O sa fac si eu in curand revizia a doua,si am o rugaminte la cei care posteaza,puneti locul din care a-ti luat respectiva piesa,poate o gasim mai usor si la noi in oras.Sunt peste tot magazine metro,real,carefour,plus,selgros.
Revizii Dacia Logan Diesel
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Am facut si eu intr-un final revizia de 60.000km(la 4 ani si 3 luni si 60.150 km).
Am avut toate cele necesare, la service am platit doar manopera:
- Filtru ulei Mann - 23 RON
- Filtru aer Clean(facut in Italia- nu ca ar avea vreo importanta) - 35 RON
- Filtru polen Clean - 48 RON
- Filtru motorina Mahle cu senzor pt apa - 123 RON
- Curea distributie Gates - 101 RON
- Rola Distributie Inna - 180 RON
- Curea accesorii Gates - 61 RON
- 5 L ulei Castrol EDGE Turbo Diesel 5W40 - 135 RON
Total piese: 706 RON
Manopera service: 350 RON
Am lasat la mecanic 40 RON(este mecanicul la care mi-am facut ultimele revizii, imi place cum isi face treaba si consider ca merita o atentie de-o bere, doua pentru atentia si grija cu care lucreaza).
Pret TOTAL: 1096 RON (cu tot cu cei 40 pe care i-am lasat mecanicului)
Pompa de apa am cumparat-o vinerea trecuta(ca fapt divers, Graf - 120 RON) dar nu am schimbat-o pentru ca cea de pe masina era perfect uscata/curata/fara nici o urma de scurgere.
La fulie la fel, uscat si curat-fara strop de ulei scurs.
Putin mai inainte de revizie mi-au cedat un cap de bara si-o bieleta care au insemnat si ele destui banuti
- manopera investigare in service ca sa vad exact care erau cu problema - 40 RON
- Cap de bara dreapta SWAG - 100 RON
- Bieleta stanga MOOG 75 RON
- Manopera 120 RON pentru montat cele 2 piese + 110 RON manopera reglaj directie(unghi de fuga si ce se mai regleaza)
Total: 175 ron piesele + 270 ron manopera = 445 RON (cand am fost initial in service pentru constatare si am intrebat cat m-ar costa sa le fac la ei, mi-au calculat undeva intre 600 si 800 RON asigurandu-ma ca mai putin de 600 sigur nu va fi ceea ce ar fi insemnat minim 150 RON aruncati pe geam daca alegeam acea varianta).
Alte chestii luate tot in perioada asta:
- o pereche de stergatoare Valeo (21" pe partea soferului cu 19" la pasager) - 50 RON (le aveam pe cele de fabrica...dar dupa 4 ani deja isi dadusera duhul; pe langa faptul ca nu mai stergeau deloc bine imi era si jena sa-mi sterg parbrizul la un semafor ca scartaiau de te dureau urechile )
- 1 Proiector Valeo - 120 RON (cel vechi avea 2 urechi rupte, din cauza jocului mi-a explodat becul in el si din cauza ca nu am schimbat becul relativ rapid se facuse varza oglinda asa ca am fost nevoit sa iau altul cu totul)
- Solutie curatare injectoare pentru diesel de la Motul - 75 RON (nu am apucat inca sa o folosesc, asteptam sa termin cu revizia si dupa..adica zilele astea ii fac plinul si pun si solutia minune)
Din cauza megacosturilor care s-au strans toate gramada intr-un interval de timp foarte scurt(~1100 revizia + ~450 cu bieleta,etc + ~350 RON restul de chestii(pompa de apa-120 ron cu care momentan am ramas nefiind nevoie sa o schimb acum asa cum spuneam si mai sus, proiectorul,etc)+ 100 RON ITP ca asa s-a nimerit sa expire si ala tot in aceasta perioada) nu am schimbat la aceasta revizie lichid de frana si lichid de racire ci doar au fost verificate: atat nivelul lor in vas cat si ce se putea verifica din traseele lor pentru a fi sigur ca nu am vreo pierdere pe undeva.
Cand imi mai revin cu banii urmeaza sa schimb si "lichidele" pe care le-am trecut cu vederea acum:
- lichid de frana
- lichid de racire
- ulei servo
- ulei cutie viteze
Ca fapt divers: curelele originale(cureaua de distributie originala era Gates, cea de accesorii scrie doar Renault pe ea) se prezentau foarte foarte bine; parerea mecanicului care a facut revizia si a unui coleg de-al lui a fost ca mai tineau fara nici o problema pana inca 15-20.000km dar nu ma joc cu asa ceva si prefer sa ma stiu in siguranta atat pe mine cat si pe cei din jurul meu.
