Revizii Dacia Logan Benzina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tocmai asta era probabil logica celor de la service; sa se scurga gravitational tot uleiul din pompa. Oricat ai incerca pe la furtunul de la bidonas nu reusesti sa golesti in totalitate instalatia.
    La revizia din nov. chiar am sa intreb care e metoda corecta; pana atunci poate ma hotararasc sa schimb si eu uleiul din cutie si cel de la servo.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Chiar de ramane un 5-10% din vechiul ulei, schimbarea e un plus, zic eu, pentru prelungirea duratei de viata a pompei de servo.

      Comment


      • Cu ocazia acestor inlocuiri ale uleiului, important e sa nu ramana, fie in baia de ulei, cutie sau pompa servo, tocmai partea care contine cele mai multe reziduri (ale uleiului sau cele rezultate din angrenarea anumitor piese); deci scurgere completa.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Eu aveam ceva mizerie pe filtrul din bidonas iar uleiul vechi era maroniu cu o tenta rosie. Acum vreau sa merg cu ea cateva zile si sa-l verific, daca se maroneste il mai schimb odata ca nu e cine stie ce inginerie, mai mult m-ia luat sa dau scutul jos.
          Problema e alta, inainte sa ma apuc de operatie m-am uitat de sus sa vad ce conducta as putea desface de la caseta de directie ca sa nu ma chinui sa schimb pe la bidonas si am observat capacul de la distributie (daca ala este sub pompa de servo) cu ceva mazga pe el iar in partea din spate a motorului tot ceva mazga in jurul locului unde intra joja de ulei in baie. Si niste poze facute cu telefonul.

          Cand mi-a fost schimbata distributia si pompa pe garantie dupa ~80km nivelul antigelului in vasul de expansiune a scazut sub minim, baietii mi-au spus ca o sa scada ca se mai aeriseste instalatia si sa completez cu apa distilata, am completat la maxim iar acum nivelul este la jumate. Sa aiba iar scapari de antigel?
          Attached Files
          Last edited by bad_hrc; 16 September 2012, 12:34.

          Comment


          • Salut! Sunt nou proprietar de Logan SH si am o mica nedumerire. Pe carte ultima revizie care trebuia facuta este prin iunie-iulie sau la 63.000 km. Cum fostul proprietar dadea masina a zis sa nu o mai faca la termen si cum masina are 55.000 km mai am putin pana la revizie. Nu cred ca are ceva ca am depasit putin termenul de revizie nu, mai ales ca masina nu are 60.000 km inca.

            Si inca ceva. Care stie cam cat ma va costa cu aproximatie, mai ales ca acum trebuie facuta cureaua de distributie, de accesorii, schimbat tot ce trebuie schimbat (ulei + filtru + filtru de aer le-am schimbat recent)? Mersi anticipat.

            P.S.: Am un model Laureate, 1.6 85 CP din 2009 care a facut 55.000 km momentan (la 50.000 l-am luat eu)

            Comment


            • @bad HRC iti curge ulei de motor pe la simeringul de la arbore, ueliu curge in carcasa distributiei.

              Daca esti in garantie mergi la dealer, trebuie sa inlocuiasca distributia, simering si pinion antrenare pompa de ulei- se da baia de ulei jos.

              Citeste topicul " Da ulei pe la cureaua de distributie"

              Comment


              • Foarte frumos, distributia a fost schimbata tot pe garantie in august 2011.

                Originally posted by ElRusso View Post
                ...Pe carte ultima revizie care trebuia facuta este prin iunie-iulie sau la 63.000 km....
                1. nu ne-ai spus din ce an este masina. Distributia se scimba la 4 ani sau 60.000km (primul termen atins). Sunt unii care au schimbat la 5 ani si n-au patit nimic dar sunt si cazuri nefericite.
                2. Reviziile se fac la 1 an sau 20.000km (dupa spusele Dacia) dar daca tii la ea schimbi la 10.000km mai ales daca nu ai un ulei premium in motor. Daca a fost facuta revizia in iulie 2011 ar cam trebui schimbat uleiul, filtrul de aer in 5000km arata bine dar nu are rost sa schimbi uleiul si sa mai lasi inca 10.000km filtrul de aer pentru ca se va imbaxi ca naiba.

                Comment


                • Masina este din 2009, am precizat asta. Ultima revizie a fost facuta in iulie 2011 la 43.000 km iar urmatoarea ar fi trebuit facuta in iulie 2012 sau la 63.000. Fostul proprietar nu a facut revizia din iulie 2012 pentru ca oricum o vindea si masina momentan are 54.000 km, deci ma gandeam sa o fac pe la 60.000. Nu cred ca daca depasesc termenul cu vreo 2-3 luni are ceva. Oricum filtrul de aer, de ulei si uleiul le-am schimbat recent.

                  Distributia oricum fac pe dracu-n patru si o schimb ca nu vreau sa am surprize, dar ma intrebam cam ce se mai face la revizia de 60.000 de km si cam cat ar costa. Ca se schimba cureaua de distrubutie, cureaua de accesorii, asta stiu. Ma astept ca ma va duce in vreo 2000 RON numai distributia.

                  Comment


                  • La cat au fost facute reviziile de fostul proprietar?
                    Nu e nimic special la revizia asta, ulei, filtru ulei, filtru aer. Daca nu a fost schimbat licihdul de frana, trebuie schimbat neaparat si bineinteles daca faci distributia, kit accesorii, pompa apa, antigel. Eu as zice sa schimbi si uleiul din cutia de viteze si servodirectie dar ramane la alegerea ta, Dacia le garanteaza pe viata dar nicio zeama nu tine o viata.
                    Si cum am mai zis, daca tii la masina, reviziile mai dese, nu la 20.000km pentru ca nici un ulei nu-si va pastra proprietatile asa multi km, mai ales daca este Dacia Oil.
                    Daca depasesti termenul cu 1-2-3 luni si masina mai este cumva in garantie, vei pierde garantia.
                    Eu prefer sa bag ulei de calitate si sa-l schimb la 1 an sau 10.000km chiar daca "mai mergea". Eu sunt hotarat ca masina asta sa o tin pana cade tabla de pe ea.

                    Comment


                    • Reviziile au fost facute in fiecare an in luna iulie iar masina avea cam 15.000 de km intre ele, deci nu s-au atins niciodata 20.000 la fostul proprietar, iar de garantie nu mai poate fi vorba pentru ca au trecut deja 3 ani. Anul asta am depasit termenul cu 2 luni si poate va mai dura o luna, dar o voi face pe la 58.000 km, nu vreau sa ating 60.000 fara revizie.

                      Comment


                      • Deci ultima revizie este la 43.000km?
                        Daca nu mai e in garantie poti incerca si pe la alte service-uri si poate iesi mai ieftin la manopera.

                        Comment


                        • Da, 43.000. Sincer prefer sa nu ma risc cu service-uri de cartier. Tot am reprezentanta foarte aproape, si prefer sa strang sa dau un ban in plus si sa stiu ca mi se face treaba calumea.

                          Comment


                          • Si eu sunt de aceeasi parere, dar tarifele practicate sunt prea mari plus ca mai sunt si persoane care nu prea au ce cauta intr-un service. Eu am zis in ideea ca poate ai vreo cunostinta pe la un alt service in care ai incredere.

                            Comment


                            • Ce mari riscuri implica schimbatul uleiului de trebuie mers musai la reprezentanta?
                              [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                              Comment


                              • Nu musai schimbatul uleiului cat operatiuni mai complicate care necesita mers in service. Pentru alea ma duc la reprezentanta, nu pentru un amarat de ulei.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google