Revizii Dacia Logan Benzina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu este termen pentru inlocuit placute de frana, discuri, etc; producatorul acestora doar sugereaza cotele minime de siguranta.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • am facut acum 2 zile revizia de 5 ani si 66000 km, preturile ar fi urmatoarele:
      ulei 88 lei elf 10w40 evolution din gama noua
      filtru aer 29 lei
      filtru ulei 15 lei
      ambele filtre de uzina, filtrul de polen l am cumparat cu 30 de lei,si il montez singur ca este f usor,
      am schimbat si un bec de la consola de climatizare ca se arsese - un bec este 3 lei
      am avut si suportul de la mijloc si cel din spre motor de la teava de esapament rupte(erau si destul de ruginite,dar am mai si atins cu burta masinii pe drumuri forestiere) si le-am sudat,asta m a mai costat 50 de lei
      distributia am facut o anul trecut,iar placutele de frana care au 32000 km mai aveau jumatate carne,mecanicul a zis ca tin lejer inca un an sau 15000 km

      eu unul sunt f multumit de masina,de 5 ani la revizii nu am schimbat decat consumabile,nu am umblat la bucsaraie sau suspensii ori capete de bara

      mai vroiam sa zic ca am injectat ceara de cavitati in logan desi masina este din 2008,eu zic ca un plus de protectie anticoroziva este oricand binevenit mai ales ca iarna se da cu multa sare in bucuresti.operatiunea a fost efectuata in service dacia,ceara a fost ixell,identica cu cea care este folosita de uzina.operatiunea m-a costat 225 lei manopera plus ceara
      Last edited by panselin4; 31 October 2013, 08:21.

      Comment


      • A facut cineva revizia la Motor Service, in Bucuresti, sectorul 3? Astept impresii!

        Comment


        • Azi am facut revizia de 15.000 km la loganul personal(1.6_16v) care a inclus:
          - 4 litri ulei Elf Evolution SXR 900 5W40 - 130 lei
          - filtru ulei Mann - 20 lei
          - filtru aer Mann - 40 lei
          - filtru polen (nu stiu exact marca) - 35 lei
          - manopera - 0 lei
          ====================================
          TOTAL : 225 LEI

          Comment


          • Revizia de...15.000?
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Da, operatiunile astea le fac la ~15.000 km si le consider o revizie. Somethin' wrong?

              Comment


              • am un logan 1,4 benzina, din 2010, 71.000 km, fara aer conditionat si fara servodirectie. am sunat la reprezentanta de curiozitate in vederea reviziei, mi-au spus ca au ceva promotie (la filtrul de aer, filtrul de ulei motrio ulei si la ulei dacia nu se percepe manopera), schimb curea de distributie si curea accesorii (fara pompa apa sau role, cica astea numai se verifica si se schimba daca e ceva in neregula) + ce mai trebuie la respectiva revizie- 900 lei. vi se pare apropiat cu realitatea sau mai bine imi vad de treaba, imi caut piesele si merg la un service din vecini?
                Last edited by tclipa; 5 March 2014, 14:34.

                Comment


                • Rolele de accesorii la 71k nu cred ca-s ca noi.

                  580 lei kit distributie+kit accesorii+kit pompa apa, toate de origine.
                  Mai dai 250 manopera+ 70 lei antigelul. Si faci o treaba pana la capat. In 900 de lei, schimbi si cele mai scumpe piese, rolele de la distributie si pompa de apa.


                  Uleiul (daca pui Dacia Oil ca in reprezentanta), filtrele, te ajung maxim 200 de lei cu tot cu manopera. Revizia asta o poti face oriunde daca nu mai ai garantie/nu iti pasa de garantie.

                  Deci ~ 1100 de lei, dar cu tot de tine de distributie schimbat. Iar distributia o poti schimba la repezentanta, cu piesele tale si platesti manopera ~250 de lei.
                  Last edited by mr.K; 5 March 2014, 14:54.

                  Comment


                  • Pai nu are role de accesorii pentru ca nu are accesorii (nu are ac si servodirectie). Are doar o curea care leaga alternatorul de fulia motorului.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • Asa e, are 1.4 chelios.
                      Pai in cazul asta, din 900 de lei ii raman bani si de o bauta.

                      325 kitul de distributie + pompa, originale.


                      Mai pui 60-70 de lei o curea accesorii si gata.
                      Last edited by mr.K; 5 March 2014, 15:01.

                      Comment


                      • tclipa, o revizie care include ulei si filtre te duce in jur de 200-220 lei, depinde si ce produse alegi.

                        Despre distributie poti sa te documentezi de aici.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • Originally posted by panselin4 View Post
                          distributia am facut o anul trecut,iar placutele de frana care au 32000 km mai aveau jumatate carne,mecanicul a zis ca tin lejer inca un an sau 15000 km
                          nu inteleg cum unii scot perle de'ástea
                          in fine !
                          la 30 mii sigur cealalta parte a placutei, ca sunt 2 placute pe roata, sigur una e aproape de metal sau mai are putin la km aia care zici ca i-ai schimbat

                          Comment


                          • De ce e perla?

                            Eu am schimbat placutele cu care a venit masina din fabrica, la 50k. Nu le-am schimbat pentru ca erau uzate, ci pentru ca am pus discuri venilate si, automat, am pus si placute noi.
                            Discurile si placutele mele au ajuns la un user de pe forumul asta. Nu stiu cati km au mai mers pentru ca masina s-a vandut, dar la stilul meu de mers, garantat mai tineau 15k.
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • am schimbat eu tot asa la 31 mii km acum ceva ani alea originale ! ca trecusem la ventilate
                              Discurile mai mergeau, dar placutele la roata din dreapta nu mai tineau O parte (cea spre piston) era uzata aproape de maxim, sa mai fi fost 1-2mm si ajungea la metal

                              Comment


                              • Pai fiecare are stilul lui de mers, unii merg mai mult in afara, deci e normal sa mearga mai multi km cu un set de placute, altii merg la 0.2 m distanta de masina din fata si franeaza din 3 in 3m ca sa nu cumva sa scada sau sa creasca distanta dintre el si ala din fata, alltii pleaca tare de la semafor, desi vad ca la urmatorul semafor este rosu, apoi franeaza de le ies ochii din orbita.
                                Cati oameni, atatea stiluri de condus.

                                P.S. Tu franezi mai mult cu dreapta.
                                Last edited by vitriol; 5 March 2014, 19:16.
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google