Revizii Dacia Logan Diesel

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Uleiul ELF e facut in Franta si e imbuteliat in bidoane la Brasov, nu e facut acolo.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • @andrei codul de placute 7701207066 e ok - cele originale sunt textar- atentie la cele in cutie de renault contrafacute.
      http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

      Comment


      • Nu sunt placute lucas de trw ?
        sigpic

        Comment


        • in cutiile de renault,pe codul ala, pt vest se livreaza textar -asta sigur 100%
          o lista de coduri echivalente
          http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

          Comment


          • Facut sambata revizia tehnica de 10.000 - ulei Castrol Magnetec Diesel 5W40, filtru aer, filtru ulei, desfundat diuze spalator parbriz, sters motor, verificat lumini - 370RON. Punct "+" - deoarece nu mai aveau in magazie uleiul solicitat de mine au trimis pe cineva sa cumpere (m-a costat cu 10 ron mai mult decat era la ei in raft) ; punct "-" - cand l-am intrebat pe mecanicul care s-a ocupat de masina daca a purjat filtrul de motorina a zis ca ei nu fac asa ceva dar in momentul in care l-am intrebat pe seful de service s-au executat imediat. Masina nu a fost testata pe calculator. Pana sa aduc aminte de purjarea filtrului de motorina am fost lasat sa stau langa masina, dupa aceea mi s-a zis ca "trebuie sa vina sefu si nu e voie sa stai langa masina".
            De ce am ales verbita si nu autoeuropa sau autocardo? 1. Autoeuropa avea doar ulei Dacia si Havoline 2. Autocardo nu avea program sambata .
            Programarea am facut-o miercuri si sambata am fost la revizie, la concurenta puteam fi programat cel mai devreme peste o saptamana.
            Ca si impresie generala : foarte bine.

            P.S. Seful de service recomanda uleiul Dacia cu caldura pe motivul ca "nu recomanda Dacia un ulei care sa strice motoarele", si de asemenea nu recomanda ulei 5w40 ci 10w40 ca cica ar fi mai subtire. Fiind primul schimb de ulei am zis sa-l fac cum vreau eu si daca nu e ok la urmatorul voi pune dacia sau altceva.
            Although people think so.... Kurt is not dead !!!!

            Comment


            • Nu te intoarce de la 5w40 la 10w40 si nu prea cred eu ca e mai subtire 10w decat 5w.

              Comment


              • Mecanicul ala e un habarnist, se trage din neam de ciocan si nicovala, 5w40 are vascozitatea mai mare la temperaturi mici, in plus, la condus normal scade consumul, iarna porneste mai repede, Castrol e net superior DACIA OIL.
                Orice masina diesel doatata cu filtru cu orificiu de purjare, ce poate fi astupat si de un simplu surub, un dop special ori capac, din plastic sau senzor de apa se poate purja.
                Ce inseamna asta?... Simplu, se desfileteaza senzorul, surubul, sau dopul de plastic, si se elimina apa si mizeria acumulata la baza filtrului, se reface din nou ansamblul, se amorseaza circuitul si totul e ok, e o treaba simpla, insa de lene pentru a nu mai desface aparatoarea de plastic si pentru a nu-si mai incarca programul meseriasii se fac ca uita, ba mai mult, unii nici nu cunosc aceasta operatiune.
                http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

                Comment


                • Azi am fost la sevice ca nu imi placea cum merge masina( mai mult de 3500rot/min in viteza a 5a nu merge). A fost bagata pe tester , concluzia '' Nu e domne ' nici o problema , totul este perfect in sistem'' , zic eu '' dar totusi de ce nu fuge'' si unu de acolo mi-a spus ca ar fii de la roti ca sunt mai late , mai grele. Mecanicul a desfacut un surub de la filtru de motorina si cica nu a gasit nimic nici apa nici mizerie
                  Singura problema a fost faptul ca placutele de frana care in mod normal ar trebui sa tina 25-30 de mii de km la mine ( 12500km) sunt aproape tocite cica ar mai tine 2500-3000 km. Este posibil sa se fii tocit asa repede sau nu sunt dinalea bune? In bucuresti de unde pot lua placute bune pt logan diesel cu abs si cam la ce pret ? Nu vreau facute de srl-uri
                  Cu tractorul pe ogoarele (strazile) patriei

