nu sunt nemultumit de cum franeaza, ba din contra, gasesc sistemul de franare chiar multumitor. ma gandeam ca cei de la dacia au pus niste placute de doi bani in incercarea de a mai reduce costurile de productie (nu ca as sti sau m-as pricepe, dar e in nota caracteristica dacia) si la montarea unor placute mai bune se vor obtine rezultate mult mai bune. inseamna ca sunt ok, cele din fabrica. mersi pt raspuns.
Placute de frana
Collapse
X
-
stai asa ...
tavi: Nu cred ca gasesti alte placute care sa depaseasca ca eficienta de franare pe cele de origine.
ai testat placutele ebc greenstuff? sau vorbesti din auzite?
eu le am de 6 luni si nici 1 mm nu s-a dus din ele, timp in care au vazut cam 10 000km
cat despre eficienta intreaba aici la ct cei care au vazut testul de franare de la 70 km/h si vei afla ca nici nu se compara cu cele de originesigpicMy ride
Comment
-
Originally posted by Cezar View Post@tavi: 90%. Dar de unde aproximatia asta?
.........................
E asa de greu de aproximat la picior ce simti???
Las-o naiba de treaba si hai sa nu mai cautam nod in papura ca nu vreau si nu e intentia mea sa dezinformez publicul.
DeLuXe: EBC am vazut/testat cum franeaza, foarte bine, dar pe alte discuri.
Nici nu se compara , nu stiu ce vrei sa spui, la cele de origine ai pus frana te pune repede in cap, astea ce mai fac in plus? )) Scoti capu prin parbriz? Pai mie nu-mi place treaba asta (si la faza asta clar se duc discurile si mai repede, dar e neesential).
Comment
-
Originally posted by Octavian___30 View Post...
E asa de greu de aproximat la picior ce simti???
.......
Ce simti tu cand franezi, ca sa-ti poti da seama de o imbunatatire sau nu a distantei de franare? De taria pedalei de frana? De cursa ei? De feed-back-ul oferit? Si de unde poti corela asta, cu realitate? Tot din simtite.
Acestea sunt intrebari ce doresc a sublinia faptul ca in "simtit" nu iti pune bazele.
Incearca un test de franare si vezi ce iese.
Iti spun asta, pt ca nu exista receptori in corpul uman ce pot face asta. Nici macar, cumulati. Ci totul se rezuma la perceptia prin filtrul CORTICAL a lucrurilor, ce nu are relevanta. Spre deosebire de simturile urmatoare: termic, dureros, vibrational, etc...Acolo nu exista dubiu.
PS: nu iti cauta nimeni nod in papura, ci caut doar sustinere in afirmatiile facute. Si asta nu prin "simturi", cum ti-am demonstrat de ce nu sunt viabile in astfel de aprecieri.Last edited by Cezar; 13 August 2009, 15:35.
Comment
-
Daca nu faci misto, lasa-ma aberatiile cu virgula cursa pedalei de frana (care sper ca esti in asentimentul meu, anume ca nu se modifica in fc de uzura placutelor).
Asta unu la mana.
2) Eu pot (si NU numai eu) sa fac diferentiere intre 3 tipuri de placute bune, mai putin bune si foarte proaste (ce am avut pe masina) si-ti pot spune care sunt mai bune dupa cateva franari, da - dupa forta de apasare iti pot spune care sunt mai eficiente. Exemplu clar: cele de fabrica, cele Reno ''originale'' si Remsa.
Nu-ti pot spune in cati metri opreste fiecare tip de placuta masina pe loc, dar care sunt mai eficiente nu e asa de greu sa-ti dai seama.
Daca perceptia ta prin filtrul CORTICAL nu te ajuta sa faci o diferentiere intre un set de placute prost si unul bun, asta-i treaba, nu suntem toti la fel.
Chiar, intre facaturile care le ai (sau le-ai avut) si cele de fabrica, n-ai simtit nici o diferenta?
Daca spui ca nu, sincer nu pot sa te cred )
PS: probabil ca n-as putea sa fac o diferentiere clara intre cele de origine BREMBO si EBC, ca exemplu. Atata timp cat sunt foarte apropiate si foarte bune, chiar nu ma doare capu de ~1 metru dif de franare de la 100/h la 0/h.Last edited by Octavian; 13 August 2009, 23:08.
Comment
-
Da da da, corect!!!!!! Daca franeaza cu un metru mai mult (deci masina cu placutele mai putin bune inainte cu un metru de oprire mai are un ~5 km/h....) poti sa omori si un taur, da....e foarte riscanta treaba....
Diferenta intre viata ta sau a lu altu, sau viata si moarte se poate face intre un set prost de placute si unul bun, nu intre doua seturi foarte bune, cu diferente insesizabile atat la perceptia prin filtrul CORTICAL, cat si la masuratori.
Si de obicei la nerorociri, diferenta o face soferu intre viata sau moarte,nicidecum placutele, fie ca are EBC, Textar, Brembo, Ferodo, TRW (deci bune)etc....
Comment
-
Tot acele placute le am, momentan. Franarea era slaba, pt ca nobilul de mecanic nu mi-a aerisit instalatia dupa ce a impins pistonasul. De, minte scurta.
Inainte sa ne mai pierdem in discutii, si de a o devia catre perceptii senzoriale si alte, ce nu isi au rostul aici,( am explicat mai sus cum si ce se intampla prin corpul uman, daca vrei sa ma crezi bine, daca nu, la fel), fa un test de franare.
Sau vrei sa continuam discutia despre perceptia senzoriala, s.a?
PS: insist: fa un test de franare, si lasa aproximatiile 90%-85%, caci sunt pur empirice.
Comment
-
Si ma rog frumos de ce ar trebui aerisite frinele dupa ce impingi inapoi pistonasul. Nu de alta da am schimbat pina acuma la mine 3 seturi de placute si la colegi vreo 20, nici odata nu am aerisit frinele dupa ce am schimbat placutele si nici unul nu s-a plins ca are frine mai slabe (si ca fapt divers la 90% din ei am pus placute remsa).
Comment
-
Pai desigur ca nu-si au rostul, dar tu ai inceput cu perceptiile senzoriale si alte cele ))
Atata timp cat se schimba doar placutele si nu se umbla la altceva, nu trebuie aerisire, cine ti-a spus asta a gresit.
Deci nu de acolo ai frana slaba, mesterul ala n-are minte scurta (cel putin la capitolu asta).
Sau de ce ai crede tu ca trebuie aerisire...?
Pt mine nu e nevoie sa fac si test cu masuratori exacte ca sa spun clar care placute sunt mai bune: alea de fabrica sau facaturile de pe net ) (ca exemplu).
Comment
-
Dupa ce am aerisit sistemul de franare a fost mai bine. Aveam pedala specifica acumularii de aer in instalatie. Daca o actionam brutal, era usor elastica. Posibil sa fi capatat aer, atunci cand a impins pistonasul, sau eu stiu ce a facut dansul acolo.
Cert este ca, aveam aer in instalatie.
Comment
-
Originally posted by Octavian___30 View PostNu stiu cum ti se pare tie ca prinde frana mai bine fata de placutele de origine (Brembo sau Ferodo ce sunt) asta chiar ar fi o minune-pret mic si frana beton, am mers si eu cu Logan echipat cu placute Bosch, departe de cele originale, dar bunicele.
Ca ultim cuvant: de ce crezi ca daca cele de origine sunt mai scumpe decat celelalte sunt neaparat si mai bune? Mergi pe principiul cel mai scump, cel mai bun?sigpic
Comment
Comment