@micutu13: Nu despre asta e vorba.
Placute de frana
Collapse
X
-
-
Sincer discurile mele arata tare naspa cred ca la 2 seturi de placute gata si discurile, banuiesc ca din cauza echilibrarii masinii fata/spate fata este foarte grea comparativ cu spatele, iar forta de franare este foarte mare pe fata.
Daca erau discuri si pe spate cu un repartitor reglat corespunzator, cred ca statea altfel siruatia - oricum cine zice ca are frane pe logan (ma refer stock) se inseala amarnic e un sistem destul de primitiv si prost conceput, uzura discurilor se observa mai accentuat la diesel , unde motorul este mult mai greu.
Comment
-
Sa le consume pe mamele lor. Acusi schimbam motoarele la revizii, ca deh, lucreaza in conditii grele piesele, explozii, temperaturi inalte...Traim intr-o lume de handicapati, dupa sistemul "american dream", adica nu-i bai ca esti atat de idiot incat nu stii sa schimbi o roata, au altii grija de tine sa ti-o inlocuiasca. Si au dus ideea la extrem...Acu schimbam masinile la 30000km, ca-s uzate moral. Mai un pic si-o sa faca astia masini care se uzeaza complet pana la prima revizieDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Pai ei ce vor sa isi vanda cat mai multe piese cu adaos 100% si daca se poate si tii masina 100 000km sa mai iei piese sa faci alta masina numai ei sa fie in profit francezii pe seama prostilor de romanii.
Ei ce zic...Ai vrut masina ieftina...Pai si piesele se uzeaza repede,totul e facut bataie de joc.
Comment
-
Salutari. Referitor la palcutele de frana,am 36 mii km si inca nu am schimbat placutele si nici nu scartaie,presupun ca la revizia de 40 mii mi la va schimba. Vreau sa stiu si eu ce imi v a mai schima la revizia asta si cat ma costa placutele de frana,am 1.5 dci.Multumesc
Comment
-
Rugaminte
De zeci de minute toooot caut pe aici (si pe alte coclauri), si am gasit doar o jumatate de informatie.
Avand in jur de 19000 km, am masurat discurile si placutele (astea din urma cu oarece aproximatie, mi-a fost lene sa le dau jos...)
Discurile au fix 20 fiecare iar placutele, individual, peste 10 (evident mm).
Acum vine intrebarea: am citit mai sus ca acest model de placute de frana au 11.3 mm (imi confirma inca o data cineva?)
Nu am gasit, in schimb, grosimea nominala a discului de frana ventilat (la cel simplu, da)
Multumiri anticipate!Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Sursa cifrelor
@dani030669 _ Permite-mi sa fiu sceptic la cele zis de tine...
Dar 22 mm discul? Si 14.5 mm portiune de lucru la placuta? Mi se pare cam mult.
Ar fi tot ansamblul 18+22+18=58 mm greu de crezut (asta ar trebui sa fie cursa pistonasului, efectiv)...
De unde ai aceste date?
Merci!Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Hehehe!
Ce imi plac mie dovezile astea (deh! Viciu profesional...); asadar, "portiune activa": 13 mm (eu am "sters" cca 3 mm in 20.000 km, mai am inca vreo 40000 de mers cu ele...Coool! )
Multam fain, Valeriu!
Asteptam acelasi tip de probe si la discuri...Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Salut!
La revizia de 30ooo mi-a zis don mecanic sa vin la 40ooo sa schimb placutele. M-am dus la 40ooo si am avut noroc sa dau peste altul care m-a chemat si mi-a aratat ca nu are rost sa le schimb, ca ma tin linistit inca 10ooo km...
Dar cica la revizia de 45ooo ti le schimba oricumMartinel rules!
Comment
-
@77sky: Depinde ce tip de discuri ai, pot fi de 12 sau 20.6 sau 22 mm grosime. Daca imi trimiti pe PM poza cu eticheta dintre stalpi pot sa te ajut.
Comment
Comment