a, da. vorbesti de common-rail. uitasem presiunea creste si peste 1000bar.
Cum Pot Sa-mi Dau Seama Daca Am Alimentat Corect?
Collapse
X
-
De acord cu tine, poate ajunge si la 2000 bari. Stiu ca Bosch facea cercetari pentru o pompa care ar putea ajunge si la 2500 bari.
P.S. Sandel, nu se infunda. Si nu doar in cazul tau, in general.Last edited by vitriol; 23 February 2010, 20:28.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
dupa cum se pare, nu. imi aduc aminte ca se punea problema asta la un prieten ce facuse din greseala plinul cu benzina la un diesel, dar daca si ceilalti coforumisti sunt de acord, atunci tu esti in regula.
ce ai facut? ai scos motorina din tanc? sau ai pus benzina peste sa o diluezi? ai putea face asta, plus eventual un aditiv care sa subtieze amestecul si sa curete injectoarele.
Comment
-
Prietenul tau a incercat sa porneasca? Daca bagi benzina intr-un rezervor de masina diesel, dai la automat si....BOOM! Pa pa motor.
Daca la mine te referi, atunci cand s-a intamplat treaba cu inversatul combustibililor, am dat bancheta spate la o parte, am desfacut capacul ala care sustine indicatorul de benzina si am tras cu furtunul tot amestecul (sau aproape tot, cred ca a mai ramas un litru, doi, care nu ai cum sa-i tragi cu furtunul).
Dupa aia am pus benzina (cu mana mea) si am plecat mai departe.
Daca pui benzina ca sa o diluezi, o sa mergi un plin cu fum dupa tine.Last edited by vitriol; 23 February 2010, 20:42.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
nu cred ca asta a fost problema in cazul cunoscutului meu. intamplarea a fost in anii 90. atunci nu stiu daca pistoletele erau de dimensiuni diferite. deci vina i-a apartinut lui.
cat despre sandel, e alta discutie. n-am auzit pana acum ca preo statie sa incurge borcanele cu gem, dar totul este posibil. improbabil, dar posibil.
Comment
-
-
Un diesel alimentat cu benzina nu are cum sa explodeze mai
Intr-un motor diesel nu se produce scanteie si nici explozie ca si la benzinare, motorina arde.
Daca ai alimentat benzina in loc de motorina, masina nu va porni fiindca de geaba incalzesc bujiile benzina ca asta nu intra in reactia ca si motorina.
Daca s-a intamplat sa alimentezi motorina intrun benzinar asta iar nu ar merge fiindca motorina nu produce explozie la scanteie, acesta trebuie incalzit ca sa arda...
Daca iti merge masina inseamna ca ai alimentat bine
Comment
-
Originally posted by DaniD View Post............
Intr-un motor diesel nu se produce scanteie si nici explozie ca si la benzinare, motorina arde.
Daca ai alimentat benzina in loc de motorina, masina nu va porni fiindca de geaba incalzesc bujiile benzina ca asta nu intra in reactia ca si motorina.
.................................sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Motorul Diesel este un motor cu combustie internă, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, în care combustibilul se detonează doar prin temperatura ridicată creată de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia în cazul motorului pe benzină.
Comprimarea unui gaz conduce la creşterea temperaturii sale, aceasta fiind metoda prin care se aprinde combustibilul în motoarele Diesel. Aerul este aspirat în cilindri și este comprimat de către piston până la un raport de 25:1, mai ridicat decât cel al motoarelor cu apindere prin scânteie. Spre sfârșitul cursei de compresie, motorina este pulverizată în camera de ardere prin intermediul unui injector. Motorina se aprinde la contactul cu aerul care a fost încălzit până la o temperatura de circa 700-900°C (1300–1650°F). Arderea combustibilului duce la cresterea temperaturii şi presiunii, punând în mișcare pistonul.
E ok asa?
Comment
-
Originally posted by DaniD View Post..................................... în care combustibilul se detonează doar prin temperatura ridicată creată de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia în cazul motorului pe benzină.
............................................ Aerul este aspirat în cilindri și este comprimat de către piston până la un raport de 25:1, mai ridicat decât cel al motoarelor cu apindere prin scânteie. Spre sfârșitul cursei de compresie, motorina este pulverizată în camera de ardere prin intermediul unui injector. .....................
Ideea e ca daca introduci benzina (care arde mult mai repde decat motorina) intr-un piston cu 25 de bai, nu 10 bari cat are un motor pe benzina, da-ti seama singur ce se intampla... De aia face BOOM, uite ca pana la urma nu am reusit sa ma abtin si am zis-o eu.Last edited by vitriol; 24 February 2010, 10:53.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
Comment