                  Comment


                  • Placute de la dealer, 250 ron setul.
                    Last edited by andrei; 16 September 2008, 23:03.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • Originally posted by stanlei_82 View Post
                      Azi am fost la sevice ca nu imi placea cum merge masina( mai mult de 3500rot/min in viteza a 5a nu merge). A fost bagata pe tester , concluzia '' Nu e domne ' nici o problema , totul este perfect in sistem'' , zic eu '' dar totusi de ce nu fuge'' si unu de acolo mi-a spus ca ar fii de la roti ca sunt mai late , mai grele. Mecanicul a desfacut un surub de la filtru de motorina si cica nu a gasit nimic nici apa nici mizerie
                      Singura problema a fost faptul ca placutele de frana care in mod normal ar trebui sa tina 25-30 de mii de km la mine ( 12500km) sunt aproape tocite cica ar mai tine 2500-3000 km. Este posibil sa se fii tocit asa repede sau nu sunt dinalea bune? In bucuresti de unde pot lua placute bune pt logan diesel cu abs si cam la ce pret ? Nu vreau facute de srl-uri
                      Ai primit un raspuns la partea cu viteza? Ce motorina folosesti?
                      Logan Berlina 1.5 DCi 65 CP - Preferance 26 OCT. 2006 sigpic

                      Comment


                      • Stanlei_82: la 3500 rpm ai vre-o 150km/h poate ai prins ceva motorina mai proasta, la 150 la ora ce sa mai fuga? Se mai duce dar incet, lejer daca ai drum. AAA...Ai motor stock sau ai facut chip? Daca e chip la 150 mai ai ceva viata, se duce pana in 170 - 180 lejer (Dar cu grija ca te ia vantul)
                        In vitezele mai mici cum trage? In 3-4 la 3500? Oricum pe motorul stock la 3500 nu prea mai trage.
                        S-a modificat comportamentul de cum era inainte sau doar acum "nu mai trage"?
                        Cu motorul stock (65 cp) am mers max 165 km/h (pe ceas) si aveam vre-o 3800 rpm, totul in aprox 1,5 km cu plecare de la 60 km/h.
                        Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                        http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                        Comment


                        • Dragi colegi am si eu o dilema, de fapt e mai mult o intrebare cu privire la revizia de 30000 a masinii mele (un logan dci bineinteles). Eu am masina inca in garantie (mai am garantie pana la anul in mai).Intrebarea e urmatoarea: stiind cu totii modul in care se executa reviziile in asa zisele service-uri autorizate dacia si dat fiind faptul ca multi tarani din aceste service-uri se cred mecanici, merita sa fac revizia in curte la mine sau sa merg la service. Tin sa precizez ca nu am avut deocamdata nici o problema de ordin tehnic cu masina (bineinteles ca nici nu vreau sa am si sper nici sa nu am. Doamne Ajuta dar cine stie ce se poate intampla). Am fost cu ea in concediu in italia si pot spune ca s-a comportat exemplar.Va multumesc.

                          Comment


                          • Tinand cont , ca mai ai garantie pana in luna mai, sfatul meu este sa-ti faci revizia intr-un service autorizat.
                            Nu stiu in Bacau, dar daca vii in Bucuresti iti recomand Dacoserv, AMG.

                            Comment


                            • Culaurentiu@ Mi s-a spus ca de la rotile mai late si mai grele nu fuge mai mult. Intradevar mai mult de 150 nu fuge iar motorina o bag de la omv sau petrom
                              ovimiha@ motorul este stock de 70 cai. In celelalte viteze sare de 4000 daca e cazul !!!
                              andrei@ cei de la dacoserv mi-au spus ca la ei placutele sunt in jur de 170 ron.
                              In vitan am sanse sa gasesc mai ieftine ? As vrea sa iau filtru ulei , aer si placute
                              Cu tractorul pe ogoarele (strazile) patriei

                              Comment


                              • Originally posted by stanlei_82 View Post
                                Azi am fost la sevice ca nu imi placea cum merge masina( mai mult de 3500rot/min in viteza a 5a nu merge). A fost bagata pe tester , concluzia '' Nu e domne ' nici o problema , totul este perfect in sistem'' , zic eu '' dar totusi de ce nu fuge'' si unu de acolo mi-a spus ca ar fii de la roti ca sunt mai late , mai grele. Mecanicul a desfacut un surub de la filtru de motorina si cica nu a gasit nimic nici apa nici mizerie
                                Singura problema a fost faptul ca placutele de frana care in mod normal ar trebui sa tina 25-30 de mii de km la mine ( 12500km) sunt aproape tocite cica ar mai tine 2500-3000 km. Este posibil sa se fii tocit asa repede sau nu sunt dinalea bune? In bucuresti de unde pot lua placute bune pt logan diesel cu abs si cam la ce pret ? Nu vreau facute de srl-uri
                                Nu te mai lua dupa cei din service-urile dacia ca nu au nici o treaba,vai de mama lor sunt,din putinele probleme care le-am avut eu au dat numai diagnosticuri gresite.
                                Incearca tu sa pui alte roti stock de la cineva,imprumiti o scoti pe A2 si incerci si vezi daca ajungi la 165km/h care e cam maxim pentru motorul tau stock.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google