Placute de frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by angelboy View Post
    uite si poze

    [ATTACH]65421[/ATTACH] [ATTACH]65424[/ATTACH] [ATTACH]65422[/ATTACH] [ATTACH]65423[/ATTACH]
    Deci...ce sa zic...no comment.
    Sa mai spuna cineva ca sunt scumpe piesele la Logan.
    Deci 182 lei un set de discuri Bosch...
    Daca mai dai ceva detalii de unde le-ai luat nu cred ca se supara nimeni

    Ai facut o afacere buna, sa vedem acum cum se comporta (cand ne gandim ca un set de origine de placute e peste 2 mil...inuman).

    PS: daca le-ai schimbat tu (discurile) ar fi frumos sa faci si un topic la sectiune How to

    Comment


    • De curand am schimbat placutele de frana.Acum aprox 50 de min era sa o patesc,pe blv Unirii,eram la linie cu un prost cu un Golf 5 gti,ne-am apropriat de semafor,la prost i s-a blocat banda,si a avut loc pe banda mea,mi-a taiat calea fara semnal,si poc mare frana in fata,si eu aveam putina viteza,am calcat mare frana,s-a dus putin masina tarash,si cu totul ca am kormorane pe ea,am avut noroc si m-am oprit la 5-10 cm de el.Probabil ca m-a ajutat ca masina am lasat in viteza si a dat si motorul in nas.Ca fapt divers,s-a oprit dupa 400 de m si si-a cerut scuze.Deci nota 10 frana Logan

      Comment


      • Sa inteleg ca nu ai ABS?

        Comment


        • E Ambiance...de unde Abs?

          Comment


          • Placutele de frana de origine sunt intr-adevar scumpe si dure. Discurile sunt moi. Mecanicii mi-au spus de la prima revizie ca la 60000 vor trebui schimbate.
            Asa ca: schimbat discuri MCV la 57000 odata cu al doilea set de placute.
            Montat discuri Ferodo 510 lei si placute Ferodo 99 lei.
            Sa vedem cum se tin astea acum...

            Comment


            • e adevarat ca primul semn al placutelor uzate este scartaitul la franare?
              TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!!

              Comment


              • nu neaparat..
                ale mele sunt juma..si mai scartaie uneori , cand abia ating frana

                Comment


                • Pai ...daca sunt pe la jumate, mai un pic si ar fi bine sa le schimbi (parerea mea si mi-o respect), daca trec de 60% uzura devin mai dure si incep sa roada mai tare din discuri (care oricum sunt facute din fonta lu' peste Voda...).
                  Azi cred ca ma duc sa-mi iau un set de placute TRW (75 lei setu) si le schimb eu acasa.

                  Comment


                  • Originally posted by flavio View Post
                    e adevarat ca primul semn al placutelor uzate este scartaitul la franare?
                    asta e culmea, nici 17k km nu am si deja sa se fi terminat placutele? 'don't think so! franeaza ca in prima zi. ce-i drept, nivelul la lichidul de frana a mai scazut, semn ca s-au mai uzat din placute. dar mai scartaie din cand in cand.
                    sigpic

                    Comment


                    • Eu am 16 mii si la mine mai scartaie cateodata.

                      Comment


                      • am inteles.mie scartaitul mi.a aparut la 25.000 km.
                        eu zic ca schimbatul discurilor si placutelor de frana nu se face dupa numarul de km.asta depinde de cindusul fiecaruia.nu poti compara 1000 km urban cu 1000 km extraurban.
                        TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!!

                        Comment


                        • Ok, am dat azi jos placutele sa vad in ce stare sunt.
                          La 42000 km mai au cam 4 mm de ferodou...deci uzate bine.
                          Discurile au cam 11 mm grosime, uzate uniform (numai pe interior au un mic sant, pe mijloc).
                          Mi-e ciuda ca sunt dobitoc si n-am luat cum am spus placutele TRW (70 sau 75 lei setul) sa le si schimb...se schimba inuman de usor, incomparabil mai usor fata de vechea Dacie ))
                          Am ABS+ , placutele nu au nici un fir atasat (cum spuneau unii ca ar fi cu fir/senzor de uzura pe ele direct).

                          Pe placute scrie asa (exact in ordinea asta, unul sub altul):
                          FERODO 182 134-07
                          TRW ....(nu se mai vede mai departe ca e sters)
                          RENAULT 352378 (codu asta poate nu e 100% real, ca e cam sters)
                          Si poansonat (deci batut pe fier) : FERODO 182

                          Comment


                          • octavian_30...nu au nici un fir, am observat si eu asta.nu stiu cat de util era.la super nova s.a pus acel fir care indica in bord cand sunt uzate placutele.insa mai apare o problema.cand intra apa la acel ''martor'' face masa si indica degeaba in bord.
                            uzura placutelor se simte la pedala.(asa am observat eu in cazul daciei)salutare
                            TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!!

                            Comment


                            • Stii ce nu mi-e clar: de ce scrie si TRW si FERODO pe ele??

                              Comment


                              • Eu am de gand sa le schimb la revizia de 2 ani si preconizez ca voi avea pana atunci 30 de mii de km.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google