Cea mai ieftina masina de intretinut pe km (logan dci);)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Daniel68 View Post
    Este oarecum normal, pe undeva, sa fie astfel clasamentul. Dacia si-a demonstrat atit fiabilitatea cit si costurile reduse de intretinere de la lansare pina acum. Ce nu-mi place mie este ca multi nestiutori isi dau cu parerea negativ, ba mai mult denigreaza imaginea Dacia fara motiv. Daca as fi in locul celor de la Dacia, i-as da in judecata pe acesti indivizi pentru defaimare si denigrare.
    De unde si pana unde se poate da asa usor in judecata pentru denigrare? Daca ar fi posibil asa cum spui tu apoi 80 la suta din populatia Romaniei ar sta prin tribunale + toti suporterii Stelei pentru defaimare la adresa lui becali.Posturile de televiziune al magnatilor Vantu si Voiculescu ar fi inchise pe vecie pentru defaimarea lui basescu.Toti telespectatorii care trimit sms-uri la OTV dati in judecata pentru defaimarea autoritatilor.Unde te trezesti? In perioada comunista cand iti era bagat pumnul in gura daca il denigrai pe Ceasca? cat despre Logan mi se pare fiabil la acest pret.Decat sa iti pui fundul intr-un sh plin de mirosuri ale vechiului propietar mai bine mirosi plastic nou de Logan.

    Comment


    • #32
      Oricum cea mai ieftina masina de intretinut e de departe Daewoo Matiz. Aproape indestructibila.

      Comment


      • #33
        Daaaa...e ca tancu

        A mai ieftina/km e 1.4 (sau 1.6) pe GPL.

        Comment


        • #34
          Ce ti se pare de ras?

          Comment


          • #35
            Matizul da, defapt afirmatia ta ca e ''aproape indestructibila''.
            Da' nu ma lua in seama (nu e cu rautate) )

            Comment


            • #36
              Pai am zis si eu" aproape indestructibila". Oricum cere foarte putini bani pe intretinere un matiz.

              Comment


              • #37
                Tata cu dci de 85 are consum de 7 in oras (nu merge subturat cu ea) iar eu daca merg frumusel la consum scot 9 pe GPL (poate si mai putin, nu am testat ca nu merg la consum deloc)). Daca ne gandim cat costa 7 litri de motorina vs. 9 litri de GPL, aici gazul cam iese in avantaj, la fel ca si reviziile dci vs. benzina + GPL.

                @alin: masini care se fabrica, Matiz e istorie, nu se mai produce.
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • #38
                  cand mi am luat masina cei de la ipso incercau sa mi ofere un 1.6 cu mai multe dotari ca ar fi acelasi pret cu dci-ul pe care l vroiam... normal am ramas "blocat" pe ideea mea ca vreau dci. inainte sa primesc masina stateam si ma gandeam ca o sa o tin cativa ani dupa care o sa o vand si o sa mi iau altceva sa zicem ca aveam mentalitatea influentata de spiritul de turma sa mi iau nu stiu ce sh da` golf, pasat sau alte nebunii. dupa ce am primit masina mi am schimbat mentalitatea radical acum nici prin cap nu mi trece sa o vand. de cand am luat o nu am bagat niciun leu in piese ca mi s a stricat ceva la ea, doar ce imbunatatiri am vrut eu sa i fac (casetofon, boxe, folie, alte jante etc.). comparativ cu prietenii mei care si au luat sh-uri si au bagat destul de multi bani ca sa repare una alta....
                  legat de intretinere reviziile le am facut la timp....de consum nici numai zic sunt foooooooarte multumit prin buc am un consum de 5.2-5.3 iar afara daca merg in limitele legale mai scade un pic.
                  mie mi se pare o masina foarte buna si fiabila.
                  iar cei de genu colegului costi05 nu fac altceva decat sa se bage si ei in seama cu incercari de a strica imaginea unei masini si de a lauda un sh si asta din auzite ... cu idei de genu ca i dacie, ca i facuta de romani, etc.
                  Drive is the game, Logan 1.5 dCI is my way
                  www.upgradefaruri.blogspot.com

                  Comment


                  • #39
                    consumul ala de bucuresti sau chiar alt oras normal e SUBTURAT.
                    AR TREBUI SA AI UN 7, POATE 8 CHIAR IN BUCURESTI, am mers si stiu.

                    Comment


                    • #40
                      iarna poate 7-8 ..vara cu ac max 6,5...iti spune unul care merge zi de zi in Bucuresti si schimb la 2500 - 3000 rpm.

                      Comment


                      • #41
                        pai si loganurile benzina sunt ieftine, dar consumul mare in oras nu e prea placut : 10-11% pentru schimbat pela 3000

                        Comment


                        • #42
                          Aoleo, insa ca fara filcor consuma 13?

                          Comment


                          • #43
                            Costurile pe km ,insa completarea la cheltuiala se mai ridica prin intretinere la dci-uri.
                            La benzinare depinde ce alegi,oricum intr-un oras cu trafic mai lejer poti scoate chiar si un 7 % consum mediu urban(fara vreun filtru minunat).Insa pentru zgarciti mai exista si solutia GPL after

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google