Revizii Dacia Logan Benzina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @ IancuMic

    ca sa clarificam neintelegerile legate de reviziile facute de mine la masina mea

    motor
    - ulei 10mii sau mai repede daca am dat cox
    - ulei cutie 30-40mii maxim fiindca sunt materiale proaste si slabe. iar uleiul de fabrica este o mizerie
    - antigel la 2 ani sau 40mii
    - lichid servo asta cred ca o sa il schimb mai des. din 20 in 20mii
    - numai din cele mai sintetice mai de soi si mai scumpe

    filtre
    - aer 5000 km
    - ulei odata cu uleiul
    - habitaclu la 5000 km maxim

    frane
    - placutele le schimb la jumatate din carne. dupa jumatate se intaresc scade eficienta si se dau la discuri.
    - lichid frana la 30mii sau 2 ani. eventual si dupa un drum alpin unde se lasa cu discuri translucide
    - curatare, degresare, desprafuire si corectare grad uzura tamburi la fiecare 20mii
    - control vizual conducte frana, curatare si gresare cu silicon special la 10mii
    - discuri nu mai mult de 3 seturi de placute sau cand apare prima rugina au zburat

    articulatii
    - control jocuri, slabire si restrangere la cuplu, curatare si gresare la 10mii

    evacuare
    - desfacere si gresare suruburi, verificare suduri, gresare tampoane tot pe la 10mii

    cu siguranta am omis ceva. imi aduc eu aminte

    Comment


    • Da, am inteles ca acorzi o atentie speciala masinii; problemele pot veni oricum (stii ce vreau sa spun)chiar si in aceste conditii de mentenanta deosebita; altceva nu pot spune.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • problemele vin dar niciodata nu ma vor lua prin surprindere.

        unii se mira de ce le pica pompa de servo pe la 80.000. pai lichidul l au schimbat ?? pai nu ! de ce ? ca nu scrie in carte

        am in fata un exemplu mai puternic ca orice. socrul meu la Ploiesti are un Cielo. la fel si un vecin.
        - socru meu a facut intretinerea exact cu ce scrie in manual. dupa 16 ani masina arata si merge ca o epava. se descompune pe drum

        - celalalt cunoscut este mai rau ca mine. statea cu lingurita de ulei. mai vrei un pic ? tie foame ? ti e sete ? poate iti e frig ? ....masina arata ca din revista. iti este mai mare dragul sa te urci in ea si sa ii auzi motorul. este curata este impecabila este gata de drum la orice ora din zi si noapte oriunde oricat de departe

        pentru mine este o placere sa ma bag sub masina si sa o intretin cat de bine pot. este o relaxare, o distractie sa zic asa. asta vis a vis de articulatii frane etc ...mi le fac singur

        atentia excesiva pentru frane o consider atentie excesiva pentru viata mea si a pasagerilor deci nu o consideram inutila

        daca tragem linie la ce costuri ai tu si ce costuri am eu sa stii ca nu 25 lei lichidul de servo si 100 lei cheltuiti odata la 30.000 fac diferenta
        este arhi cunoscut faptul ca servo si cutia de viteze la logan sunt 2 puncte sensibile asa ca incerc sa le previn defectiunile cum pot

        cei carora li se par mari aceste sume si se zgarcesc la ele ii auzi un thread mai jos ca nu intra intr a 2 a la cald, ca are nu stiu ce zgomot metalic, ca troncane ceva, ca e frana gripata.....nu o sa auzi asa ceva de la mine niciodata
        Last edited by alessandro; 26 July 2012, 15:09.

        Comment


        • Nu are cum sa pice pompa de servo la 80.000 km doar pentru ca nu ai schimbat uleiul, ala e un caz particular cu un viciu din fabricatie sau folosire necorespunzatoare. Eu iti arat Logan (al meu) pentru ca suntem pe forum Logan, ca altfel puteam sa povestesc de alte cateva zeci de masini, din 2007, intretinut fix ca la carte (mai putin distributia care inca e cea originala), ce functioneaza si arata impecabil. Nici nu se pune problema de scartait, troncanit sau greieri...si culmea e ca nu am stat cu ea prin service mai ceva decat as face analizele unui bolnav de ficat. Parerea mea e ca exagerezi, dar fiecare face ce crede de cuviinta, evident.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • conteaza foarte mult si numarul de kilometri

