pai sa va zic asa....placutele DS2500 sunt foarte dure...se incalzesc dupa cate franari brutale(in acest timp ai o pedala tare de frana...dar spre surpinderea fiecaruia...masina nu se opreste deloc)....dupa aceasta scurta perioada...franarea devine extrem de brutala(daca nu esti exterm de atent ai sanse sa-ti spargi dintii de volan)...sunt placute de curse extrem de eficiente in cazul in care stii sa le incalzesti...pe coborari lungi isi fac treaba extrem de bine...si mai ales pt cei care au un stil agresiv de condus...frana-acceleratie---frana---etc....
Placute de frana
Collapse
X
-
Genul asta de placute imperecheate cu discurile din fabrica e ca nuca in perete. Pe langa faptul ca-ti vor uza discurile prematur ai si marea sansa sa ti le fisureze.
Placutele de frana pentru racing nu sunt recomandate pentru mersul normal. Astea se baga numai la stil sportiv, cand se foloseste frana intens, la viteze mari...in plus nu franeaza bine daca sunt reci. Continutul lor e calculat pentru temperaturi inalte....e ca si cum ai avea aerodinamica de Formula 1 pe o masina care nu prinde mai mult de 150 km/h.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by mihaitodi View Postpai sa va zic asa....placutele DS2500 sunt foarte dure...se incalzesc dupa cate franari brutale(in acest timp ai o pedala tare de frana...dar spre surpinderea fiecaruia...masina nu se opreste deloc)....dupa aceasta scurta perioada...franarea devine extrem de brutala(daca nu esti exterm de atent ai sanse sa-ti spargi dintii de volan)...sunt placute de curse extrem de eficiente in cazul in care stii sa le incalzesti...pe coborari lungi isi fac treaba extrem de bine...si mai ales pt cei care au un stil agresiv de condus...frana-acceleratie---frana---etc....
La mine prima frana de dimineata e ceva mai moale/slaba , dupa care prinde ok.
Cel mai tare/brusc/violent franeaza cand discul e incins, probabil ca de asta nu am sesizat fadingul (care exista dar n-am insistat eu) ca la facaturile alea ''originale Renault''.
Placutele nu sunt moi dar nici tari, spun asta pt ca lasa negreala destul de mult (dar nu ma deranjeaza).
A new manufacturing process has been recently implemented in Remsa factories codenamed HPT (High Pressure Treatment). Now pads are scorched with electrical heated steel table system at 650ÂșC and accelerated heat interchange applying 10.000 N press force per brake pad thus ensuring that the complete surface of the pad is evenly cured. This process provides a shorter bedding-in period and an efficient brake operation just upon installation as typical O.E.M. pads performance required to work the most severe conditions.
Cred ca de asta sunt asa de bune.
Comment
-
Originally posted by mihaitodi View Postpai sa va zic asa....placutele DS2500 sunt foarte dure...se incalzesc dupa cate franari brutale(in acest timp ai o pedala tare de frana...dar spre surpinderea fiecaruia...masina nu se opreste deloc)....dupa aceasta scurta perioada...franarea devine extrem de brutala(daca nu esti exterm de atent ai sanse sa-ti spargi dintii de volan)...sunt placute de curse extrem de eficiente in cazul in care stii sa le incalzesti...pe coborari lungi isi fac treaba extrem de bine...si mai ales pt cei care au un stil agresiv de condus...frana-acceleratie---frana---etc....
Ca sa fiu on topic: tocmai am cumparat un set de placute bosch (80 lei). Sper sa nu-mi para rau.sigpic
Comment
-
-
@Red_Alin cauzele pot fii multiple, ca de exemplu: duritatea materialului din care e fabricata placuta, cantitatea de "pilitura" metalica din materialul placutei, cu timpul placutele care au canal "pi shientru" prind praf acolo si acel praf se intareste prin tasare si da scartait etc ......sigpic
Comment
-
am pus placutele bosch si sunt multumit de ele... franeaza mai bine decat cele puse in service... de origine cica. Un lucru chiudat am observat... dupa primii km in care au fost solicitate au inceput sa miroasa a ferodou incins... pe cand cele renault nu miroaseau oricat le-as si fortat.
Am uitat sa zic de ce le-am ales pe acestea. Am fost la magazinul de piese si omul de acolo ( foarte cum-se-cade ) mi-a recomandat placutele acestea deoarece a fost sigur ca sunt originale... despre cele renault mi-a zis ca imi da cu cea mai mare placere dar ca nu baga mana in foc ca sunt de la mama lor. La primul schimb de placute (35.000 km) cred ca m-am pricopsit cu unele d-astea '' originale'' si dupa 8000 km le schimbam iar.sigpic
Comment
-
Nu stiu cum ti se pare tie ca prinde frana mai bine fata de placutele de origine (Brembo sau Ferodo ce sunt) asta chiar ar fi o minune-pret mic si frana beton, am mers si eu cu Logan echipat cu placute Bosch, departe de cele originale, dar bunicele.
Comment
-
am incercat sa inteleg de aici care sunt cele mai potrivite placute de frana pt un logan, dar dupa aproape 16 pagini de citit, am intrat mai tare in ceata. fiecare isi da cu parerea, apoi cand cineva zice despre un model de placuta ca e bun, apare altul care spune, despre acelasi model, contrariul. altii vin si arunca bombe gen cumparati ferodo ds2500, daca va tin banii. pai banii ma tin, dar nu cred ca sunt bune pt stilul meu. cu alea inainte de a pleca undeva trebuie sa fac un tur de bloc, exact ca turul de incalzire de la formula 1, ca sa tina si daca nu le tin in temperatura ridicata vor fi mai ineficiente decat cele ieftine. am un logan 1.6 mpi si merg cu el cam 25.000 km an, 80% in afara localitatii deci cu 90-110 km/h, constant, fara accelerari sau franari bruste intentionate. deci care ar fi modelul optim pt masina mea, la o calitate care sa depaseasca pe cele de origine?sigpic
Comment
-
Te rog nu dezinforma publicul, nu am spus niciunde ca sunt la fel de bune ca cele de origine, eventual am spus ca prinde frana aproape ca cele de origine, ba chiar am dat si un procent parca 80-85% eficienta fata de cele originale la aceeasi forta de apasare).
Raportat la pret, da - sunt imbatabile
Tdan08: deci care ar fi modelul optim pt masina mea, la o calitate care sa depaseasca pe cele de origine?
Nu cred ca gasesti alte placute care sa depaseasca ca eficienta de franare pe cele de origine (esti nemultumit cum franeaza??? ).
Doar daca pui discuri mai mari poti avea o frana mai eficienta, cu astea de pe masina si pline pe deasupra mai mult decat este (cu placute originale) n-ai ce spera la mai mult.
Comment
Comment