Placute de frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La mine 3 ani sau 90.000 km.

    Trimis de pe al meu SM-G355H folosind Tapatalk

    Comment


    • Originally posted by 827sam View Post
      E aproape imposibil sa simti o diferenta la franare in conditii normale de utilizare doar ca ai schimbat lichidul de frana, daca sistemul e 100% in parametrii de functionare.
      Poate ca la un mers mai alert cu stres mai mare lichidul vechi sa ajunga sa fiarba mai repede ca cel nou, in rest ... subiectivism.
      asta am simtit in pedala. crede-ma, conduc masina zilnic timp de 8 ani. este posibil sa coincida cu faptul ca am trecut si la anvelope de vara noi noute?
      lichidul vechi era galben spre maro iar cel nou este aproape incolor.
      Last edited by bogdan_1984; 26 April 2016, 08:29.
      sigpic

      Comment


      • Cel mai probabil, aveai cva aer pe instalatia de franare, inainte de schimb.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • Si asta e posibil dar ma gandesc ca lichidul vechi fiind mai degradat sa fie si cum zice Bogdan. La aerisirea corespunzatoare dupa schimbare m-am gandit si eu initial.
          L.E. Eu n-am sesizat diferenta dupa ce am schimbat lichidul vechi de 9 ani.
          Last edited by Fanez; 26 April 2016, 09:18.

          Comment


          • Un lichid degradat se manifesta prost la franari puternice, cand temperatura creste extrem,mducand la fierberea apei continute IN lichid. Se formeaza gaz, care este compresibil si astfel apare fadingul de franare.
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • Si ceva putin pe langa subiect..stie cineva cineva ce cantitate dr lichid de frana intra la inlocuirea lui si daca dureaza mult operatia de inlocuire.ms!
              Slow & Safe

              Comment


              • Un litru iti ajunge, dureaza 30-40 min cu schimbul clasic la pedala
                Ai ales foarte bine, sa le calci sanatos; eu am un cilindru spate care pierde lichid, am 120.000 km , am vazut la multi ca dupa km astia incep sa piarda, n-am avut timp de el sa-l schimb
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • Am mers dublul km tai cu un cilindru care "plangea", practic s-a observat doar cand am schimbat rulmentul si am scos tamburul....asta se intampla demult, inainte de upgrade

                  Nu-I problema mare ca pierzi lichid, la mine nu se observa deloc la rezervor ( il schimbam oricum des, la 1 an), insa chestia e ca iti trage aer pe acolo.....si iti trage putin cate putin....in timp, observi la pedala

                  Comment


                  • Originally posted by cristi.... View Post
                    lichidul se recomanda a fi schimbat la 2 ani, unii producatori recomandând chiar anual sa se faca schimbul. 2 ani mi se pare un termen ok
                    "Se recomanda" de producatorii de lichid de frana, nu de aia care fac masinile... La naiba, eu as schiba lichidul mai des decat placutele/
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • Originally posted by GMR View Post
                      Si ceva putin pe langa subiect..stie cineva cineva ce cantitate dr lichid de frana intra la inlocuirea lui si daca dureaza mult operatia de inlocuire.ms!
                      Originally posted by 827sam View Post
                      Un litru iti ajunge, dureaza 30-40 min cu schimbul clasic la pedala ...
                      E bine sa faci cu motorul pornit pentru ca servo sa faca presiune corespunzatoare.

                      Comment


                      • E prima data cand aud de schimb lichid cu motorul pornit...
                        Apoi, aerisirea la pedala "sucks" .)
                        Cea mai buna-prin simpla cadere libera, pur si simplu dai drumul sa curga pe la aerisitoare si torni in borcan.
                        Last edited by anto84; 29 April 2016, 23:10.

                        Comment


                        • subscriu...!
                          sigpic

                          Comment


                          • imi puteti spune ce diferente sunt intre placutele ferodo fsl 1781 si fdb 1781 ?
                            intentionez sa le imperechez cu discuri ate ventillate.
                            multumesc anticipat !

                            Comment


                            • fsl sunt de obicei varianta lowcost, cel putin asa e la fsl/fdb 845, deci ar trebui sa mergi pe fdb1781.
                              Nu stiam ca exista si fsl1781.

                              Comment


                              • sunt diferente de eficienta la franare, fsl franeaza mai prost
                                mergi pe fdb1781
                                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google