            SuperNova a avut 100.000 km in 7 ani si nu prea a vazut service ul decat pentru consumabile. intretinerea facuta de mine in acelasi stil exagerat

            Loganul lu' tata are 40.000km revizii facute a la manual si se prezinta mai naspa ca al meu.
            a inceput sa se auda un haratit in cutie cand o las in frana de motor, se aud niste zgomote cand trag de volan pe loc, si motorul e cam insangerat de ulei
            cand ii zic schimba si tu antigelu si lichidu de servo ca au trecut 40mii si 5 ani peste ele....pai unde scrie ? ca s a uitat el in carte si nu e specificat

            eu am 60.000 si nu ai ce sa ii reprosezi atat tehnic cat si estetic. nu vreau sa ma laud dar este probabil unul dintre cele mai tzipla Logane de pe forum

            ca sa ne intelegem cu ce este gresit sa faci si ce nu. mie imi provoaca placere sa schimb un fluid la masina si sa simt ca merge mai bine. altii dau bani pe alcool tigari sau etnobotanice....

            si sa fim seriosi ca nu este exagerat sa schimbi lichidul de frana, uleiul in cutie si lichidul servo la 2 ai si 30-40 mii km.
            Last edited by alessandro; 26 July 2012, 15:35.

            Comment


            • Eu am 78.000 km, dintre care peste 2000 rulati in regim de drum forestier, drum surpat, offroad prin bolovani, aproape de Babele (se inchinau cand vedeau Logan coborand spre Padina). Nu am schimbat decat consumabile pana acum, sunt la al doilea set de discuri si al treilea de placute de frana, al doilea set de bujii si am pierdut numarul schimburilor de ulei si filtre.
              De regula cand esti linistit si nu ai ce face, te insori, nu stai pe sub masini, preventiv
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • inseamna ca am inteles eu prost partea cu bolnavul de ficat. am inteles ca ai avut numai probleme

                nu esti departe de mine cu intretinerea, e chiar pe acolo

                la mine problema este ca de cand ma stiu am suferit de o pasiune pentru masini care genereaza o tipicareala iesita din comun. cum altii au feng shui in casa eu am in masina

                Comment


                • Era o comparatie; a merge cu masina in service mai des decat se duce un bolnav de ficat la spital.
                  Pana acum zero probleme la mine. Urmatoarea operatiune va fi schimbarea distributiei si kit-ului de accesorii, la anul, cel tarziu.
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • Pentru o mai corecta intelegere.
                    Nu am nimic impotriva celor care fac revizii intre revizii; poate si eu o mai bibilesc, dar sa incerci sa justifici acest lucru prin faptul ca loganul are o cutie de viteze proasta o pompa servo proasta, ca nu stiu care lichide trebuie inlocuite mult inainte de termenul indicat de producator, pentru ca se strica pompa de apa sau ca frana nu mai e eficienta, asta deja e o alta discutie in care chiar nu doresc a polemiza. Vorbim de cheltuiei; cati au posibilitatea sa-si faca aceste lucrari in regie proprie? Cat i-ar costa sa faca asta in service autorizat? Nu cred ar trebui inteles ca se promoveaza astfel de intretinere la Logan; sunt foarte multi care vor intelege ca asa trebuie facut, pentru ca Loganul e o masina proasta si programul de revizii ar trebui restrans. Pana la urma fiecare face ce vrea, dar cei care respecta alt program, cel recomandat de producator, nu trebuie priviti ca niste zgarciti, care nu vor sa scoata bani din buzunar pentru cheltuieli suplimentare.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • eu nu vorbesc de aia care fac ce scrie in manual. vorbesc de aia care fac 100.000 cu un set de discuri si placute
                      sau de aia care nu au schimbat lichidul de frana de 7 ani de cand a aparut Loganul

                      cutia de viteze de Logan nu este tocmai punctul forte al acestei masini. mie mi se pare inuman cum de la schimb la schimb gasesc span in ulei

                      la fostul e30 pe care l am avut cum bagam uleiul in cutie asa il scoteam. curat ca lacrima. la Logan l am scos la 30mii si era negru..zici ca era de motor asa arata. diferenta este ca cutia aia era ZF

                      la 50.000 am schimbat lichidul de servo. se misca volanul considerabil mai usor, turatia nu mai scade asa mult ( aproape deloc), si nu mai are acele trepidatii usoare la capat de tura din cauza lipsei de presiune
                      l am schimbat degeaba nu ?

                      si consider ca l am schimbat tarziu deoarece de mult avea simptomele astea
                      Last edited by alessandro; 26 July 2012, 15:59.

