Pt revizii mergeti fratilor la Tulcea la STAR SERVICE SRL (reprezentanta Dacia - Renault). Manopera zero lei si calitate de jos palaria. Nu va zgarciti la 50 de lei cat dai pe benzina dus intors, decat sa dai un pumn de bani la Constanta la Olteanu sau la "frizeriile" construite in niste garaje asa peste noapte. Eu unul nu ma risc la alde Nea Cumsecade stie tot mecanicul.
Revizii Dacia Logan Benzina
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
@irinel : Chiar nu am vrut sa creez panica. Eu nu sunt mecanic de meserie si am precizat ca mecanicul (care lucreaza la reprezentanta dacia-renault) mi-a spus de problema. Ideea este nu ca este imposibil de montat acea rola dar ca exista riscul sa sara cureaua. Mai adaug o informatie care mi-a dat-o atunci si anume ca exista o mica diferenta de pozitionare a rolei intinzatoare la logan 1.4 fata de renault clio sau solenza cu acelasi motor. De aceea repectiva piesa ar functiona fara probleme pe celelalte masini mentionate. Diferenta pe care am vazut-o cu ochiul liber era la orificiul interior al rolei unde exista o deplasare de aprox 3mm intre cea originala si cea Ina.
PS : Eu doar incercam sa te ajut cu o informatie legata de aceasta problema cu care m-am confruntat.It's nice to be important but it's more important to be nice!
Comment
-
MULTUMESC PENTRU INCERCAREA DE A AJUTA.
Am verificat rola cu cea originala chiar in reprezentanta si totul este cum trebuie.
De obicei producatorii de piese fac aceste piese dupa desene de executie cu specificatie de la producatorul de autovehicule. renault poate sa faca acele role si la ina si la bosch dar desenul de executie este acelasi . numai bine1.2 TSI
Comment
-
Ma apropii de revizia de 60000 si in carnetul de intretinere scrie ca trebuie sa schimb doar bujiile.Distributia trebuie schimbata la 80000 pentru motoarele K4M,pentru modelele dupa 2008.Sa o las pana la 80000 sau sa o schimb acum?
Multumesc!
Comment
-
azi am fost si eu la tulcea si am facut prima revizie la 20.000km si m-a costat DOAR 186lei....iar servicile JOS PALARIE
VA RECOMAND SI VOUA
azi am fost si eu la tulcea si am facut prima revizie la 20.000km si m-a costat DOAR 186lei....iar servicile JOS PALARIE
VA RECOMAND SI VOUA
Comment
-
revizie 60.000 km
Revizie facuta pe 21 sept. 2009 la Dacia Service Feleac - Cluj.
Masina are 2 ani si 9 luni, 60.200 km.
Manopera
receptie si diagnosticare: 22,69
og revizie: 363,04
inlocuire placute de frana fata: 36,30
utlizare banc frane cu role: 13,61
Piese
set placute frana cb: 179,14
colectie distributie: 409,32
buson etanseitate: 33,42
buson etansare: 20,81
filtru ulei: 30,64
bujie aprindere: 78,36
element filtrant: 45,90
curea striata: 91,29
ulei elf evolution 5w40; 5 litri x 42,02 = 210,09
total fara tva: 1534,61
total cu tva: 1826,19
Placutele de frana erau cele originale si initial m-au sunat de la service sa-mi spuna ca mai merg inca 4-5.000 km. Dar am zis sa le schimbe, ca nu se stie niciodata. Din ce vad, am impresia insa ca au schimbat numai cele de pe fata, caci pe certificatul de control imi scrie ca mai merg placutele pe distanta pomenita.
In plus, l-am rugat pe inginerul care a preluat-o sa vada de niste greieri permanenti ce ii auzeam cam suparator sub luneta si in stanga sus, deasupra geamului. In spate a rezolvat-o perfect, deasupra portierei cateodata se mai aude pe la gropi cate un greieras.
Sunt cinci litri de ulei pentru ca la 16v si intra 4,5 la un schimb.
La 8 si un sfert am bagat-o in service, la 11 jumatate a fost gata.Last edited by Ruud; 29 September 2009, 19:20.Martinel rules!
Comment
-
pornim cu definitia curelei de distributie-este organul de masina care are rolul sa asigure sincronizarea tuturor organelor ce intra in lantul cinematic al unui motor. in lantul cinematic intra pistoanele si supapele care fiecare contribuie la un moment dat pentru asigurarea fluxului de gaze ce trec prin motor.in momentul ruperii curelei de distributie sincronizarea intre aceste piese se pierde ceea ce duce la oprirea actionarii axei cu came intr-o pozitie oarecare in care unele supape raman atacate adica iesite de pe scaunele lor de etansare si ramanand iesite vor avea neplacuta surpriza sa se intalneasca cu pistoanele ce continua sa mai efectueze cateva curse sub influenta inertiei inmagazinate in volanta de aici incepe dezastrul si anume supape indoite,supape rupte,pistoane sparte,biele indoite,arbore cotit rupt,chiuloasa sparta,bolt de biela indoit si multe altele.in concluzie in momentul in care se schimba cureaua de distributie se schimba toate piesele care intra in cinematica curelei(role intinzatoare,pompa de apa).ar mai fi multe de spus pe marginea acestui subiect dar consider ca am dat un raspuns rezonzbil la intrebarea ce se intampla cand se rupe cureaua de distributie.1.2 TSI
Comment
Comment