ZIUA NR 1
Pentru ca se aproprie primavara (cand naiba o veni ca afara ninge) am "imprumutat" jantele unui prieten dupa macheta overhauling si am zis sa le readuc la viata
Jantele sunt BBS CH, au fost folosite pe un GOLF R32 exclusiv ca jante de vara, s-a mers cu ele inclusiv pe circuit. Va dati seama cam ce contaminanti au.
Jantele la prima vedere:
Si sculele folosite:
Din fericire solutiile folosite: Einszett Wheel Cleaner si Einszett Acrysol(pentru inlaturarea bitumului, prafului de placute, adezivi etc) si-au facut treaba pe deplin astfel ca nu am fost nevoit sa mai folosesc si peria cu maner galben.
Sa incepem:
Einszettt Wheel Cleaner pulverizat pe interiorul jantelor:
Dupa o trecere cu manusa din burete pentru roti:
OK, acum sa atacam si sectiunea centrala Einszett Wheel Cleaner este agitat cu o pensula moale:
La final interiorul jantei BBS dupa ce a fost agitat cu pensula:
Rezultatul:
Urmeaza praful de placute impreuna cu bitumul adunat de masina pe circuit:
Am atacat punctele de bitum si praful de placute cu solutia Einzett Acrysol:
Solutia in actiune,am agitatcu o pensula moale si am asteptat sa penetreze bitumul.
A mai ramas ceva praf de placute, urmeaza a fi atacat si el cu Einzett Acrysol
In poza de mai jos 99% din urme au disparut. Am insistat mai departe pentru a obtine un rezultat satisfacator.
Decontaminarea continua cu claybar de la sonus si Meguiars Last Touch pe post de lube pentru claybar.
Dupa jumatate de janta:
Binisor, insa urmele din claybar imi spun ca mai am ceva praf de placute: OK, Acrysol din nou.
Trecem la fata jantei:
In poza de mai sus Einszett Wheel Cleaner actioneaza foarte frumos eliminant mizeria.
In poza de mai jos am actionat cu Einszett Acrysol asupra prafului de placute si a supra bitumului. Agitand bineinteles solutia cu o pensula moale.
Rezultatul(janta inca umeda dupa clatire). Fata jantei inca nu a fost decontaminata cu argila.
Punctele ramase sunt din pacate urmele drumurilor Romanesti.... Asa ca vor ramane acolo. Praful de placute impreuna cu bitumul au disparut 100% dupa ce am examinat suprafata jantei. Am folosit testul cu punga.
JIL (JIL DOBRICA ) este simbolul calitatii, garantand veridicitatea jantelor.
Clay barul dupa ce am eliminat contaminantii de pe suprafata interiorului jantei.
La final dupa uscare:
Imaginea care conteaza:
Cateva mentiuni:
Cauciucurile sunt Michelin Pilot Sport 3.
Jantele arata destul de bine si la inceput. Insa am fost nevoit ca pe interior sa intervin cu polish Menzerna Po203 si pad portocaliu de la Menzerna pentru eliminarea zgarieturilor.
Jantele la prima vedere par a fi aluminiu polishat, insa sunt de fapt lacuite de fabrica.
Voi continua cu aplicarea Swissvax Autobahn pentru protectia jantelor.
Dupa care voi trata cauciucurile.
ZIUA NR 2
Am terminat toate jantele de curatat.
Urmeaza tratamentul cu Swissvax Autobahn
Ultima janta a fost tratata cu Einszett Wheel Cleaner. Partea buna a fost ca acest produs nu necesita timp de asteptare in maxim un minut de la aplicare, jantele au fost agitate cu o pensula si cu manusa din spuma pentru roti. Dupa care acestea au ramas perfect curate, exceptand depunerile de bitum si praful de placute.
Iata cum s-au desfasurat ostilitatile cu ultima janta:
Mai jos Einszett Wheel Cleaner este lasat sa actioneze.
Dupa ce solutia a fost agitata cu manusa si cu pensula:
Problemele ramase:
Adeziv de la plumbii pentru echilibrare, impreuna cu multe depuneri de bitum. Adezivul a fost atacat cu feonul industrial, dupa care cu Einszett Acrysol.
Asa aratau la inceput:
Acrysol aplicat pe jante:
Rezultatul final:
ZIUA NR 3
Astazi jantele BBS au avut parte de un tratament special.
Impreuna cu Swissvax Autobahn si un aplicator din bumbac, jantele au fost tratate cu doua straturi de ceara, si doua de jet seal.
Sunt curios cum vor rezista.
Poze:
Dupa vrei cateva zile de stat in atelier jantele au fost sterse cu Menzerna Top Inpection, pentru a permite lui jet seal sa aiba priza buna.
Swissvax Autobahn se usuca:
La sfarsit jantele au fost sterse cu laveta de Microfibra de Menzerna: Microfibre Polishing Towel
Cauciucuriule au fost si ele ingrijite cu Einszett Vinyl-Rubber Care and Protectant
Multumesc, si sper ca nu v-am plictisit.
Timp total de lucru undeva la 12 ore. Cumulat in trei zile.
Pentru ca se aproprie primavara (cand naiba o veni ca afara ninge) am "imprumutat" jantele unui prieten dupa macheta overhauling si am zis sa le readuc la viata
Jantele sunt BBS CH, au fost folosite pe un GOLF R32 exclusiv ca jante de vara, s-a mers cu ele inclusiv pe circuit. Va dati seama cam ce contaminanti au.
Jantele la prima vedere:
Si sculele folosite:
Din fericire solutiile folosite: Einszett Wheel Cleaner si Einszett Acrysol(pentru inlaturarea bitumului, prafului de placute, adezivi etc) si-au facut treaba pe deplin astfel ca nu am fost nevoit sa mai folosesc si peria cu maner galben.
Sa incepem:
Einszettt Wheel Cleaner pulverizat pe interiorul jantelor:
Dupa o trecere cu manusa din burete pentru roti:
OK, acum sa atacam si sectiunea centrala Einszett Wheel Cleaner este agitat cu o pensula moale:
La final interiorul jantei BBS dupa ce a fost agitat cu pensula:
Rezultatul:
Urmeaza praful de placute impreuna cu bitumul adunat de masina pe circuit:
Am atacat punctele de bitum si praful de placute cu solutia Einzett Acrysol:
Solutia in actiune,am agitatcu o pensula moale si am asteptat sa penetreze bitumul.
A mai ramas ceva praf de placute, urmeaza a fi atacat si el cu Einzett Acrysol
In poza de mai jos 99% din urme au disparut. Am insistat mai departe pentru a obtine un rezultat satisfacator.
Decontaminarea continua cu claybar de la sonus si Meguiars Last Touch pe post de lube pentru claybar.
Dupa jumatate de janta:
Binisor, insa urmele din claybar imi spun ca mai am ceva praf de placute: OK, Acrysol din nou.
Trecem la fata jantei:
In poza de mai sus Einszett Wheel Cleaner actioneaza foarte frumos eliminant mizeria.
In poza de mai jos am actionat cu Einszett Acrysol asupra prafului de placute si a supra bitumului. Agitand bineinteles solutia cu o pensula moale.
Rezultatul(janta inca umeda dupa clatire). Fata jantei inca nu a fost decontaminata cu argila.
Punctele ramase sunt din pacate urmele drumurilor Romanesti.... Asa ca vor ramane acolo. Praful de placute impreuna cu bitumul au disparut 100% dupa ce am examinat suprafata jantei. Am folosit testul cu punga.
JIL (JIL DOBRICA ) este simbolul calitatii, garantand veridicitatea jantelor.
Clay barul dupa ce am eliminat contaminantii de pe suprafata interiorului jantei.
La final dupa uscare:
Imaginea care conteaza:
Cateva mentiuni:
Cauciucurile sunt Michelin Pilot Sport 3.
Jantele arata destul de bine si la inceput. Insa am fost nevoit ca pe interior sa intervin cu polish Menzerna Po203 si pad portocaliu de la Menzerna pentru eliminarea zgarieturilor.
Jantele la prima vedere par a fi aluminiu polishat, insa sunt de fapt lacuite de fabrica.
Voi continua cu aplicarea Swissvax Autobahn pentru protectia jantelor.
Dupa care voi trata cauciucurile.
ZIUA NR 2
Am terminat toate jantele de curatat.
Urmeaza tratamentul cu Swissvax Autobahn
Ultima janta a fost tratata cu Einszett Wheel Cleaner. Partea buna a fost ca acest produs nu necesita timp de asteptare in maxim un minut de la aplicare, jantele au fost agitate cu o pensula si cu manusa din spuma pentru roti. Dupa care acestea au ramas perfect curate, exceptand depunerile de bitum si praful de placute.
Iata cum s-au desfasurat ostilitatile cu ultima janta:
Mai jos Einszett Wheel Cleaner este lasat sa actioneze.
Dupa ce solutia a fost agitata cu manusa si cu pensula:
Problemele ramase:
Adeziv de la plumbii pentru echilibrare, impreuna cu multe depuneri de bitum. Adezivul a fost atacat cu feonul industrial, dupa care cu Einszett Acrysol.
Asa aratau la inceput:
Acrysol aplicat pe jante:
Rezultatul final:
ZIUA NR 3
Astazi jantele BBS au avut parte de un tratament special.
Impreuna cu Swissvax Autobahn si un aplicator din bumbac, jantele au fost tratate cu doua straturi de ceara, si doua de jet seal.
Sunt curios cum vor rezista.
Poze:
Dupa vrei cateva zile de stat in atelier jantele au fost sterse cu Menzerna Top Inpection, pentru a permite lui jet seal sa aiba priza buna.
Swissvax Autobahn se usuca:
La sfarsit jantele au fost sterse cu laveta de Microfibra de Menzerna: Microfibre Polishing Towel
Cauciucuriule au fost si ele ingrijite cu Einszett Vinyl-Rubber Care and Protectant
Multumesc, si sper ca nu v-am plictisit.
Timp total de lucru undeva la 12 ore. Cumulat in trei zile.
Comment