îl iei la ciocan (lovituri ușoare, dar energice) pe toată circumferința (întâi radial, apoi axial) și cedează. N-ai nevoie de capre. Alea doar dacă vrei să faci caș. Da-i faci concurență lui Becali.

        Apoi cureți de rugină foarte bine zona.
        Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
        Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

        Comment


        • Originally posted by 827sam View Post
          Eu ridic masina pe capra, dau roata jos, desfac cele 2 suruburi torx care tin discul de fuzeta, apoi dau a 5-a si dupa ce ia viteza in gol, franez brusc; dupa cateva repetari cedeaza
          E cel mai simplu mod; altfel iti trebuie un baros ...
          Am incercat asa si nu cedeaza, se pare ca pana la urma tot service-ul il vor vedea.
          Nici cu ciocan, am batut vreo jumatate de ora, nimic, zici ca-i dintr-o bucata discul cu fuzeta. Probabil dupa 10 ani de la cicluri contractare-dilatare s-au "sudat", plus rugina.
          Last edited by anto84; 10 March 2016, 20:13.

          Comment


          • Ai dat cu WD40?
            Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
            Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

            Comment


            • Da, si nu putin.
              Oricum WD-ul asta e cam frectie la piese intepenite.
              Ce idei mai am:sa incerc cu un ciocan mai solid, probabil astea mici nu au suficienta forta, cred ca trebuie lovituri usoare dar cu ciocan greu.
              Sau sa incerc cu o dalta bagata intre disc si un suport de surub de la portetrier, dar mi-e sa nu sara suportul ala in loc de disc.
              Last edited by 77sky; 10 March 2016, 21:38.

              Comment


              • Poti sa mai faci ceva ! aplica caldura pe disc, un autogen sau am vazut prin Carrefour butelii de camping conectate la un "pistol" dat pe toata suprafata sa-l aduci cam pe la vreo 150-200 de grade C si sigur se desprinde de pe fuzeta.
                Last edited by prometheus; 10 March 2016, 22:01.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • M-am gandit la asta, dar nu se decaleste/afecteaza si altceva?
                  Last edited by 77sky; 10 March 2016, 23:24.

                  Comment


                  • Depinde cat il incalzesti , pana pe la vreo 200 de grade e foarte ok gandeste-te cand pui o frana mai sanatoasa de pe la 100km/h cam pe la ce temperatura ajunde discul , placutele , fuzeta/rulmentul , asa ca acei 150-200 * C aplicati ca sa desprinzi piesa nu ar fi vreo problema .
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • Temperatura aia se face pe suprafetele de frictiune, nu ajunge atat de mult pe butuc, gandeste-te ce ar pati planetara cu burduful, nu e in regula sa incingi asa de mult fuzeta
                      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                      Comment


                      • Pe suprafetele de frictiune temperatura poate ajunge si la 5-600 * C deci un 150-200*C tot se transfera catre planetara/rulment/fuzeta deci n-ar fi o problema.

                        Video showing brake testing. With brake pedal force, front and rear brake pressures, wheel speeds and brake disc temperatures. The video shows comparisons be...


                        Sunt curios cam cat timp rezista niste placute de frana OEM la cateva torturi de genul ala.
                        Last edited by prometheus; 10 March 2016, 22:51.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Mi se pare ca in service-uri au ceva scule de genul asta:
                          Scule service auto, Scule Profesionale, Unelte, Echipamente si Accesorii pentru Service Auto. Scule BGS, Yato, Genius, Toolhub, SelTech, Vorel, Quatros, HBM etc.

                          Comment


                          • Corect, dar la mine tot la baros s-a ajuns, scula aia n-a avut efect. La service, bineînțeles.
                            Părerea mea, du-te în service. Eu am văzut cât s-au chinuit la mine sa dea săraciile alea de discuri jos și chiar au avut scule.
                            Mai mult de 50 - 80 lei nu te duce tot ghiseftu'.
                            Last edited by Kojak; 11 March 2016, 00:23.

                            Comment


                            • Originally posted by anto84 View Post
                              Da, si nu putin.
                              sa incerc cu un ciocan mai solid, probabil astea mici nu au suficienta forta, cred ca trebuie lovituri usoare dar cu ciocan greu.
                              Corect! ciocan de 2-3 kg, nu ciocănel de medic cu care controlează reflexul rotulian. ;)
                              lovituri scurte, dar energice. Practic, impulsuri pe circumferință, radial, apoi axial. WD40 chiar ajută.
                              Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                              Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                              Comment


                              • Metoda super care a functionat(intr-o parte, in cealalta n-am incercat inca):
                                dupa ce se da jos suportul de etrier se introduce inapoi un surub, care se insurubeaza pana da in disc, punand si o moneda de 5 lei intre el si disc. Dupa 4-5 rotiri de cheie a zburat discul jos.
                                In prealabil am bagat degripant din abundenta prin gaurile de la prezoane.
                                Maine o sa vad daca am acelasi noroc si la celalat disc, deocamdata l-am pus pe asta inapoi.

                                A mers imediat si celalalt disc, cu aceeasi metoda cu surubul.
                                Arata de groaza pe interior, practic placuta mai face contact cu discul doar 1 cm, restul e rugina.
                                Acum ca le-am dat jos, sa vad ce discuri sa cumpar si placute.
                                In ultimii 20.000 km am avut niste placute TRW "GDB400" care se pare ca au uzat totusi discurile prematur, deoarece placutele nu-s prea uzate.
                                De aceea ma intereseaza cum fac sa iau niste placute "compatibile" cu noile discuri.
                                Numarul ala "gdb400" are vreo semnificatie? Ca am vazut ca sunt si cu numere mai mari, cumva astea cu numere mici sunt mai dure?
                                La discuri vad ca toti lauda Brembo, totusi e o masina de 10 ani si nu cred ca se impune sa aiba discurile cele mai beton. Practic acum la (doar) 62.000 km le schimb prima data, cred ca urmatoarele vor tine pana la casare, evident daca nu mi le strica noile placute.
                                Prin "targ" vad ca au numai Klaxcar sau ASAM. Asam cica e naspa, dar Klaxcar-ul asta nu m-am lamurit cu el.
                                Last edited by anto84; 12 March 2016, 20:59. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google