Ca fapt divers cand am facut revizia uzuala de schimb ulei si filtre la reprezentanta , m-a bufnit rasul cand am vazut angajatul lor cu ce-mi turna mie uleiul in motor !!! cu o sticla taiata pe post de palnie (sa tinem cont ca e reprezentanta totusi!!) nu aveau si ei o amarata de palnie , dar cand e sa factureze te factureaza de zici ca ai Mercedes. Tot clientul e de vina , ia sa nu mai mergem nici unul pe la ei sa vezi cum da faliment , cum s-a inchis si cea de pe Jos. Buzaului langa Spitalul Judetean. Asa merita aceste reprezentante .
Revizii Dacia Logan Benzina
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Last edited by prometheus; 9 April 2014, 18:54.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
-
Originally posted by prometheus View Post..., m-a bufnit rasul cand am vazut angajatul lor cu ce-mi turna mie uleiul in motor !!! cu o sticla taiata pe post de palnie (sa tinem cont ca e reprezentanta totusi!!) nu aveau si ei o amarata de palnie ...Attached Files
Comment
-
prometheus, io zic sa zici mersi...mie mi-au turnat si fara planie, pet taiat, etc.
Au turnat asa direct...si cum de la atatea alcoale servite, bineinteles ca i-a tremurat mana lu' dorel si a naclait tot pe langa. Vb. de reprezentanta.
De atunci m-am invatat minte si la fiecare schimb de oloi, fie ca il schimb pe bordura-n parcare sau in service, am un pet taiat pe post de palnie, dupa mine.
Comment
-
Eu ma refer la faptul ca nu e posibil asa ceva , ca intr-o reprezentanta sa nu dispuna de o amarata de palnie pt ulei , e penibil putin spus. La cat de mult se incarca acele facturi ar putea totusi macar sa cumpere o palnie.
Da intradevar la partea de caroserie sunt chiar meseriasi si nu-si bat joc , in schimb la partea de revizii uzuale e jale mare , e hotie la drumul mare .Last edited by prometheus; 9 April 2014, 22:05.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Io zic sa mai zici o data mersi.
Pe la inceputurile loganului, cam in anu' 2006, baietii astia de care vorbesti tu, din reprezentante nu stiau ce e aia ordine de strangere a unor suruburi si cuplu' lor de strangere.
Intre timp au mai evoluat...sau nu?
Comment
-
Cand masina era in garantie si ma duceam la revizii, baietii de la Meridian Vest aveau palnie, dar nu ii lasam sa-mi spurce uleiul nou cu mizeria aia acumulata de la ulei amestecat cu praf, ci veneam de acasa cu un pet taiat.
Tu esti nemultumit ca n-aveau palnie, eu eram nemultumit ca aveau si era murdara. Fiecare cu pasaricile lui.Last edited by vitriol; 9 April 2014, 23:15.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Salut,
Ma apropii incet incet de revizia de 2 ani.
Incep sa-mi procur piesele care constau in:
- 3 litri ulei Elv Evolution 5W40
- filtru ulei origine
- filtru aer origine
- filtru polen (nu neaparat de origine)
- garnitura buson baile ulei (care cred ca o iau din reprezentanta)
Cei de la reprezentanta spun ca trebuie curatati si tamburii pe interior, ca ei fac operatia asta la fiecare 2 ani.
Va intreb si pe voi, este necesara aceasta operatie? (care costa 45 de lei tubul de solutie si 50 de lei manopera, deci total de 95 de lei in plus pt aceasta revizie). Mentionez ca la revizie voi avea undeva in jurul a 20.000 de km. Sau este o gaselnita de-a lor de a mai face un ciubuc?sigpic
Comment
-
garnitura buson baile ulei (care cred ca o iau din reprezentanta)
Cei de la reprezentanta spun ca trebuie curatati si tamburii pe interior, ca ei fac operatia asta la fiecare 2 ani.
De stricat, nu strica, dar nici sa o faci prea des nu ajuta la nimic.Last edited by mr.K; 21 May 2014, 10:47.
Comment
-
eu curat tamburii spate la fiecare revizie, si-asa franele loganului sunt subdimensionate asa ca e bine sa fie cat mai eficiente
nu e vorba neaparat de curatare de praf cat sa regleze sabotul cat mai aproape de tambur pentru ca autoreglajul respectiv e ca si cum nu ar exista; cel putin eu la logan nu am vazut vreun sistem d-ala sa functioneze si pe masura ce se toceste sabotul sa-l apropie de tamburDaca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
-
Originally posted by balooo View PostSalut,
Ma apropii incet incet de revizia de 2 ani.
Incep sa-mi procur piesele care constau in:
- 3 litri ulei Elv Evolution 5W40
- filtru ulei origine
- filtru aer origine
- filtru polen (nu neaparat de origine)
- garnitura buson baile ulei (care cred ca o iau din reprezentanta)
Cei de la reprezentanta spun ca trebuie curatati si tamburii pe interior, ca ei fac operatia asta la fiecare 2 ani.
Va intreb si pe voi, este necesara aceasta operatie? (care costa 45 de lei tubul de solutie si 50 de lei manopera, deci total de 95 de lei in plus pt aceasta revizie). Mentionez ca la revizie voi avea undeva in jurul a 20.000 de km. Sau este o gaselnita de-a lor de a mai face un ciubuc?
Eu fac exact ce scrie in carnetul de intretinere al masinii, atata timp cat o simt ca functioneaza in parametri si nu am probleme cu ea. Si pe mine ma asteapta revizia de 3 ani in septembrie.
Comment
-
Salut,
Trebuie sa fac revizia de 120.000km (trecuti de ei), si conform ofertei primite de la Dacia Caremil Iasi ajung la concluzia ca mai bine o fac in fata blocului.
In oferta am cerut pret pt piese si manopera si pt schimbarea bucselor de la puntea spate.... 161R fara TVA o busca?!!! o fi poleita cu aur si platina....
Ramas fara cuvinte,
AdrianAttached Files
Comment
-
La Caremil mergi cu piesele tale si platesti doar manopera. Vezi ca pentru masinile ce nu mai sunt in garantie, manopera e mai mica, am dat eu 55 lei/ora inclusiv TVA pentru montat distributie, accesorii si pompa apa+antigel, manopera fix 300 de lei cu tot cu Loctite-ul ala.
Ai garantia ca le monteaza conform cu ce scrie in manual si iesi la jumatate de pret cu toate.
O bucsa spate pe original te costa oricum ~110-120 lei, la magazin.Last edited by mr.K; 28 May 2014, 15:29.
Comment
-
In alta ordine , ce marca ai ales la cureaua de distributie si cea de accesorii?
Bras are preturi la manopera comparabile cu Caremil, iar piesele ti le pot aduce si ei pe diversi producatori, dar pe origine sunt destul de scumpe.
Distributie, accesorii+pompa apa+ antigel+manopera ~ 900 de lei.
Mai pui 2 bucsi spate ~230 lei +170 lei manopera=400 lei
Iesi in 1300 de lei.Last edited by mr.K; 28 May 2014, 15:40.
Comment
Comment