Revizii Dacia Logan Benzina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Castiga Dacia o gramada de bani cu garantiile astea...mi se pare o aberatie sa platesti atat pentru un amarat de schimb de ulei si filtre care dureaza 5 minute...singurul avantaj ar fi ca iti verifica masina la articulatii,pe dedesubt,etc...dar avand in vedere ca e noua in 90% din cazuri nu gasesc nimic,deci...

    Eu nu mai am demult garantie(si chiar daca as fi avut) schimb uleiul intr-un loc gratis fiindca cumpar de la ei uleiul si filtrele si ti-l schimba moca si mai e si servis autorizat rar...baietii sunt de treaba,iti recomanda uleiuri,filtre,tot...eu eram chitit pe Mobil ca dinala am avut pana acum si mi-au zis direct ca e imbuteliat sau chiar fabricat in Turcia si ca nu imi mai recomanda...am bagat Castrol Magnatec 5w40.
    sigpic

    Comment


    • Treaba cu fabricatul sau imbuteliatul este pur si simplu o prejudecata.
      Intr-o era in care totul este corporatist, detaliile de genul asta nu sunt intemeiate...a facut cineva compozitia structurii moleculare si chimice a uleiului respectiv sa vada diferente?..Baietii din service?...am serioase "indoituri"
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • Asa e Darksid3,dar cand auzi dinastea parca ti se mai taie elanul...plus ca mi se pare un ulei mai bun Castrol Magnatec...o fi si placebo...
        sigpic

        Comment


        • Depinde ce fel de Mobil ai avut inainte...oricum si Castrolul asta este foarte-foarte bun.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • Inainte am avut un Mobil SyntS 10w40 si acum am vazut ca se numeste super 3000 care cica e facut in Turcia...oricum,ideea e ca cica ar fi mai bun Castrolul asta...
            sigpic

            Comment


            • Fata de ce-ai avut, clar e mai bun Castrol-ul
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • mie atunci mi-a bagat unchiuletu ulei dacia,iar cu pretul nu au gresit,am intrebat de cateva ori ca nici mie nu mi-a venit sa cred.repet,1.6 mpi,fara gpl,momentan mai am vreo 3000 km de facut pana la revizie dar mi s-a parut exagerat pretul.cred ca o sa sun si la iatsa campina sa vad ce zic si cei de acolo,la ipso cu toata ca de acolo am luat masina,nu ma duc

                Comment


                • @nonameyet: crede. Maine sunt programat la revizia de 20000 km si mi s-a spus ca pentru 1,6 16v e in jur de 500 lei. Adica filtru de aer, filtru de ulei, ulei, verificarea masinii si pe sus si pe jos plus presiunea in roata de rezerva si cam atat. Revin maine cu impresii la cald...
                  The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                  Comment


                  • ok JREwing astept maine un post de la tine cu toate detaliile.te duci la reprezentanta dacia sau la alt service?si inca ceva,uleiul filtrul si ce mai trebuie schimbat ti le-ai cumparat tu sau le iei de la ei?am uitat sa mentionez in postul meu,piesele trebuia sa le cumpar tot eu,automat ca de la ei de la service,ca nu primesc din alta parte

                    Comment


                    • Merg la AutoEuropa, piesele si consumabilele le iau de la ei (ca sa imi poata da garantie), dupa care ma cert cu cei de la Vocea Clientului si vor sari scantei (cred ca deja ma detesta, dar vor mai auzi de mine...).
                      The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                      Comment


                      • Stie cineva cat costa a 2 revizie?

                        Comment


                        • Frate,de unde scoateti scorurile astea?O revizie simpla unde se schimba doar ulei si filtre NU ARE VOIE sa coste mai mult de 250-300 ron!Daca costa mai mult e japca pe fata!
                          sigpic

                          Comment


                          • de curand s-a teminat perioada de garantie a masinii, asa ca ultima revizie (s-a intamplat cu vreo doua saptamani inainte de iesirea din garantie) nu am mai facut-o la service dacia, ci mi-am cumparat cele necesare si am mers la un alt service:
                            - ulei: dacia oil premium plus, 5w30, bidon de 4l = 95 lei;
                            - filtrul de ulei renault: ~ 28 lei;
                            - filtrul de aer: ~ 30 lei;
                            - manopera: 20 lei;
                            plus "ciubucul" mecanicului ca sa se poarte frumos cu masina, si sa se uite mai bine la ea cand este urcata pe elevator.
                            a good plan today is better than a perfect plan tomorrow

                            Comment


                            • După cum am promis, revin cu primele impresii și idei după revizia de 20.000 km.

