La mine, la 20.000 km erau deja uzate si le-am schimbat.
Placute de frana
Collapse
X
-
-
Azi le-am schimbat. Am pus placute originale pentru ca consider ca sunt cele mai potrivite. Merci andrei de sfat.
Comment
-
Comment
-
Da, pretul e bun. Cam atat sunt la toate magazinele de piese.
Comment
-
Franele parca nu mai tin ca inainte andrei. Sa fie asta pana se formeaza placuta pe disc ?
Comment
-
Eu primele le-am schimbat la 45.000 km. Adevarul ca erau foarte uzate, mai ales pe interior. Mai era putin si freca fier pe fier.
@r3duc : si eu am observat ca dupa schimbare parca nu mai sunt asa ferme franele ca inainte dar si-au revenit. Probabil pana se muleaza pe disc si se mai aerisesc.It's nice to be important but it's more important to be nice!
Comment
-
Originally posted by r3duc View PostSa fie asta pana se formeaza placuta pe disc ?
Comment
-
Eu prin natura meseriei am facut rost de un set de placute de logan de la Fermit Rm Sarat(fabrica de garnituri de franare) dar cei de la Dacia Service(mecanicii) mi-au zis citez "nu sunt bune domle ca sunt tari si se uzeaza discu,dastea folosesc taximetristii",sincer nici nu stiu ce sa fac,sa le pun sau nu.Deocamdata am doar 8.000 km efectuati si nu e cazul unei schimbari de placute.KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate
Comment
-
Eu zic sa nu le pui, daca ei au zis ca au granulatie mare si sunt dure o sa strice discul, exact ca cele turcesti.
Comment
-
20000 Km am inlocuit cu TEXTAR - 140 RON , cele vechi mai aveau 3mm; recunosc atat in Bucuresti cat si afara viteza (cat duce bordul) si franari uneori violente, se cunoaste si pe discuri, arata ca ale vecinului de 42000 km care nu a schimbat placutele (nu merge mai mult de 90-100).
PS:Problema este atat de granulatie cat si de duritate, optim este sa fie ceva mai moi si granulatie cat mai mica chiar daca se inlocuiesc la 10000 km. Problema este ca se gasesc mai mult cele ecologice, fapt care implica in procesul de fabricare insertii de metal si alte materiale. acestea dau atat granulatia cat si duritatea. Am vazut pe piata placute cu granulatie mica, dar foarte foarte dure, parca erau o piatra fina de polizor.Last edited by mdi_pro; 18 October 2008, 13:03.
Comment
-
Originally posted by Cristi_Xp View Postpai mie acu la 45 mii mi-a zis ca tre sa imi cumpar discuri noi si placute noi ,si ca ma costa 3 mil si ceva setul ) .Gigi le-a schimbat deja pe prestige...Pe banii lui ,nu pe garantie.Ei spun ca discurile sunt consumabile...
asa am patit si eu am schimat discul la doua seturi de placute....
daca ma chinui si merg un pic mai tare schim setul de placute si discul... Si la vocea clientului imi zice ca sunt consumabile..... Deci s-ar putea sa dea logan si cu cauciucuri ce merg 5000km.....
Comment
-
Aia cu discurile mi-au zis si mie la reprezentanta, ca renault a facut un studiu si recomanda schimbarea discurilor la 45000. Am dat mail la vocea clientului si mi-au zis ca acel studiu nu exista discurile se schimba doar in caz de uzura, iar la inttrebarea "vi sa pare normal ca la o dacie 1300 sa tina discurile 80000 si la logan 45000 au zis ca nu, daca am probleme la reprezentanta cu schimbatul discurilor pe garantie, sa ii contactez...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment