Cum Pot Sa-mi Dau Seama Daca Am Alimentat Corect?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    @yrman: Ori nu m-am exprimat eu pe intelesul tuturor, ori ai inteles tu gresit. Nu ar fi absolut nici o problema in nici unul din cazuri.
    El a zis ca a alimentat cu 2 + 2 si masina a mers, iar eu i-am spus sa mearga cu raportul asta de combustibili un rezervor intreg si sa vada daca dupa aia mai merge. Dar daca vrea un efect imediat (sa se convinga cat mai repede) poate mari raportul de benzina-motorina in favoarea benzinei.
    Crede-ma ca am vazut motoare diesel desfacute cu pistoane, biele, chilase fisurate. Nu e vorba de o explozie ca-n filme, sa sara masina in aer si sa moara toti din benzinarie. Motorul de pe autoturisme este unul cu ardere interna, ardere care se realizeaza prin explozie. In cazul in care benzina este injectata intr-un cilindru de diesel, arderea/explozia va fi mai puternica, de asta am zis "boom".
    Last edited by vitriol; 25 February 2010, 13:50.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • #47
      Cert e ca daca alimentezi cu motorina in rezervor de benzina masina o sa mearga foarte prost ar trepida "ti-ar da in nas" nu stiu cum sa ma exprim mai bine. Si-ar fi dat seama imediat ce ar fi facut cei 10m din benzinarie.

      Comment


      • #48
        Va multumesc pentru sfaturi. Am tot folosit combustibilul din rezervor si mi-am dat seama ca nu era motorina...Motorul merge frumos, nu are niciuna din simptomele de care mi-ati spus.Pesemne ca m-am inselat in privinta mirosului benzinei. Oricum e in regula. Din toata intamplarea asta am invatat ca e bine sa belesc ochii la pompa ca altfel...

        Comment


        • #49
          Originally posted by vitriol View Post
          Prietenul tau a incercat sa porneasca? Daca bagi benzina intr-un rezervor de masina diesel, dai la automat si....BOOM! Pa pa motor.
          Un prieten a bagat 11 litrii de benzina la al lui 1.9 tdi la o octavia pana sa se prinda ca a gresit pompa. A facut plinul cu motorina (inca vreo 40l) si nu a avut nici pe naiba.
          Desi si eu il sfatuisem insistent sa nu faca pe smecherul si sa scoata motorina..el nu si nu.

          si chiar nu a avut nimic, doar ca se auzea urat de tot motorul un timp.
          Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

          Comment


          • #50
            Benzina sau motorina...

            O problema asemanatoare am patit si eu, in sensul ca intr-o zi, auzind ca va fi frig de crapa pietrele, am plecat in pauza de masa sa alimentez cu motorina. Mentionez ca pana atunci alimentasem numai cu efix. Ajung la pompa si-mi zic hai sa incerc si alto sa vad cum merge. Zis si facut apuc pistolul in dreptul caruia scria alto, il bag in gaura si alimentez. Primu' lucru care mi s-a parut ciudat a fost ca pistolul era curat (ceea ce nu se gaseste la un pistol de motorina), apoi ma uit pe ecranul pompei si vad pretul 4.83 lei ( imi zic -astia au inebunit de tot, ce pret este asta? ce are motorina asta?) si apoi citesc deasupra locasului pistolului : alto 101 (caractere mari) benzina(caractere mai mici). Opresc alimentarea si constat ca bagasem aproape 4 litri din cea mai scumpa benzina a tarii asteia (cred eu). Am alimentat apoi cu 28 litri de alto dar de data asta motorina. Nu am avut probleme de atunci si sper sa nici nu am (am parcurs cam 2000 km de atunci). Masina s-a comportat mult mai bine: a pornit bine la frigurile de - 20, tragea mai bine.Apoi am alimntat numai cu efix. Deci sa fi fost oare din cauza motorinei sau din cauza prezentei benzinei in motorina ?

            Comment


            • #51
              Am patit-o si eu ,am dci(sotia il conduce) si un benzinar.
              Merg cu dci-ul la peco fac plinul cu 35l benzina,fac presiunea la roti si dau un ocol prin oras sa rezolv din treburi.
              Dupa 10-11km mi-a pornit la 2-a cheie si la 2000rot./min nu se mai tura mai sus sau raspundea fff greu la acceleratie.
              Mergeam si ma gandeam la toate variantele ,caci a doua zi era planificata plecarea pe litoral,ii facusem si casco ,caci mergeam la bulgari.
              Ma uit la bonul de alimentare,sa-mi dau palme,debia atunci m-am trezit,caci cei drept am alimentat pe la 07.00 si nu servisem inca cafeaua.
              Am scos vreo 60 l cu furtunul si vreo 2l la pompa de amorsare,am golit si filtrul de motorina, operatie de 1 1/2 ore.
              Am pus motorina dupa care cu pompa de amorsare am aerisit inst. si am mai pitrocit carburantul.
              A pornit mai in lung(pornire la buton) cam la maximul timpului alocat si merge super dupa 2000 km.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google