In concluzie, chiar si aceasta revizie de care toata lumea fuge nu ajunge sa fie atat de scumpa daca ai avut cat de cat grija de masina si putin noroc sa nu iti pice aiurea diverse alte ansamble.
Scuzati postul kilometricLast edited by god; 6 September 2010, 17:24.ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs
Comment
-
Salutare tuturor,
Ma pregatesc sa fac revizia de 40.000km la un Logan Prestige 1.5DCI 86CP.
As dori sa-mi spuneti daca e musai sa schimb filtrul de polen. Masina este din mai 2009... si la autokarma nu gasesc decat filtru de polen scump....
Iata lista pentru revizie pe care am intocmit-o:
- ulei motor ARAL higtronic 5w40 5 litri - 129ron
sau CASTROL MAGNATEC 5L - 130ron
- filtru ulei FEBI BILSTEIN - 18ron
- filtru aer FRAM - 37ron
- filtru motorina BOSCH - 122ron
- filtru polen BILSTEIN - 100ron
Cum vi se par preturile si produsele?
Comment
-
Pretul la uleiuri e ok si la celelalte repere, exceptand filtrul de polen (esti sigur ca ai asa ceva, l-ai montat tu?). Gasesti la daciashop filtru habitaclu la vre-o 40 de lei parca.
Apropos: filtrul polen la 100 lei e probabil cu carbon activ...gasesti si mai ieftin
Vezi aiciIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Preturile sunt ok la toate mai putin la filtrul de polen unde poti sa mai scutesti niste banuti: la revizia de 50.000 am luat de origine direct din service (Dacoserv) cu 55 sau 58 RON parca(nu mai stiu exact dar in orice caz nu mai mult de 60 RON).
Anul asta am luat ce am postat putin mai sus adica un filtru de polen Clean cu 48 RON de la baietii de la Daciashop.
Poti apela la ei cu indredere asa cum ti-a sugerat deja darksid3 sau mai era pe aici pe forum Tudor care vindea filtre de polen cu carbon activ tot undeva la 50-55 ron/bucata(vezi bursa).ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs
Comment
-
Ms frumos de ajutor baieti.
Am sunat intre timp si la un tip care are pravalie in Vitan, si mi-a oferit preturi similare. Doar la ulei m-am scos mai bine la 135ron 5litri de Castrol 5w40. Cred ca o sa merg sa iau de la el.
Pentru manopera credeti ca ar fi ok sa merg la Meridian? As vrea sa o puna cineva si pe calculator ca vreau sa-i verific KM.... (masina am luat-o recent de la autocobalcescu).
am gresit pretul la Castrol in primul post... initial gasisem la 163 ron
Comment
-
From: VOCEA Clientului <vocea.clientului@daciagroup.com>
Subject: Fwd: ulei logan/Raspuns DACIA
To: ..........@yahoo.com
Date: Tuesday, September 14, 2010, 9:32 AM
Buna ziua
Stimate domnule ................!
Va multumim pentru increderea pe care ne-ati acordat-o apeland la serviciile noastre.
Cu privire la intrebarea dumneavoastra, va comunicam faptul ca, conform Instructiunilor de Utilizare a autoturismului, pentru autoturismele Logan cu motorizare pe benzina si motorina, producatorul recomanda ulei DACIA sau ELF 5W30 sau 10W40.
Mentionam ca uleiul de motor utilizat de unitatea service Dacia se incadreaza recomandarilor producatorului.
Ramanem deschisi in continuare pentru orice solicitari si sugestii in legatura cu produsele si serviciile oferite de firma noastra. Ne puteti contacta la adresa de e-mail vocea.clientului@daciagroup.com sau folosind formularul de contact de pe site-ul www.dacia.ro, ori la numarul de telefon 0248 500 000, fax 0248 500 076, de luni pana vineri intre orele 8-20 si sambata intre orele 8-16 . Ne puteti scrie si prin posta, la adresa: Automobile Dacia SA - Vocea Clientului Dacia, str. Uzinei nr. 1, Mioveni, jud. Arges, cod 115400. Va invitam sa vizitati noul nostru site www.dacia-merchandising.ro de unde puteti comanda online textile personalizate, obiecte de comunicare, jucarii si miniaturi DACIA la preturi foarte avantajoase.
