Revizii Dacia Logan Benzina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Revizie 1 an - 1.6 16v

    Manopera:

    Receptie vehicul : 20.42 RON
    Revizie Vehicul : 40.84 RON
    Total(fara TVA) : 61.26

    Piese:

    Filtru Ulei: 29.57RON
    Garnitura Rotunda: 6.80 RON
    Protectii Habitaclu: 1.99 RON
    Ulei Elf Evolution 5w40 1L: 42.48 RON
    Ulei Elf Evolution 5w40 4L:169.90 RON
    Total(fara TVA): 250.74
    TVA 74.88

    10% reducere la manopera

    TOTAL CU TVA: 386.88

    Comment


    • revizie 2 ani -1.4

      schimb ulei+filtru+filtru aer = 320 ron

      Comment


      • Cam mult 320 pt ulei si filtre, doar daca ai pus vreun ulei de top

        Comment


        • Mai mult ca sigur revizia a fost efectuata la reprezentanta ...si cam acolo ajungi cu totul manopera + piese
          In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
          sigpic

          Comment


          • Jecmanari astia la reprezentante. Mai mult ca sigur, uleiul a fost un Elf sau ceva similar care in magazine e undeva la 120 lei si mai putin chiar, un filtru ulei maxim 20 de lei si unul de aer maxim 40. Total: 180 lei. Adaugi si manopera 50 de lei ca mai mult nu are de ce sa ia: 230 de lei. Tot faci economie 100 de lei aproape. Dar il inteleg, atata timp cat are masina in garantie, vrand nevrand trebuie sa se duca acolo. La noi e belea cu reprezentantele astea si nu numai la Dacia, si la marci de prestigiu isi bat joc de clienti.

            Comment


            • Daca la reprezentante s'ar practica aceleasi preturi ca in magazin, ei din ce ar mai trai? Serios.
              If it ain't broke, don't fix it!

              Comment


              • Din adaos, ca si cei din magazine baga adaos la ce vand la greu ;) Iti vinde tie 4 litri de Elf Evolution cu 140 de lei cand el il cumpara cu 80 de lei. Asa ar putea face si reprezentanta, nu sa puna adaos de 100%. Si manopera? lucreaza cumva cu maini de aur la masina? ca doar uneori manopera e ridicol de mare pt niste nimicuri. Eu orice masina mi-as lua ma .... pe toate reprezentantele, pot sa pierd si garantia nu ma intereseaza, cum am si facut cu actuala masina. Nu e vorba de bani cat de felul cum te trateaza, de parca ti-ar face o pomana, nu le dai o caruta de bani pe nimic. Cum ti se pare sa schimbi o distributie la reprezentanta cu 3000 de lei? e putin nu? cand la un service normal iti ia 250 de lei kitul si intre 100 si 200 de lei maxim manopera. Eu nu zic ca toate reprezentantele sunt asa, nu-mi place sa generalizez, dar multe din ele sunt nesimtite.

                Comment


                • Nu compara reprezentanta cu magazinul. La magazin sunt 2-3 angajati si un spatiu de cativa metri patrati, pe cand o reprezentanta are zeci de angajati si un sediu imens, automat => cheltuieli mult mai mari.

                  A, da, ca ei se comporta ca niste nesimtiti atotstiutori, asta'i alta mancare de peste. N'ai ce sa le faci, nu negociezi pretu' dupa felul in care te trateaza. Decat o reclamatie, dar nici aia nu are sorti de izbanda...

                  Si asta cu 3000 de lei un schimb de distributie, e exagerata grav. Poate la vreun X5, ca la Logan nu prea se potriveste...
                  If it ain't broke, don't fix it!

                  Comment


                  • Ba se potriveste...un vecin de al meu s-a dus la o reprezentanta locala si atat i-a cerut pt Logan 1.4 Oricum la alte reprezentante am auzi de scoruri gen 1400 sau 1200 lei, deci eu unul nu m-as duce. Si referitor la cheltuielile reprezentantei ca sa fiu rautacios ma doare drept in 3 litere ca-s mari ca are prea multi angajati. Atunci cum se face ca sunt service-uri mari cat o reprezentanta si nu practica aceleasi tarife mari? Fata de un service normal inteleg sa aiba tarifele ridicate dar totusi, bunul simt are o limita uneori.

                    Comment


                    • Oriunde in lumea asta, dealerii vor avea preturi mai mari. In SUA diferentele de pret sunt de 2-3 ori mai mari decat un service "normal". La noi problema e ca din 50 de mecanici, doar 10-15 cunosc meserie cum trebuie.
                      Daca va mirati de costuri relativ mari la Logan si comparati cu masini scumpe, la un Q7 revizia de 15.000 km costa 43 de milioane (schimb filtre, ulei si placutele de frana) si ti-o tine ~ 24 de ore in service.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • De'astea cu "un vecin de'al meu"... povesti sunt multe, asculattorii nu lipsesc.

                        Am schimbat eu distributia la reprezentanta si m'a costat aproape 1000 de lei. Pana la 3000, tre' sa mai curga nitica apa pe Dunare...

                        Daca acest "vecin" era mai "nestiutor" el de fel, o fi confundat doar schimbul de distributie cu revizia generala de 60.000 km, cred si io ca i'au zis aia preturi d'astea sf.


                        LE @darksid3: cineva care chiar are bani de un Q7 nou, nu cred ca se plange de costul reviziilor sau de consum. Vrei confort, siguranta, fite... ia si plateste tati! Daca nu, ia'ti Logan si fugi cu el la "servisu" din spatele blocului.
                        Last edited by Niki; 22 September 2010, 22:11.
                        If it ain't broke, don't fix it!

                        Comment


                        • Nu stiu cat de beat era ca sa inteleaga aiurea ce i-o zis aia, eu unul nu ma intereseaza reprezentantele. Parerea mea, cui nu-i convine sa nu se uite. Oricum intra pe LoganClub Piatra Neamt si vezi ce zic unii de pe acolo, ca intr-o vreme si ei confirmau pretul ala astronomic la schimbul distributiei.

                          Comment


                          • Ma faci sa ma uit in Carnetul de Intretinere. Daca aia la service `or fi calculat preturile si manopara pt. revizia de 60.000, da, cred. Altfel, pas.
                            If it ain't broke, don't fix it!

                            Comment


                            • Sa zicem, desi nu stiu asta, dar sa zicem ca tine ca e pt revizia de 60 000 km, nu ti se pare multisor totusi? Eu de exemplu am facut ce scria in carnet pt 60 000 km la doar 34 000 km pt ca nu merg mult cu masina asta, dar ca vechime e printre cele mai batrane de pe aici, mai exact are 6 ani. Iar pretul a ajuns la 1200 de lei cu tot cu manopera in care au intrat: schimb ulei motor, ulei cutie viteze, ulei servo, lichid frana, placute noi, reglaj frane spate, verificare directie, antigel, kit distributie + pompa de apa si sonda de march-arrier care culmea in ziua aia se defectase. Nu mai tin minte exact la 60 000 km ce s-ar schimba in plus fata de ce am schimbat eu, dar mai mult de 2000 de lei n-ar putea sa coste si ma refer la consumabile, ca asa daca are masina varza la kilometrii aia asta e alta mancare de peste.

                              Comment


                              • Ti se pare ca ai dat putin? Fa un calcul: total minus valoare piese.
                                ...ca din cele spuse de tine, sigur nu sunt piese de origine. Si apoi sa'mi zici cat a fost manopera...
                                If it ain't broke, don't fix it!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google