If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Salutare Teddy
Am vrut sa-ti dau si numarul lui Bogdan, dar ultima data cand am sunat la ei era in concediu, si pe el l-am sarit ) Oricum, ma bucur ca ai fost multumit ;)
MouseinPAS ... Multumesc frumos pentru sfaturi si numerele de telefon, i-am spus lui Bogdan de recomandarea ta si a fost foarte incantat, te cunoste multa lume. Bravo.
Mie mi a schimbat placutele la 36000 (am vrut sa le schimb cand m am dus la revizie la 30000 dar au zis sa le mai las).Schimbul placutelor m a costat cam 250 lei.
Se-sayd@ Cum de te-au tinut asa mult? Eu am 12600 km si deja cica mai mrg 2-3 mii km si ar trebuii schimbate . Chiar asa sportiv conduc sau sunt ele nashpa?
Stanlei_82 ... Nu te obisnui cu piciorul pe frana tot timpul, asta spune foarte mult despre stilul tau de sofat.
Ceea ce am observat la mine si la inca cativa prieteni, placutele de Logan sunt destul de tari, cam rod din disc.
Cum la scoala instructorul iti spunea sa nu stai cu piciorul pe ambreiaj la intersectii sau in alte parti asa renunta si la franele bruste sau folosite foarte des.
Asa e rod bine din disc placutele, am ramas surprins cand am vazut ca discul are o buza mare si nu folosesc frana excesiv, pe cele originale le-am schimbat la 27 000 de km
Stanlei_82 depinde si de baietii de la service, majoritatea mecanicilor le schimba ca sa incaseze banii pe ele si pe manopera. Stiu multe persoane la care li s-au schimbat la prima revizie si nu prea cred ca toti conduc 'cu frana calcata'. Am fost de 2 ori in service, cu alte pb si prima data mi-au scris ca placutele mai merg vreo 2000 de km, iar la a doua vizita dupa vreo luna mi-au scris ca mai merg vreo 5000 de km.
Gigiman ... Ai dreptate, de asta e bine sa ceri sa stai la revizii langa masina sa nu ii mai lasi pe meseriasi sa faca ce vor, sau cel mai bine schimbi service-ul. Personal, am stat langa mecanic, a demontat placutele (ceea ce e foarte simplu fata de vechea Dacie) si le-a masurat de fata cu mine, fara dubii si discutii.
Asa e rod bine din disc placutele, am ramas surprins cand am vazut ca discul are o buza mare si nu folosesc frana excesiv, pe cele originale le-am schimbat la 27 000 de km
Crezi ca la alte marci de masini e altfel?...Toate uzeaza la fel discul,numai zic de placutele de frana sport care uzeaza si mai repede discul dar si franeaza mult mai bine.
Duminica am programare in garaj la mine pentru revizia de 30000km desi am 32000km facuti.
Uleiul e acelasi ca si pana acum Castrol Magnatec Diesel 5W-40 luat ieri din carrefour cu 179 ron.(intentionez sa il tin 12000km)
Consumabile luate de mine:
-schimb si filtrul de ulei - 10 ron
-filtrul de aer - 15 ron
Per total cu aproximatie 200 ron ma costa revizia de 30 000km.
O sa fac si o purjare la filtrul de motorina,in caz ca gasesc mizerii il schimb si pe asta.
Placutele de frana nu e nevoie ca la 26000km am schimbat amandoua fuzetele cu tot cu etrier-placute...Care fara sa exagerez or sa ma duca pe putin 35000(alea vechi la 26000km mai aveau carne o gramada,pe putin 10000km mai duceau),si nu conduc chiar ca un mos,doar ca am multi km facuti in afara orasului.
Iata diferenta dintre cele doua filtre de aer, respectiv codurile:
- 7701477208 costa 20 euro;
- 8200431081 costa 15 euro.
Personal vad ca cel cu burete negru (8200431081) se mai poate refolosi, daca este aspirat cu un aspirator foarte bun, ceea ce se vede si din poze, arata foarte bine dupa curatare.
SUPERCAR am la servici un Rav4 care in 1.5 ani are 65.000 de km. Discurile nu au buza facuta, e ff putin sesizabila, pe cand la loganul meu la 35.000 de km se simte binisor. Dar na, una e Toyota si alta e Dacia.
Am si eu o problema . Sper sa fie ok sa postez aici. Azi am venit de la pitesti si aproappe de parcare mi s-a aprins in bord becul de la bujia incandescenta. M-am uitat in carte si scrie ca daca se aprinde becul in mers semnalizeaza o defectiune electrica sau electronica.
Cam de la ce ar putea fii? Acum si motorul se aude altfel. Daca ma duc in service sa ma duc tractat sau asa cu motorul pornit?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment