Placute de frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da, alea de origine sunt BREMBO la schimb (NU cu ce vine masina din fabrica, alea sun FERODO poansonat pe ele) si am auzit si eu ca sunt cam ''tari''.

    Comment


    • nu erau brembo, ca m-am uitat pe cutie, dar nu mai retin ce erau. as fi remarcat daca era ceva firma calumea. oricum ideea e ca discurile sunt prastie la logan, nu neaparat placutele.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Da...si la BMW sau VW sau Peugeot (aici chiar ca sunt prastie) or fi cumva mai bune.
        Sunt mai bune doar daca sunt duble , ventilate.

        PS: baga un sist de franare BREMBO complet si atunci sa vezi leizar de frana ))))

        Comment


        • Pai hai sa ne bagam discuri ventilate...vb serios
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • am pus mana pe discurile de frana la mine si dupa 19000 km parcursi, deja s-a tocit din disc. sper sa ma insel. se simte la mana la capatul discului o mica diferenta.
            sigpic

            Comment


            • eu la revizia de 60000 am schimbat placutele ... dar acesti 60000 sunt facuti in proportie de 90% in afara romaniei.. oricum eu am platit sa schimbe distributia , capacu de apa si placutele aproape 14 mil

              Comment


              • Originally posted by darksid3 View Post
                Pai hai sa ne bagam discuri ventilate...vb serios
                Cam mare investitia (cred ca treaba asta presupune si alte etriere...sau?).

                Oricum, la Tavi la urmatorul schimb de placute, pune discuri noi si placute ceva de firma Brembo, dar nu de la mojicii astia de la Dacia.

                Comment


                • Merita sa bagi bani in sistemul de franare...acum intrebarea e de unde iei Brembo si sa ai garantia ca sunt originale....cu siguranta trebuiesc schimabti si etrierii pt discurile ventilate, dar altceva ce ar mai trebui schimbat?Fuzeta, ceva?
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • Probabil ca sunt etrieri cu acelasi sist de prindere, dar mai ''tapeni'' . Clar ca as vrea si discurile ventilate +diametru mai mare.
                    Eu am de unde sa iau (Timisoara stiu sigur ca e ce trebuie, dar e si in Arad), dar momentan...bani pt franzela si litrul de lapte...cam atat ))

                    Comment


                    • vrbiti cu sorin (virtualmansorin), el si-a luat discuti zimmermann gaurite si ventilate, etrieri de dizal sau 16v se potrivesc la fix. nu trebuie alta fuzeta, merge cea standard, e aceeasi pt toate modelele. sorin a dat parca 550 ron pe setul de discuri. nu vreau sa vb prostii, mai bine intrebati-l pe el.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Originally posted by darksid3 View Post
                        Merita sa bagi bani in sistemul de franare...acum intrebarea e de unde iei Brembo si sa ai garantia ca sunt originale....cu siguranta trebuiesc schimabti si etrierii pt discurile ventilate, dar altceva ce ar mai trebui schimbat?Fuzeta, ceva?
                        Discurile "aftermarket" de la brembo exista si pentru ventilate si pentru neventilate, se folosesc cu etrierii originali respectivi, fara nici o modificare (vezi http://www.brembo.com/ENG/catalogo_AM/2008/index.html )
                        La fel poti monta discuri "sport" ( http://www.brembo.com/ENG/HighPerfor...searchDisc.htm ).
                        Care la fel sunt pentru aceleasi modele de discuri: mari si mici.
                        Poti cauta distribuitorii brembo pe site-ul lor (?) sau cu un search pe Romania cu brembo.
                        Last edited by detail; 6 April 2009, 22:20.

                        Comment


                        • Ok, multumesc de pont dar sunt niste persoane pe forum care au schimbat discurile ventilate si au schimbat si etrierii...nu stiu sigur daca erau Brembo...iti dai seama ca e frumos sa schimbi doar discurile, fara alte costuri suplimentare
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • Etrieri sport compatibili brembo nu gasesti decat pentru megane 2, si un kit sport etrieri+discuri+placute costa cca 1400 Euro si nu intra decat in janta de 17". Discul are 323 mm dia.

                            Comment


                            • Problema e ca la sistemul ala de franare trebuie si un motor pe masura))...dar hai sa revenim la subiect ca ne trezim cu cartonase rosii de la vre-un moderator
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • Nu recomand placutele ''originale'' de Reno (Clio-Twingo) TRW bla bla...ce am vazut si aici pe forum la 70 lei (in magazin sunt 100 lei).
                                Sunt varza, nu va luati.
                                Era s-o bulesc de vreo doua ori pana acum... (in nici 3000 km).
                                Le mai tin vreo 2000 km sa ma mai echilibrez financiar si le schimb.

                                LE: ce se vede in poza cutia, NU luati.
                                Am gasit aceeasi cutie de cand a schimbat frate-meu placutele, atentie mare: chenarul gri unde scrie Piece de' Origin trebuie sa fie cu holograma, daca va uitati in relief apar culorile gri-verzui-ros-albastru, ca la holograma.
                                Deci nu va uitati dupa vreun actibild pus ca la cd-urile originale, holograma e serigrafiata direct pe carton. (asta nu vroia mr Andrei sa ne spuna si tinea numai pt el secretu).

                                Eu sunt patit, nu luati teapa si voi.
                                Attached Files
                                Last edited by Octavian; 13 April 2009, 09:58.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google