Revizii Dacia Logan Benzina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sal

    la dacoserv te lasa linga masina din prima secunda ...cel putin asa era acum1 an

    apoi eu deja m-am cam saturat de conventionalismele astea renault ...imi place dacia logan o consider o masina foarte buna la raportul calitate pret ...insa intretinerea pe care ti-o baga pe gat renault ma scoate din minti .
    Am mers in italia pe autostrada cu 160 adica talpa ..si cu 5w30 si cu 10w40 . si nici o problema.

    la benzina modelele logan pana in 2006-2007 revizie la an sau 15.000 km maxim dupa aceasta data de fabricatie la revizie la an sau la 20.000 km ... intrebare ..
    Au mai fost modificari la motor cumva de sa mai marit revizia cu 5000 km ?

    Eu am acum 1 an si 3 luni de cind nu am facut revizia si masina merge impecabil ...o sa o fac peste o luna doua ...nr de km rulati intre revizii maxim 5000 km .
    Am vb cu o gramada de lume si a zis ca sint fraier daca fac schimbul ...ca uleiul are doar 5000 ..cat despre termenul de utilizare 1 an al uleiului ...vb aia ce drak doar nu are Nanoroboti in el cu timer sa spuna cand ai facut un an ..gata iti caleaza motorul .

    Am un coleg la munca logan 2004 nr de km 90.000 ..aviz amatorilor ..se poate domnilor se poate .

    Bujii originale pe masina ...neschimbate .
    Cauciucuri montana pana la 80-85.000 schimbata doar fata spate . acum mai are montana doar pe spate .
    Distributie schimbata la 80.000

    deci chestiile alea ca trebuie sa schimbi la fix sunt niste pure inventii de marketing ...daca totusi se intimpla ceva ...cred ca e vb de ghinion ...nu de vreo tehnologie .

    bye

    Comment


    • Asa cum am zis intr-un post precedent astazi am fost la IATSA Campina pentru revizie. Masina fiind un 1.2 16V cu 11500 km, si aproape un an.
      Am fost foarte multumit se serviciile lor, am stat langa masina tot timpul. Toate piesele le-am luat de la ei. Uleiul este Havoline 5w40, iar pe filtrul de ulei scrie Renault, made in Germany, iar pe cel de aer scrie tot Renault, dar asta e made in China. Cele vechi erau identice numai ca cel de aer era made in France , si nu era foarte murdar. La cererea mea mi-au pus masina si pe tester, totul este in regula. In rest au facut toate verificarile necesare. Placutele de frana sunt ca noi.

      Toate m-au costat dupa cum urmeaza, preturile in lei cu tot cu TVA:
      - Ulei Havoline 5W40, 4 litri ---- 148.73
      - Garnitura buson golire carter ulei ---- 8.06
      - Filtru ulei ---- 24.06
      - Cartus filtru aer ----- 40.16

      Manopera
      - Revizie de intretinere - 1.00 h ---- 65.13
      - Inlocuire filtru aer - 0.1 h ---- 6.51
      - discount manopera ---- 14.33


      TOTAL ----- 278.32

      Comment


      • logan 1.4 revizie la 47000 km..facuta la emilian service, costurile stau cam asa :

        piese cumparate din magazin :
        1.ulei Castrol Edge 5w30 4 litri=180 lei
        2.filtru aer renault=40 lei
        3.filtru ulei renault=14 lei

        manopera :

        bujii = 28.20 lei (neschimbate pana la 47000km, cumparate de la ei din serivice)
        manopera bujii = 18.6 lei
        furnituri = 16.12 lei
        revizie = 105.4 lei
        ________________

        TOTAL= 402.32 lei
        save the planet!!! kill yourself!!!

        Comment


        • Salutare, vineri am facut revizia de un an pentru berlina. M-a costat 307 lei filtru ulei si aer, ulei, diagnosticare calculator, presiune roti . Masina se prezinta impecabila. Km 17000. Revizia s-a facut la Autocobalcescu pe Splai si toate piesele le-am luat de la ei.
          Asigurari RCA cu livrare gratuita in Bucuresti. Partener Destine Broker.

          Comment


          • Originally posted by iunian21 View Post
            Salutare, vineri am facut revizia de un an pentru berlina. M-a costat 307 lei filtru ulei si aer, ulei, diagnosticare calculator, presiune roti . Masina se prezinta impecabila. Km 17000. Revizia s-a facut la Autocobalcescu pe Splai si toate piesele le-am luat de la ei.
            ce ulei ai bagat? la ce bani?
            filtrele? la fel ce marca si la ce bani?

            filtrele de unde le-ai luat?
            Last edited by RADU 1.6 16V; 8 March 2011, 00:23. Reason: Automerged Doublepost
            Dacia Logan Laureat, 1.6 16V 105cp, Bleu Electrique

            Comment


            • Sal

              Azi am facut revizia la Dacoserv .

