If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Alea sunt pete de suparafata. Nu intram in detalii. Ideea e sa nu-ti faci probleme.
Iti pot demonstra ca si la un otel inoxidabil (un banal 308 alimentar) pot aparea pete de suparafata (oxidare superficiala care nu are nici o legatura cu rugina).
Am facut si eu revizia de 20000 vineri seara (revizie cu nabadai) la ipso langa sos de centura......
am mentionat ca s a ars becu de la bricheta - l au schimbat (dupa care s a ars din nou la vreo 30 de minute cam aiurea ..... in plus nu sh ce naiba s a intamplat vre`un scurt ceva ca mi s a dus o siguranta de 10A din tablou si nu imi mai pornea casetofonu si innnnnnnebunisem.... am schimbat siguranta si acum mere )
am schimbat filtrele de aer, motorina, uleiu .... si aici a fost ceva aiurea adik dupa ce am iesit din service m am oprit in carefour baneasa si dupa vreo 1 ora de pierdut timpu pe acolo nu imi mai pornea masina ..... pe urma a inceput sa se comporte ciudat adik de regula schimb pe la 2000-2500 rotatii vitezele si in treapta a 2 a si a 3 a in trepida masina in ultimul hal ziceai ca mai are putin si se inneaca.....
nu sh ce s a intamplat sau din ce cauza dar astazi nu mi a mai facut figuri.... sper sa nu mi mai faca figuri
pacat... ca dupa prima revizie aveam o parere buna despre serviceul asta
@morpheus2kro ti-a facut probleme pentru ca ai schimbat filtrul de motorina,si nu a avut timp sa iasa tot aerul de pe circuit...asa am patit si eu,dar am dat putin la para si s-a rezolvat.
Am facut si eu revizia de 20000 vineri seara (revizie cu nabadai) la ipso langa sos de centura......
am mentionat ca s a ars becu de la bricheta - l au schimbat (dupa care s a ars din nou la vreo 30 de minute cam aiurea ..... in plus nu sh ce naiba s a intamplat vre`un scurt ceva ca mi s a dus o siguranta de 10A din tablou si nu imi mai pornea casetofonu si innnnnnnebunisem.... am schimbat siguranta si acum mere )
am schimbat filtrele de aer, motorina, uleiu .... si aici a fost ceva aiurea adik dupa ce am iesit din service m am oprit in carefour baneasa si dupa vreo 1 ora de pierdut timpu pe acolo nu imi mai pornea masina ..... pe urma a inceput sa se comporte ciudat adik de regula schimb pe la 2000-2500 rotatii vitezele si in treapta a 2 a si a 3 a in trepida masina in ultimul hal ziceai ca mai are putin si se inneaca.....
nu sh ce s a intamplat sau din ce cauza dar astazi nu mi a mai facut figuri.... sper sa nu mi mai faca figuri
pacat... ca dupa prima revizie aveam o parere buna despre serviceul asta
si niste preturi din factura pt consumabile si cit o fost manopera separat ai ?
540 ron a fost ..... cu vreo 70..80 ron mai mult decat prima revizie....
la revizia asta vroiam sa schimb si placutele de frana dar au zis ca nu este necesar sa le schimb acu.... si ca nu mi le schimba doar de dragu de a schimba piese bune.....
Siguranta s-a ars ca au facut un scurt la bricheta, ca e una si aceeasi siguranta cu aia de la casetofon.
Si mie mi s-a ars aceiasi siguranta din cauza brichetei si foarte ciudat e ca imi mergea casetofonul dar se stingea exact din ora in ora si nu o mai lua o data cu contactul pus.
La mine fixu a fost ieftin adik am luat un set de vreo 10 sigurante si am dat 4 ron pe ele am inlocuit o pe cea arsa si casetofonu mi a mers fara probleme, gasesti sigurante la orice benzinarie
mi se pare ciudat ca ai intervalul ala de 1 ora.....
