Revizii Dacia Logan Benzina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bine,multumesc,vad eu,fac o improvizatie sa nu cada ulei pe scut
    "light up the darkness" Bob Marley

    Comment


    • Am demontat de fiecare data scutul la schimbul de ulei, iar dupa 7 D/R -uri nu s-a intamplat nimic cu el: nici suruburi rupte, nici zdranganit
      Bine, trebuie sa desfaci si sa strangi cu simt, nu pana se albesc incheieturile....

      Comment


      • Salut,ieri am facut schimbul la ulei si am scos din motor doar 2,95.Este in regula cantitatea asta? Nu am completat ulei intre schimburi deoarece stiu ca se face asta doar daca a ajuns la minim nivelul de ulei.Am facut vreo 12000 km.Folosesc numai Aral hightronic 5w40.
        "light up the darkness" Bob Marley

        Comment


        • Este bine; o parte mai ramane in filtru de ulei.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Stiti intre ce cantitate minim,maxim se considera un consum normal de ulei intre schimburi?Multumesc
            Last edited by john Q; 8 June 2012, 09:58.
            "light up the darkness" Bob Marley

            Comment


            • Daca te iei dupa constructorii auto, care urmaresc sa-si acopere urmele in caz ca le mai scapa la vanzare cate un "rebut" un consum normal de ulei ar fi de pana la 500 ml la 1000 de km.

              In viata reala poti considera un consum normal intre schimburi pana in 500 de ml. Asta la orice marca in afara de masinile concernului VAG. La alea e bine sa cumperi doua schimburi de ulei, unul il pui in motor si altul il tii in portbagaj si completezi pe parcurs

              Lasand gluma la o parte, loganul nu consuma deloc ulei daca e condus normal, daca e condus mai sportiv(si in functie de tipul de ulei folosit), e posibil sa pape 200-300 de ml. Uita-te la Octavian, care e forjor de meserie, si nu stiu sa-i fi halit mai mult de atat intre schimburi. Chiar spunea el pe un topic undeva treaba asta, dar nu mai tin minte unde....poate vede topicul asta si ne spune el.

              Mie spre exemplu nu-mi ia deloc ulei intre schimburi: cat pun, atat scot. Stil de condus normal. Bine, eu fac schimbul la un an, insa la km putini, cam 7000 de km.

              Comment


              • Originally posted by mariusnicolae View Post
                Daca te iei dupa constructorii auto, care urmaresc sa-si acopere urmele in caz ca le mai scapa la vanzare cate un "rebut" un consum normal de ulei ar fi de pana la 500 ml la 1000 de km.
                Am senzatia ca asa scrie si in Carnetul de intretinere; personal mi se pare un ...accident sa consme atata ulei; in general motoarele de pe Logan, benzina, nu prea consuma ulei.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Mie in 30.000 si 3 schimburi nu mi-a consumat niciodata, mereu mi-a aratat lafel pe joja (masurat in acelasi loc). Nu am avut cum sa masor in ml pentru ca tot timpul am facut reviziile la reprezentanta.

                  Comment


                  • Eu cand dau drumul la ulei am un bidon de ulei de 4 L taiat deasupra si vad exact dupa gradatie cat este.

                    Comment


                    • Originally posted by danielliviu View Post
                      Alexandru, antigelul tau ce vechime are? stii ca la 4 ani sau 60.000 km se schimba si ala totusi.
                      La 3 ani, sau 100. 000 km. se inlocuieste lichidul de racire.

                      Originally posted by CT-70-LAR View Post
                      La mine in cartea service nu scrie nimik de faptu ca a fost schimbat.nu stiu ce sa zic.
                      Atunci inseamna ca nu au fost facute reviziile intr-un service; in acest caz nu se mai pune problema garantiei, datorita nerespectarii programului de revizii; e in interesul utilizatorului sa fie completate corect justificativele de intretinere cu acest prilej.
                      Last edited by IancuMIC; 14 June 2012, 23:05.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Problema e ca mie in service mi-au spus ca se schimba la 4 ani lichidul de racire si cel de frana si eu i-am cam crezut, in carnet scrie 3 ani.

                        Comment


                        • Asa era dar intre timp odata cu extinderea termenului de km. intre revizii, de la 15.000 la 20.000, s-au schimbat un pic lucrurile; vezi bujii de la 30.000 la 60.000.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Asa e, bujii 60k si lichid racire/frana 90k sau 3 ani. Eu sunt un caz special, antigelul a fost schimbat anul trecut in august, la 25k, pe garantie odata cu distributia, pompa apa si curea accesorii. Lichidul de frana ramane sa-l schimb la urmatoarea revizie.
                            Bujiile le-am schimbat personal in iarna, lafel si placutele de frana si discurile si sincer nu stiu daca o sa mai vada service-urile Dacia dupa perioada de garantie pentru schimb de ulei si filtre, decat pentru distributie in cazul in care nu gasesc un mecanic buc.

                            Comment


                            • Eu cred ca cel mai comod e sa schimbi antigelul o data cu distributia. 4 ani sau 60k km. Schimbat la 3 ani, ca sa fie economic, antigelul ar trebui recuperat si refolosit in al 4lea an, cand se face distributia. In felul asta, dupa ce se schimba pompa de apa se prepara si lichidul de racire si sanatate. Vorbesc de cazul in care nu se ating km.

                              Lichidul de frana, tot in al 4lea an il schimb, o data cu distributia.
                              Bujiile le-am schimbat la aproximativ 43k km, avea masina 3 ani. Aratau foarte bine. Am pus NGK BKR6EX, de care sunt foarte multumit (am remapare facuta).

                              Lichidul de frana tot la 4 ani il schimb. Placutele mai au cv carne desi am 46k km cu ele, dar cred ca o sa le schimb, le am cumparate deja, TRW. De discuri nu ma ating.
                              In Femei Si-n Frane Sa N-ai Niciodata Incredere

                              Comment


                              • Cand ai masina in perioada acoperita de garantie este in interesul proprietarului sa respecte termenele precum si operatiunile complementare cu ocazia reviziilor, altfel esti pus in situatia expusa, aici pe forum, ca nu-ti inlocuieste nu's ce piesa pentru ca antigelul are alta culoare sau mai stiu eu ce; dupa garantie, putine masini mai vin in service pentru inlocuit antigel, ulei, filtre,bujii, placute sau chiar capete bara pivoti, etc.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google