Revizii Dacia Logan Diesel

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimband mereu uleiul, de la un tip la altul (dacia, mobil, elf, etc) chiar nu afecteaza in nici un fel motorul, in bine sau in rau? (referitor si la depunerile de pe carter si piesele in miscare)

    Comment


    • Daca se schimba marcile si nu si tipul (full-sintetic sau semi-sintetic) nu e nici o problema.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • Originally posted by andrei View Post
        Daca se schimba marcile si nu si tipul (full-sintetic sau semi-sintetic) nu e nici o problema.
        Atunci ce tip este Dacia Oil si ce tip este Elf ca tot se vorbea de el (vota).
        Daca motorul a avut un tip de ulei, schimba-l numai cu acel tip, zic. (Motorul pe dinauntru nu-l vad spalat niciodata, tot mai ramane ceve din vechiul ulei spus si degradat (Dacia Oil cu care vine Loganul din fabrica).

        Comment


        • Dacia Oil e semi-sintetic si Elf e full-sintetic si nu conteaza daca le schimbi nu conteaza, ca nu se face spuma. Daca pui ulei mineral atunci trebuie spalat carterul.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • Eu am aproape de 60 000 si numai Dacia oil cred ca mi-au pus aia... din cate mai tin minte.. ca nu stiam io de astea nu eram documentat dar nu am avut treaba pot sa zic , nu mananca ulei...bine ca nu am 60 000 fix mai imi trebuie 1000... si in 2 sapt maxim ii fac.. totusi pe ce ulei imi recomandati sa trec?!?!?Castrol sau Elf?Cu toate ca nu stau bine cu fondurile, nu ma intereseaza pretul, pe mine ma intereseaza calitatea mai mult...

            Apropo, eu nu am schimbat uleiul la 5000 km,ca e Dacia Oil pt. ca nu prea ma interesau pe mine lucrurile astea si sincer nu prea aveam habar de ele.. ,il schimbam din 10 in 10 mii km(cand se fac reviziile)...
            Last edited by andrei; 24 April 2008, 21:51.
            Foloseste puterea la maxim!Dar condu prudent!

            Comment


            • Pune Elf, Mobil sau Castrol, 10w40. Oricare din ele il gasesti, toate sunt bune.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • "Fie ca Sarbatorile Pascale sa va aduca multa bucurie si clipe minunate alaturi de familie." "Hristos a inviat!"

                Comment


                • Am facut si eu acu joi revizia de 40.000 km m-a costat 533 ron ( e mult e putin ? ) mi-au schimbat placutele de frana ulei si lichid racire.
                  Bart: I am through with working. Working is for chumps.
                  Homer: Son, I'm proud of you! I was twice your age when I figured that out.

                  Comment


                  • E bine 533 lei. Au costat 200 lei placutele, 100 lei uleiul, 100 lei filtrele, 20 lei antigelul si 110 lei manopera.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • Am facut rev la 10000km a costat 300RON la general autocom buzau. sunt supermultumit am stat langa masina tot timpul au lasat uleiul sa se scurga bine!!
                      uleiul a fost cumparat de mine Mobil 10w40 supers turbo diesel 4+1l -125RON
                      filtru aer, filtru ulei, manopera-180 ron
                      purjarea filtrului de motorina si completarea cu lichid de racire nu ile-au trecut pe factura!!!!
                      super de treaba si sunt supermultuit!!!

                      Comment


                      • Care e treaba cu purjarea filtrului de motorina, ca nu mai inteleg. am vrut si eu operatiunea asta si mi-au spus de la service ca se purjeaza instalatia de alimentare cu motorina, nu filtrul in sine, ca ala e capsulat si solutia e sa il schimbi, ca altceva nu ai ce ii face. eu am tinut-o pe a mea, ca se poate, ca am citit pe aici, dar ei au zis ca e o operatiune care nu se poate face, decat cu schimbarea filtrului.
                        poate cineva explica mai bine in ce consta purjarea asta?
                        mersi.
                        1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                        Comment


                        • Pai ce sa te astepti de la Caremil...
                          Filtrul in sine se purjeaza, nu instalatia de alimentare, dar mecanicii, pardon, maimutele de la Caremil nici atat nu stiu.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • Originally posted by huzzy1981 View Post
                            Care e treaba cu purjarea filtrului de motorina, ca nu mai inteleg. am vrut si eu operatiunea asta si mi-au spus de la service ca se purjeaza instalatia de alimentare cu motorina, nu filtrul in sine, ca ala e capsulat si solutia e sa il schimbi, ca altceva nu ai ce ii face. eu am tinut-o pe a mea, ca se poate, ca am citit pe aici, dar ei au zis ca e o operatiune care nu se poate face, decat cu schimbarea filtrului.
                            poate cineva explica mai bine in ce consta purjarea asta?
                            mersi.
                            Il dai tu jos filtru de motorina, dai si senzoru de apa de p filtru si il sufli (purjez) cu aer de la copresor.
                            LE: Dupa ce lai curatat il pui la loc.
                            LE2: Se da foarte usor jos filtru de motorina.
                            Last edited by Tudor_cj; 2 May 2008, 00:04.
                            2004 Dacia Logan 1.4MPi
                            2006 Dacia Logan 1.5dCi
                            2007 Opel Astra H 1.7CDTI

                            Comment


                            • Am facut si eu in sf revizia la 20000 km in constanta. Sa va spun ce am pus si cat m`a costat.

                              1. Ulei motor ELF TURBO DIESEL 10W40 - 126,45 lei
                              2. Filtru ulei - 23,40 lei
                              3. Element filtrant aer - 90,82 lei
                              4. Filtru de motorina - 133,98 lei

                              In total m`a ajuns 379,10 lei
                              Plus Manopera 99,13 lei

                              M`a ajuns la 478,23 Lei !

                              Ce ziceti ? M`a costat bine ? Sau m`a ajuns mult ? :-s

                              Comment


                              • Originally posted by huzzy1981 View Post
                                Care e treaba cu purjarea filtrului de motorina, ca nu mai inteleg. am vrut si eu operatiunea asta si mi-au spus de la service ca se purjeaza instalatia de alimentare cu motorina, nu filtrul in sine, ca ala e capsulat si solutia e sa il schimbi, ca altceva nu ai ce ii face. eu am tinut-o pe a mea, ca se poate, ca am citit pe aici, dar ei au zis ca e o operatiune care nu se poate face, decat cu schimbarea filtrului.
                                poate cineva explica mai bine in ce consta purjarea asta?
                                mersi.
                                Se poate purja foarte usor filtrul de motorina...se da jos un capacel de plastic de sub bara din fata,si vei observa la filtrul de motorina un robinet pe lateral,orientat in spate(are forma cilindrica)...il desfaci pina incepe sa curga,si apoi stringi de mai multe ori de para de amorsare din compartimentul motor...stringi surubul,si asta e tot.Operatia are rolul de a elimina apa strinsa in decantor....Nu trebuie sa desfaci filtrul,nici sa-l sufli cu compresor.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google