Prima revizie la logan diesel costa 2500000 lei si iti vor schimba filtru de aer si uleiul. Manopera costa cat materialele asta e cam naspa, si oricum ori sa iti puna un rahat de ulei. Eu am renuntat la reviziile lor si la garantie si am facut cu loganul 80000 km pana sa il botesc fara sa se defecteze ceva. Desigur am avut grija de maisina si am schimbat toate care trebuiau la timp, numai ca superior calitativ fata de ce ofereau ei si cu manopera mult mai ieftina.
Asa. Am facut si eu "mult asteptata" prima revizie. Toate bune si frumoase, cu exceptia micii leneveli a mecanicului care s-a rezolvat partial cu o jumate de palinca de ardeal, care nici nu s-a sinchisit sa o refuze
Pret total 350Ron. Normal trebuia sa fie 310, dar cand imi faceau actele la inceput, m-au intrebat daca am nereguli cu ea, si le-am spus sa regleze si farurile ca bat aiurea. La sfarsit : 400 de mii doar pentru acel reglaj. Am ramas masca, ca nu mi-ar fi trecut deloc prin cap ca or sa ma taxeze si pentru asta ... ca daca stia, taceam si le faceam in spatele blocului. In fine ...
I-am cerut mecanicului sa purjeze filtrul de benzina, dar cand a desfacut sa vada ce e cu el, a spus ca e din ala lung, generatie mai noua, care nu se poate purja ci se schimba la 20km. Acuma va intreb, e adevarat ? Sau ii era lui lene prea tare?
Si o faza foarte tare, in timp ce ma uitam pe cartea de service sa vad cam ce ar trebui sa faca, am zarit ca trebuie sa verifice si presiunea in pneuri. La sfarsit, cand m-a intrebat mecanicul daca e totul ok, i-am zis sa arunce si o privire la presiune. Si imediat au inceput sa rada ceilalti mecanici de el, ca ce, el e vulcanizator? ) ca sa vedeti si voi gandirea mecanicului roman ajuns la ditamai reprezentanta.
Per total: multumit. M-au lasat langa masina, uleiul l-am lasat sa il puna ei - Dacia Oil, initial vroiau sa puna Aral.
I-am cerut mecanicului sa purjeze filtrul de benzina, dar cand a desfacut sa vada ce e cu el, a spus ca e din ala lung, generatie mai noua, care nu se poate purja ci se schimba la 20km. Acuma va intreb, e adevarat ? Sau ii era lui lene prea tare?
Masina nu pornea deoarece au schimbat filtrul de motorina. Inginerul de la service trebuia sa iti spuna sa nu o chinui, ridicai capota, amorsai instalatia din pompita si pornea la sfert de cheie si nu mai tremura atunci cand o turai...infine...iar discutam de calitatea service
Amorsarea ar trebui sa fie facuta de cei din service, ca pana la urma clientul poate nu se pricepe si nu stie de pompita, dar traim in Romania, ce sa mai zic...
Cum am mai spus nu exista padure fara uscaturi .eu unul am luat legatura cu un mecanic de la servis serios si sant multumit de cum se ocupa de masina. ei las si eu ceva
Azi am facut revizia de 20 de mi la auto europa
a fost frumos am putut sta linga masinuta am obs ce sa schimbat + niste indicati de ale mele
@andrei explicami si mie cu codurile astea referitor la manopera
receptie automobil = ?
manopera:
receptie automobil cod : 0100 cantitate 0,5 pret 44.00 total 22.00
revizie de intretinere cod 0112 cantitate 2 pret 44.00 total 88.00
inlocuire filtru carburant cod 1325 cantitate 0.3 pret 44.00 13.20
manopera= 123.20 far tva cred
materiale :
dacia oil plis diesel 10 (1L) cod 6001999709 cantitate 5 pret 18.50 total 93.00
filtru ulei cod 8200033408 cantitate 1 pret 18.71 total 18.71
element filtrant(filtru aer:P) cod 8200431081 cantitate 1 pret 60.08 total 60.08
filtru motorina cod 7701066680 cantitate 1 pret 92.48 total 92.48
total piese 264.27
total fara tva 387.47
tva 73.62
total cu tva 461.09 achitati
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment