Revizii Dacia Logan Benzina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am schimbat si eu azi filtrul de aer si de polen(e cam prima oara) si nu stiu sigur daca am strans destul de bine capacul peste "glazura" filtrului(e strans la limita bunului simt) insa mai e un pic de loc in dreptul suruburilor, la cel vechi era mai mica distanta. E ok?
    Cam asa aratau filtrele vechi puse in octombrie 2011(aer Mann si polen Romcarbon), iar acum am pus de origine Renault pt aer(scrie ceva de genu' Megane 1.6,1.8...etc) si Valeo pt. polen.

    Revizia completa a constat in:
    - 4,4 litri ulei 5W30 DaciaOil Premium
    - filtru ulei benzina Purflux
    - filtru aer de origine
    - filtru polen Valeo
    ==============
    total piese: 140 lei
    Attached Files
    Last edited by andreyi; 1 August 2012, 20:27.

    Comment


    • de ce sta asa sugrumat filtrul ala acolo ?

      nu are voie sa se vada dupa ce strangi suruburile !

      Comment


      • Cred ca l-am pus gresit, ma duc pana jos sa-l remontez.

        Am demontat si repus la loc cum trebuie filtrul(prinsesem "glazura" in partea de sus de capac), acum e corect montat(zona din dreptul suruburilor este lipita de suport acum si glazura este intrata la locul ei complet).

        P.S. Un picut tot se vede marginea galbena.
        Last edited by andreyi; 1 August 2012, 20:55. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • mai andrei, dar pe unde umbli mai de ai in halul ala filtrul de aer ?
          sigpic

          Comment


          • Probabil numai cele cateva drumuri de dig pe la Gropeni/Stancuta(stii tu) plus cele pe la tara au fost suficiente. Filtru de polen o sa-l schimb mai des, la cel de aer nu s-a simtit nimic "in pedala" dupa schimbarea lui.

            Comment


            • Salut,care a facut desprafuirea la tamburi frana pe spate in regie proprie imi poate spune si mie ce scule i-au trebuit si cum a facut?

              Am o idee generala despre cum se face,spray frane,torx
              Last edited by john Q; 3 August 2012, 11:45. Reason: Automerged Doublepost
              "light up the darkness" Bob Marley

              Comment


              • Îţi spun eu,,,dar este prea mult de scris.Dacă vrei lasă-mi numărul tău de telefon în PM şi îţi explic mai multe.
                Vinerea trecută am făcut desprăfuirea şi am uns cu vaselină tamburii ca să scap de scârţâitul ăla enervant atunci când calci frâna de picior sau tragi frâna de mână.

                Comment


                • Eu eram la service sa schimb amoprtizoarele anu' trecut si am zis ca o sa-i desprafuiesc eu acasa. Cand am intrebat si mi-a zis cat de putin costa manopera pentru desprafuire, m-a apucat brusc o lene ca nu mai aveam chef nici de dat rotile jos, asa ca am lasat mecanicul sa se ocupe.

                  Comment


                  • Probabil mai putin decat benzina consumata pana acolo si timpul pierdut cand un spray este 15 ron si o bere 3 ron si gata treaba
                    "light up the darkness" Bob Marley

                    Comment


                    • Spray-ul l-am platit si acolo iar manopera a fost 20 de lei din cate imi aduc aminte. Cu masina era deja pe elevator...

                      Comment


                      • La mine a fost manopera vreo două cutii de bere...şi mai târziu altele că altfel numai nimeream arcurile de la saboţi să le pun la loc! Vaselina a fost MOCA (o aveam deja) pt gresarea celor 6 puncte în care freacă tâmpeniile alea.

                        Comment


                        • Oricum, am scapat de scartait dupa.

                          Comment


                          • Originally posted by alessandro View Post
                            @ IancuMic

                            ca sa clarificam neintelegerile legate de reviziile facute de mine la masina mea

                            motor
                            - ulei 10mii sau mai repede daca am dat cox
                            - ulei cutie 30-40mii maxim fiindca sunt materiale proaste si slabe. iar uleiul de fabrica este o mizerie
                            - antigel la 2 ani sau 40mii
                            - lichid servo asta cred ca o sa il schimb mai des. din 20 in 20mii
                            - numai din cele mai sintetice mai de soi si mai scumpe

                            filtre
                            - aer 5000 km
                            - ulei odata cu uleiul
                            - habitaclu la 5000 km maxim

                            frane
                            - placutele le schimb la jumatate din carne. dupa jumatate se intaresc scade eficienta si se dau la discuri.
                            - lichid frana la 30mii sau 2 ani. eventual si dupa un drum alpin unde se lasa cu discuri translucide
                            - curatare, degresare, desprafuire si corectare grad uzura tamburi la fiecare 20mii
                            - control vizual conducte frana, curatare si gresare cu silicon special la 10mii
                            - discuri nu mai mult de 3 seturi de placute sau cand apare prima rugina au zburat

                            articulatii
                            - control jocuri, slabire si restrangere la cuplu, curatare si gresare la 10mii

                            evacuare
                            - desfacere si gresare suruburi, verificare suduri, gresare tampoane tot pe la 10mii

                            cu siguranta am omis ceva. imi aduc eu aminte
                            OMG...what's wrong with you...nici la femei nu am acordat o asemenea atentie dar la o masina......Glumesc bv tie insa eu nu mi-as bate capul asa de tare. Numai la Aston Martin si alte exotic carsuri se fac revizii la 5000 km.

                            Acum mi-am adus aminte ca tu esti cu consumul mic de chiar 4,8 l/100. In astfel de conditii este de inteles schimburile dese la uleiuri, filtre, placute etc...chiar producatorul recomanda.

                            Eu folosind 50/50 si in afara imi permit sa schimb uleiul, filtre la 20k km. Restul cand le vine vreme conform carnetului de intretinere sau a uzurii.
                            Last edited by Sir Andrew; 3 August 2012, 12:36.

                            Comment


                            • mr.k daca stii cum se face spune mi si mie cu ce se mananca?

                              odata ce il desfac poate imi dau seama si singur dar nu strica si experienta altora
                              Last edited by john Q; 3 August 2012, 12:36. Reason: Automerged Doublepost
                              "light up the darkness" Bob Marley

                              Comment


                              • Pai, te duci la service.
                                Glumeam.
                                La Logan n-am desfacut personal sabotii niciodata. Decat sa-ti spun ceva incomplet, las pe cineva care a facut asta cu mainile lui. Nu-i mare smecherie.

                                E un tutorial a lui Cristi Streulea.
                                Acum doi ani cand am filmat tutorialul Schimbare ferodouri la Logan fara ABS , acele parti metalice ce se atingeau le-am uns cu putin ulei ...
                                Last edited by mr.K; 3 August 2012, 12:42.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google