              Intre cele 2 revizii a trecut 1 an si 4 luni si 4800 km parcursi ...mai mult in extraurban.

              Cost manopera revizie Dacoserv Militari 118 Ron + reglaj faruri 14 ron (necesita )= 132ron

              Consumabilele mele . ulei 10w40 elf competition (completare 2 litri la cel de acum un an) + aditiv ulei motor GUNK (are la benzinariile Mol) 15 ron + filtru aer flennor 20 ron + filtru ulei man cred ca 15 ron cumparate din Vitan.

              Mi sa parut cam mult manopera 118 ron ...dar de banii astia mecanicul a tras de roti , a dat rotile fata jos si a desprafuit placutele frana , mi-a desfacut cablu ambreiaj la curatat si parca a dat cu vaselina pe el , la mai reglat , a reglat acceleratia , a verificat uleiul in cutie si mi-a spus ca nu sint probleme si nu curge nimic.

              Cea ce mia gasit : Corp bieleta dreapta ...mi-a spus ca are putin joc si ar trebui schimbat ... l-am intrebat daca pot merge asa cu ea si mi-a spus ca la 5000 km pe an cit merg nu tre sa imi fac probleme insa necesita schimbare . Ciudat ca exact pe dreapta am avut accident in 2009 si mi-au schimbat tot ce era defect iar apoi am facut si ITP si l-am trecut fara probleme . Mi-a spus ca nu trec ITP daca nu schimb bileta.
              La fel mi-a spus ca uleiul 10w40 este un ulei de vara . Insa aveau o oferta dacia oil 10w40 + filtru si cred ca si manopera la 100 Ron.

              Daca este cineva care cunoaste sa ma lamureasca si pe mine ce este cu Corp Bieleta ...ce se intimpla daca nu il schimb ? mecanicul a spus ca are un mic joc ...nu ca este praf sau necesita schimbare imediata .

              Cam atit pt detalii intrebati.

              Mentionez din nou ...mi sa parut cam mare pret manopera de 118 ron.

              Comment


              • Corp bieleta sau bieleta cred, e acea tija metalica care iese din caseta de directie si se prinde de capatul de bara aferent, ajuta la directie. Capatul de bara e acea bucata de metal un pic incovoiata care se prinde de roata si ajuta la viraj.

                Comment


                • sal

                  mda aia este ...ce se intimpla daca are un mic joc ...si nu o schimb ...da in alte piese ?
                  Marjez pe asta pt ca se poate sa fie o chiftea de service numai ca sa o schimb .
                  mentinonez ca acum 5000 km cand am facut ultima revizie si ITP nu aveam nimic ...si veneam dupa un accident in care tocmai fata dreapta a fost rupta ....adica planetara scoasa din motor si roata aproape sub masina ...si am facut tot mai ales la roata fata dreapta am schimbat si telescop ...pt ca ii nu putea sa ii faca geometria.
                  Ciudat ca dupa 5000 de km sa gasit ceva tocmai pe fata dreapta.

                  Comment


                  • @bogdan178: Care este motivul pt. care ai hotarat sa cumperi si sa bagi in motor asta: "aditiv ulei motor GUNK"?

                    In legatura cu bieleta: poate fi doar o coincidenta nefericita...
                    If it ain't broke, don't fix it!

                    Comment


                    • Originally posted by bogdan178 View Post
                      sal

                      mda aia este ...ce se intimpla daca are un mic joc ...si nu o schimb ...da in alte piese ?.
                      Se mareste jocul cu timpul si tot va trebui s-o schimbi, e vreo 100 de lei bucata, merita s-o schimbi. Si daca zici ca partea aia ai avut-o accidentata, poate nu ti-au reparat-o ca lumea, si de aia ai jocul ala la bieleta. Oricum daca cedeaza, e de vai, no direction

                      Comment


                      • Asa ham04, sperie omul care face 5000 km intr'un an jumate ca ramane maine fara directie...

                        Am un prieten care merge cu masina mult mai rau si chiar brutal uneori avand articulatiile varza. Eu nu zic ca'i bine, nicidecum, dar de la un mic joc si pana a ramane fara directie e cale destul de lunga.
                        If it ain't broke, don't fix it!

                        Comment


                        • Dar n-am vrut sa sperii omul, am vrut sa subliniez ca daca nu se schimba, in timp jocul se mareste si se poate produce si ruptura bieletei si implicit ramai fara directie, cel putin pe o roata. Sorry daca l-am speriat, dar trebuie stiuta si chestia asta, la urma urmei cu directia si franele nu e de joaca.