                              Calcule (scorurile sunt fără TVA):
                              1. Recepție: 33,75 lei
                              2. Manoperă revizie: 135,00 lei / 2 ore
                              3. Antigel (a trebuit completat): 18,38 lei / 1 litru
                              4. Filtru ulei: 20,62 lei
                              5. Filtru aer: 35,40 lei
                              6. Ulei Texaco Havoline sintetic 5W40 5 litri (motorul e de 1,6 16v, iar ulei intră real cam 4,5 litri): 163,80 lei
                              TOTAL FACTURA: 406,95 + 77,32 (TVA) = 484,27

                              Operații (văzute personal, deoarece am stat lângă mașină):
                              1. Verificare aspect exterior al mașinii (zgârieturi, loviri) ÎNAINTE de a intra în postul de lucru.
                              2. Verificare funcționare lumini.
                              3. Ridicat capotă motor.
                              4. Urcată pe elevator, verificare la roți: inspecție vizuală, jocuri în suspensie, în direcție.
                              5. Demontat roți.
                              6. Demontat etrieri.
                              7. Verificat plăcuțe de frână.
                              8. Gresat prinderile etrierilor.
                              9. Remontat etrieri.
                              10. Demontat tamburi de frână.
                              11. Verificat saboți.
                              12. Curățat interiorul și tamburii cu un spray (ceva de la Forch – nu l-am văzut prea bine, că era destul de murdar; cert e că a dat și pe garniturile de cauciuc – nu atacă cauciucul - și pe saboți și pe tamburi și după ce s-a scurs surplusul, restul s-a evaporat în mai puțin de un minut).
                              13. Gresat tot ce este mobil în ansamblul frână spate.
                              14. Montat tamburi.
                              15. Demontat scut.
                              16. Verificat nivel ulei cutie viteze.
                              17. Demontat filtru ulei (ca o observație, noi demontăm filtrul după golirea uleiului; cică nu e OK, fiindcă eventuale particule metalice rămase prin filtru ar putea ajunge înapoi în motor). Merită făcut rost cumva de o sculă de desfăcut filtrul, fiindcă la 1.6 16v e infernală poziția filtrului de ulei, chiar și pentru un om subțirel, dară-mi-te pentru unul ca mine.
                              18. Golire ulei motor.
                              19. Verificare și strângere tot ce înseamnă șuruburi, tamburi și alte feluri de prinderi de sub mașină.
                              20. Gresare tije telescoape spate.
                              21. Verificare curea de accesorii.
                              22. Montat bușonul și filtrul de ulei.
                              23. Coborâtă mașina parțial.
                              24. Pus ulei în motor (oricum nu-l țin 20.000 km; dacă mai umblu la fel de mult și de-acum încolo, la fiecare 10.000 km fac eu un schimb de ulei + filtru).
                              25. Demontat filtrul de aer (sfat: SCHIMBAȚI FILTRUL DE AER LA 10.000 km, indiferent cine ce v-ar spune; arată jalnic după 20.000 km și ajungeți să vă mirați că nu trage ca lumea). Demontarea nu e cine știe ce, dar la remontare ne-am dat dracu: fără lumină ca lumea sau o lanternă e belea mare, mai ales dacă nu intră capacul din prima sau ai mânuțe subțirele ca ale mele... Timișorenii din LC cam știu despre ce vorbesc).
                              26. Verificat să nu fie mizerii după filtrul de aer (culmea, nu au fost, deci filtrul stă bine în carapacea lui, dacă e bine fixat).
                              27. Fixat filtrul nou în carapace și remontat ansamblul de filtru de aer.
                              28. Pornit motorul 10 minute.
                              29. Oprit motorul, lăsat 10 minute.
                              30. Verificat nivelul de ulei pe jojă.
                              31. Reurcată pe elevator.
                              32. Verificate eventuale scurgeri la bușon și filtru.
                              33. Șters totul impecabil.
                              34. Montat scut.
                              35. Verificate toate șuruburile și strângerile la care s-a umblat.
                              36. Coborâtă mașina de pe elevator.
                              37. Verificat și gresat cuiele de uși și încuietorile.
                              38. Lipit un abțibild cu ce s-a făcut, ce ulei s-a pus, la câți km și când este programată următoarea revizie.
                              39. Test de drum cu inginerul de la CTC.
                              40. Recepția și plata lucrării.
                              41. LA REVEDERE după două ore de lucrat la mașină.

                              Trebuie să remarc atitudinea super OK a inginerului de CTC și a mecanicului care a lucrat pe mașină. Sincer, dacă voi avea probleme cu ea și va trebui să merg în service, voi solicita ca reparația să fie făcută de același mecanic.
                              Cam asta fuse treaba. Sper să nu-mi fi scăpat ceva. Cine vrea alte lămuriri, i le dau cu plăcere.
                              Last edited by JREwing; 20 August 2009, 19:06. Reason: Automerged Doublepost
                              The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                              Comment


                              • Fraaaate...chiar ti-au facut atatea la masina?nu pot sa cred!ce oameni pasionati!Astia trebuiesc chemati si decorati!
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google