cat de tare suiera? adica se auzea in mers??
"Meseriasi" Service Autorizat Dacia
Collapse
X
-
Pozitia indicatorilor de pe rola este cam nefireasca. Este vorba despre cele 2 tablite care se vad bine in poza 4. Teoretic, dupa strangere, aceste semne (indicatori) ar trebui sa se suprapuna. In functie de tensiunea in curea, tensiune masurabila cu o scula speciala (un fel de frecventmetru), se face reglajul final al rolei intinzatoare.
Intrebari:
1. poza a 4-a este dupa reglarea tensiunii in curea?
2. s-a masurat tensiunea in curea? daca da, cum?
In 90% din cazuri, dupa reglarea intinderii curelei, semnele sunt suprapuse. +/- 1-2mm.
Comment
-
Originally posted by golanu View Postcat de tare suiera? adica se auzea in mers??
mai accentuat la relanti si pe la 1300 ture.
Originally posted by gl_mmm View PostPozitia indicatorilor de pe rola este cam nefireasca. Este vorba despre cele 2 tablite care se vad bine in poza 4. Teoretic, dupa strangere, aceste semne (indicatori) ar trebui sa se suprapuna. In functie de tensiunea in curea, tensiune masurabila cu o scula speciala (un fel de frecventmetru), se face reglajul final al rolei intinzatoare.
Intrebari:
1. poza a 4-a este dupa reglarea tensiunii in curea?
2. s-a masurat tensiunea in curea? daca da, cum?
In 90% din cazuri, dupa reglarea intinderii curelei, semnele sunt suprapuse. +/- 1-2mm.
1. poza e facuta cand m am dus la alt service si am tinut expres sa fac poze cand am vazut ce au putut face meseriasii de la reprezentanta
2. nu s a masurat tensiunea in curea nici la primul montaj nici dupa. Doar s a reglat un pic cureaua pana cand acei indicatori s au suprapus.
Originally posted by zlate58 View Postmai repet inca o data: la logan diesel nu se masoara intinderea curelei cu frecventmetru. se pune semnul cum trebuie si cu asta gata.
Comment
-
din pacate si eu m-am lamurit cu "meseriasi" de la dacia// poate is frustrati ca nu is platiti cat trebuie .. dar eu ce vina am sa imi faca treaba in bataie de jos;; "uitat" sa imi pana o bila cilindrica de la rulmentul care se gaseste la captul planetarei stangi care intra in cutie.. noroc ca am stat lanag el sa vad cum lucreaza si am cautat eu pieasa si a pus-o .. de atunci am un preten care ma ajuta daca am probleme sau voi forumisti,..
Comment
-
si eu am facut la fel miam cautat un meserias si numai la el merg
concluzia
costuri reduse de manopera ,,,probleme de genul acesta nu exista la el am facur reviziile toate inclusiv distributia fara nici o problema,,,cine are nevoie de un meserias contactati ma si va fac legatura in bucuresti,,,mentionez am 70000 de mi de km fara probleme,,,vedem de acum in colo va tin la curent,,,
Comment
-
da si eu am cautat un meserias si l-am gasit : eu , iar in legatura cu meseriasii lui peste prajit adevarul e ca sunt multi prosti pe lumea asta care se cred mecanicii, acum in privinta rolei intinzatoare din ce am vazut in poze era intinsa aproape la maxim si era si normal sa suiere, oricum baietii habar nu am de cum se pune la punct distributia si cum se intinde cureaua, e adevarat ca dupa ce pui cureaua la semne se intinde rola mai tare si dai apoi 2-3 rotatii complete cursive nu in socuri, dupa care se slabeste rola se pune exact la semn ( cele 2 marcaje trebuie sa se suprapuna ) si apoi se dau iar 2-3 rotatii complete si se verifica punerea la punct in caza ce exista vreun decalaj se reia toata operatiunea, mie imi ia cam 1-2 ore cu tot cu bere asa ca bafta si spor la treaba.
Comment
-
si eu am avut o experienta urata in service dupa o reparatie pe garantie masina pornea foarte greu la prima cheie si pana la urma am constatat ca baietii imi schimbasera motorasul pas cu pas iar dupa ce leam facut scandal si am sunat la vocea clientului a aparut piesa masini demonstrata cu data de fabricatie asta dupa teste si abureli dar sa rezolvat pana la urma
iar ca sfat stati langa masina daca se poate in timpul reparatiei
Comment
Comment