                          Comment


                          • sal

                            nu m-am speriat dar asa este e cale f lunga pana a ramane fara directie e la un joc mic in bieleta ca doar nu este masina de plastilina ... voi schimba normal dar peste alte 5000 -sau 10.000 de km.

                            Chestia mi sa parut putin dubioasa adica , daca era grav imi spunea si mecanicul ...omule esti inconstienta o sa iti sara rotile schimba neaparat , el insa si seful de service foarte impasibili nu m-au presat sa schimb acum azi ci in viitor ...nu au spus ca bieleta este praf ci doar ca are putin joc ...si cum spunea mecanicul prima oara apare dreapta fata ...pare ceva pur si simplu indus ...cum am mai patit la adras ...schimba placutele ca sint praf la 20.000 km si le-am schimbat la 44.000 la dacoserv si mecanicul care le-a dat jos mi-a spus ca mai mergeau 10.000 km.

                            Bieleta este vreo 140 -150 ron la dacoserv. si o schimb la ei si cu a lor si am 1 an garantie ...cel putin asa scrie in deviz.

                            D C folosesc aditiv Ulei ....pt ca nu am vrut sa iau ulei de 130-150 ron elf 5w40 si am zis sa il imbunatatesc cu un aditiv .
                            D C am ales ceva ce pt multi suna NO NAME .... am lucrat la benzinarie MOL ...si de acolo am luat aditivul .... m-am orientat pe ceva simplu si fiabil ...simplu ...adica nu tre sa spal motorul ca sa schimb ulei si aditiv ...pt ca nu se lipeste de pistoane ca alea cu teflon (sau poate gresesc) la care pui un aditiv la 6 schimburi de ulei . Fiabil ..nu sunt pro american ...dar scrie made in USA si costa 15 ron ...o fii faratura nu stiu dar prefer made in usa decit romania sau EU. si la final pretul este de cacao ... am preferat sa iau un aditiv de cca. 400 ml la 15 ron decit un litru de ulei la 25-30 ron (elf competition 10w40)

                            Asa cum uleiul l-am schimbat la 1 an si 4 luni dar doar 4800 km ...sau placutele mi sa recomandat sa le schimb la 20.000 km si le-am schimbat la 44.000 km ...asa si cu bieleta o voi schimba la anu' ...o sa va tin la curent daca se rupe roata sau bsar cu ea pe camp ....oricum am casco ...o repara aia.
                            Am un prieten are cu bujiile 90.000 km .... cu montana pe spate tot 90.000 km . uleiul are cca 1 an si 8 luni de cand nu la schimbat ce sa va mai zic ...distributia la peste 75.000 km schimbata ...si masina merge ...mai face figuri cateodata si nu porneste ...dar e normal de la bujii ca sint din 2004. Dupa ce l-am vazut si stiu de ce este in stare loganul ....nu ma mai sperie nimic .

                            In afara de accident ...care a costat casco 10.000.ron ...adica cat valoarea masinii . nu am avut probleme am bagat si schimbat tot la timp ...doar beleaua asta de bieleta am refuzat sa o schimb pt ca masina merge perfect si nu bate nimic.Revizii numai la reprezentanta Dacia ... Eu imi dau interesul si cand o sa vand la Sh sunt sigur ca o ia vreun cioban sau taran ...care o sa care coceni sau animale cu ea pe undeva la tara unde nu sa mai astaltat de 20 de ani .

                            bye

                            P.S a 3 oara revizia la dacoserv ....poate a fost o intimlare ...dar in tot service-ul doar masina mea si inca una in lucru ...restul mecanicilor stateau de vb intre ei ...niciodata nu am vazut service atat de gol. dar spre deosebire de acum 1 an in care cand spuneai ca vrei revizie ...te intrebau ce masina ai ce an cati km ...acum cand zici revizie ...nu te mai intreaba nimic decit iti comunica scorul 120 ron.
                            Last edited by bogdan178; 8 March 2011, 21:20.

                            Comment


                            • RADU 1.6 16V: Salutare, scuze pentru raspunsul intarziat : uleiul a fos Mobil 1O-40 iar filtrele erau in pungi de Renault. Toate le-am cumparat de la ei. Numai bine.
                              Asigurari RCA cu livrare gratuita in Bucuresti. Partener Destine Broker.

                              Comment


                              • e destul de slab 10w-40, recomand un mobil1 0w-40 .... la 44 ron/litru iesi la bani cu 3 litrii cit dai pe un bidon de 4 l de elf.
                                eu i-am pus 0w-40 si becul rosu la ulei si la -15 grade se stingea imediat, si mersul pare a fi mai lin... si culmea e ca media de consum in buc a scazut..... nu stiu daca e din cauza ungerii mai bune sau mi-a slabit mie picioru si apas mai usor ))


                                succes
                                Last edited by crispred; 8 March 2011, 21:30.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google