                      Comment


                      • Originally posted by alessandro View Post
                        ...................... un Cielo. la fel si un vecin.
                        - socru meu a facut intretinerea exact cu ce scrie in manual. dupa 16 ani masina arata si merge ca o epava. se descompune pe drum

                        - .................................................. ........
                        este arhi cunoscut faptul ca servo si cutia de viteze la logan sunt 2 puncte sensibile asa ca incerc sa le previn defectiunile cum pot
                        .................................................. .....
                        16 ani ii ajunge cu intretinere minima, e si prea mult.

                        Servo si cutia chiar nu sunt doua puncte sensibile la Logan, se schimba fluidele cel mai rar, sau deloc (si nu pica).
                        Daca pica, au avut o mica problema inca de la poarta fabricii.

                        Originally posted by alessandro View Post
                        ................................
                        la 50.000 am schimbat lichidul de servo. se misca volanul considerabil mai usor, turatia nu mai scade asa mult ( aproape deloc), si nu mai are acele trepidatii usoare la capat de tura din cauza lipsei de presiune
                        l am schimbat degeaba nu ?
                        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
                        La 50000 km l-ai cam schimbat absolut degeaba.
                        La mine merge volanu cum era de noua (107000 km), chiar mai usor decat la alte Loganuri cu km mai putini.

                        Originally posted by alessandro View Post
                        .................................

                        cutia de viteze de Logan nu este tocmai punctul forte al acestei masini. mie mi se pare inuman cum de la schimb la schimb gasesc span in ulei
                        .........................................
                        Span gasesti la orice cutie de viteze, si de Mercedes sa fie si tot face span.
                        NU dauneaza cu nimic la astea manuale, la alea automate au interval de schimb clar mentiot in carte, obligatoriu.
                        Daca erau cu probleme vedeai cutii bulite de Logan pe tot gardu, ceea ce nu e cazul.
                        Last edited by Octavian; 26 July 2012, 18:09. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • te stiam altfel

                          cum poti sa spui ca nu pica servodirectiile ? nu pica precum injectoarele dar sunt acolo in top. daca ignoram o problema nu inseamna ca ea nu exista.
                          sa nu imi zici ca e normal sa gasesti span si in servodirectie....asta am gasit in lichid. era ca o mazga asemanatoare celor din rezervoarele de motorina ...daca asta nu este argument suficient sa schimbi lichidul.....
                          plus ca este unul din cele mai torturate fluide ale masinii
                          si da au o problema de cum ies pe poarta fabricii...materiale proaste asamblate prin tari din lumea a 3 a

                          cat despre cutia de viteze depinde ce intelegem prin merge bine. daca acceptam fluieraturi , caraituri in marche arierre, si baraituri pe accelerare sau decelerare da cutiile de Logan merg bine

                          eu pana acum nu am intalnit cutie de Logan sa nu fluiere sau sa nu i se schimbe zgomotul cand iau piciorul de pe acceleratie.
                          mai scriu odata....la e30 cum bagam uleiul in cutie asa il scoteam. curat ca lacrima. fara span fara nimic

                          am schimbat ulei de cutie la LandCruiser care face offroad. nebunii de diferentiale si punti in cutie....gram de span nu am vazut in ulei
                          Last edited by alessandro; 26 July 2012, 18:30.

                          Comment


                          • Pretentii mari de la o "roaba" siprea mult timp liber...

                            Comment


                            • Originally posted by alessandro View Post
                              te stiam altfel

                              cum poti sa spui ca nu pica servodirectiile ? nu pica precum injectoarele dar sunt acolo in top. daca ignoram o problema nu inseamna ca ea nu exista.
                              sa nu imi zici ca e normal sa gasesti span si in servodirectie.........
                              Nu e ca la injectoare, nici pe departe.

                              La mine dupa 5 ani lichidu de servo e lacrima, nu e mazda, nu e nimic.

                              Comment


                              • pentru 20 lei...chiar se merita sa nu il schimbi ? odata la x kilometri

                                eu ma gandeam sa folosesc si asa ceva http://www.daciashop.ro/ulei-antigel...-servodirectie

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google