Cu cele mai bune ganduri,
Analist Servicii Client Vocea Clientului DACIA
Tatiana CristescuBlue Diesel Tech
Comment
-
revizii logan dci
eu de 10 ani merg la revizii la IATSA Campina,un service foarte bun,cu oameni seriosi si un director exigent,care pastreaza standardele europene. nu am plecat nici macar odata nemultumit de acolo,tot ce am cerut mi s-a efectuat la masina. iar preturile sunt foarte corecte si acceptabile fata de Bucuresti. am avut intai o dacia break 2001,de noua,pe care am duso la 150.000 de km,fara sa umblu la motor. doar ca am facut reviziile la IATSA la timp mereu pana cand am vandut-o. acum am un logan dci,pe care deasemenea il duc la revizii odata la 10.000km,la acelasi service unde reviziile se fac pe bune,cu responsabilitate maxima. va recomand cu caldura sa incercati acest service si o sa aveti multe satisfactii personale. va salut pe toti loganistii.
Comment
-
Revizie la 39935 km.
120 ron filtru motorina (origine), filtru ulei-20 ron (idem), filtru aer-50 ron (idem, cu burete), ulei-3L*41ron(castrol edge t. diesel, mai aveam 2L de la celelalte revizii, acum mi-a ramas 0,5L) si manopera 71 ron. Total: 384.
Ce mi-a placut a fost ca au inceput sa fie instruiti sa puna consumabilele schimbate in portbagaj (desi in punga, filtrele de ulei si motorina era sa imi faca o mizerie crunta, noroc ca le-am pus pe covoras-tava, in interior)Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Cum? Ti-au pus filtrele vechi in portbagaj? Nu stiam ca asa se face... probabil au reziliat contractul cu firma de salubritate
Preturile sunt ok, la noi sunt ceva mai mari.
Comment
-
Revizia era programata la 09:00. Am nimerit in toiul unei instructii (de un nene pe care nu prea il cunosc a fi de-al locului) cand li se spunea ce sa faca, cum sa dreaga...
M-a bufnit rasul mai tot timpul, daca i-ai fi vazut cum se purtau!
Nu faceam o miscare, ca hop si unul langa mine care ma tinea de vorba.
La final mi-a servit placa: va multumim pt increderea cu care ati apelat la service-ul nostru. Speram ca ati fost multumim si ca ne veti recomanda si altor persoane.
La inceput mi s-a zis ca pot intra langa masina, cu conditia semnarii unei declaratii pe proprie raspundere si a purtarii unui halat de vizitator.
Ce nu mi s-a parut in regula a fost chestia cu deseurile (consumabilele uzate). Unele sunt considerate in acceptiunea mediului periculoase (filtrele de ulei si motorina). Acestea trebuie sa intre intr-un circuit firesc de neutralizare.
Oare au acceptul pt asa ceva?
Ca idee, iti sporeste increderea atunci cand iti vezi deseurile in masinaLogan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Kit-ul de distributie
Am sunat la IATSA Campina pentru revizia de la 60000km si am intrebat de Kit-ul acesta ptr distributie si mi s-a spus ca se alege "modelul" in functie de o anume serie de pe caroserie. Va rog sa-mi spuneti daca e asa, deoarece doream sa-l cumpar eu si nu sa-l iau de la ei, acolo sa ma duc doar pentru montare.
Ca o informatie, pretul pe care l-au dat si ptr revizie si ptr Kit distributie, cu piesele lor cu tot este 450 plus 1000, si daca e nevoie sa se schimbe pompa de apa inca 400 lei. Oare nu este prea mult? Multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri!
Comment
-
eu am renuntat sa mai fac revizia la dealerul dacia, mi se parea prea scump
o revize la 15 k costa cam 550 de ron
odata nu aveau filtru de motorina si au zis ca nu e nici o problema daca tin 30 000km acelasi filtru
masina e din august 2008, mcv dci 75 cp si are 66 000 km azi
distributia o s-o fac la 90 000, asa scrie in cartea de service
ulei nu pun dacia oil , pun castrol 5w40 si il schimb la 15 000
toate consumabilele le schim la 15 000 numai filtrul de motorina la 30 000
i-am facut ITP la 2 ani, si am fost in alt service, a trebuit sa ii schimb un cap de bara
si o bieleta, am platit 180 de ron, pe urma am aflat k as fi putu sa il fac pe garantie dar daca nu am facut reviziile la ei,am zis k nu mai e valabila garantia
oricum daca faceam reviziile la ei, ieseam mai scump per totalLast edited by eunuamid; 26 October 2010, 22:49.
Comment
-
Este adevarat ! Reviziile la dealer-i sunt destul de scumpe, dar nu ar trebui sa schimbi filtrul de motorina la 30.000 de km ( mi se pare destul de mult) si nici celelalte consumabile, asa masinuta nu va mai functiona la parametri normali ( cum trebuie ) si va ceda la un timp, ceea ce nu doresc la nimeni ... eu voi schimba toate cele necesare la 10.000 sau 12.000 de km ... mi se pare un kilometraj desul de bun pt. a schimba diverse piese ... :-)
Comment
Comment