Revizii Dacia Logan Diesel

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da,trebuie sa o faci,pentru ca,in timp,cauciucul din care e facuta cureaua isi pierde din caracteristici.E mai bine sa o faci.Gandeste-te cati bani dai daca o faci si cati dai daca doamne fereste se rupe.
    Cumpar volan de Duster

    Comment


    • Originally posted by cosmin112 View Post
      Aia care a fost pe masina are. Poate Bosch nu pune sageti, dar teoretic trebuie sa aiba. In seara asta am auzit ca a inceput sa faca si un mic scartait in zona in care se afla curelele. Cum imi pot da seama daca au fost montata gresit curelele??? Fac zgomote ciudate??

      Ignorati ce-am zis de zgomot. Cand am pornit masina nu mai facea iar dupa ce s-a incalzit era aproape insesizabil. Cred ca se rodeaza piesele cu noile curele.
      nu ti-a strans rola intinzatore a curelei cu cheie dinamometrica si sta presat rulmentul rolei,se mai lasa cureaua si nu o sa mai faca,Domne ferri sa nu se lase de tot
      sigpic
      Poate pentru lume ești o singură personă,dar
      pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

      Comment


      • am si eu o nedumerire, am vazut filtru de motorina in vitan (la baetii care vand la gard) si pt dci-ul meu euro 4 85/cp filtru motorina costa 60 lei insa as dori sa stiu ce diferenta e intre asta care l-am vazut eu si 1 origina (pt cei care si-au luat din magazin si au dat pe el 120 - 140 lei) si anume pe filtru scria renault DELPHI niste coduri insa codul de pe cutie era altul iar pe cutii scria made in france sau austria insa pe filtre nu scria made in nimic ??? sau daca are cineva o poza cu un filtru original si ce scrie pe el ar fi ideal ! astept lamuriri, sugestii, etc.
        logan 1,5'DCI /85cp.

        Comment


        • intrebare

          Originally posted by Cristi_Xp View Post
          Bun venit pe forum!
          ce avantaje ai la resoftare ,si daca se merita si hai noroc si la multi ani pe anul acesta
          avansat

          Comment


          • Originally posted by AGENTUL NYT View Post
            nu ti-a strans rola intinzatore a curelei cu cheie dinamometrica si sta presat rulmentul rolei,se mai lasa cureaua si nu o sa mai faca,Domne ferri sa nu se lase de tot
            Am facut revizia de 60.000 km in august 2010(schimbat filtre, ulei, etc + curea si rola pentru distributie si curea accesorii FARA rola accesorii). Totul a fost ok pana pe la jumatatea lui octombrie(facusem deja aproximativ 2000 km) cand am inceput sa observ si eu un fel de scartait din zona curelelor, scartait care s-a pastrat pana in ziua de azi si care apare doar la relanti. Cateodata apare la fiecare pornire cateodata nu mai apare 4-5 zile apoi revine la vechile indeletniciri.
            Am mai postat pe alt topic treaba asta si am primit sfaturi si acolo(indreptand cauza problemei catre rola intinzatoare a curelei de accesorii cea pe care nu am schimbat-o, o posibila explicatie fiind o fortare a ei de catre mecanicul de la revizie).

            Chiar daca totul arata ok pe la curele si nu scartaie tot timpul voi face un drum in service sa vad despre ce este vorba ca normal nu este(probabil pe la inceputul lui februarie cand sper sa se mai incalzeasca putin si sa iau si salariul ca acum sunt falit).

            @cosmin112: daca la tine zgomotul a aparut imediat dupa revizie este posibil sa fie ce zice mai sus AGENTUL NYT
            ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
            Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs

            Comment


            • Originally posted by geooox View Post
              salutare ! ce ulei sa-mi pun edge sau magnatec 5w-40 si daca-i pun ceva 0w-30 sau 0w40 e mai bun pt un dci de 85 ?masina are 14500km si 2 ani jumate de la achizitionare si 3 de la fabricatie, am schimbat la prima revizie (4000km - 1 an) uleiul (dasta de dacie normal) si filtru de ulei, cel de aer nu mai stiu daca mi l-au schimbat dar parca nu !
              salut ,eu asa fac ,primi 100km merg cu ulei rom. si dupa acei km pun ulei strong daca ma intelegi asta la benzinar dar e valabila si la disel care vrea
              avansat

              Comment


              • Originally posted by god View Post
                Am facut revizia de 60.000 km in august 2010(schimbat filtre, ulei, etc + curea si rola pentru distributie si curea accesorii FARA rola accesorii). Totul a fost ok pana pe la jumatatea lui octombrie(facusem deja aproximativ 2000 km) cand am inceput sa observ si eu un fel de scartait din zona curelelor, scartait care s-a pastrat pana in ziua de azi si care apare doar la relanti. Cateodata apare la fiecare pornire cateodata nu mai apare 4-5 zile apoi revine la vechile indeletniciri.
                Am mai postat pe alt topic treaba asta si am primit sfaturi si acolo(indreptand cauza problemei catre rola intinzatoare a curelei de accesorii cea pe care nu am schimbat-o, o posibila explicatie fiind o fortare a ei de catre mecanicul de la revizie).

                Chiar daca totul arata ok pe la curele si nu scartaie tot timpul voi face un drum in service sa vad despre ce este vorba ca normal nu este(probabil pe la inceputul lui februarie cand sper sa se mai incalzeasca putin si sa iau si salariul ca acum sunt falit).

                @cosmin112: daca la tine zgomotul a aparut imediat dupa revizie este posibil sa fie ce zice mai sus AGENTUL NYT
                Chiar sunt curios de unde provine acest scartait la curele...Sa lasi un raspuns dupa ce rezolvi problema. Multumesc!
                sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

                Comment


                • Originally posted by geooox View Post
                  am si eu o nedumerire, am vazut filtru de motorina in vitan (la baetii care vand la gard) si pt dci-ul meu euro 4 85/cp filtru motorina costa 60 lei insa as dori sa stiu ce diferenta e intre asta care l-am vazut eu si 1 origina (pt cei care si-au luat din magazin si au dat pe el 120 - 140 lei) si anume pe filtru scria renault DELPHI niste coduri insa codul de pe cutie era altul iar pe cutii scria made in france sau austria insa pe filtre nu scria made in nimic ??? sau daca are cineva o poza cu un filtru original si ce scrie pe el ar fi ideal ! astept lamuriri, sugestii, etc.
                  Am cumparat eu filtru de origine Euro3, si iti pot spune ca acel cod de pe cutie difera cu cel de pe filtru, insa apare atat pe filtru cat si pe cutie, Made in Austria. Iti atasez niste poze cu el sa iti faci o idee...
                  Attached Files
                  sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

                  Comment


                  • mersi mult florin ! deci deduc ca ce am vazut eu sunt niste kake-uri ! bine, mie imi trebuie euro4 pt dci de 85, ala e mai lung ca euro3 insa parca nici pe euro 3 nu scria made in ceva insa aratau la fel ca in poza !
                    logan 1,5'DCI /85cp.

                    Comment


                    • nu lua filtre motorina din targ.
                      Ia original sau de la magazin, cred ca merge filtru delphi, sau mahle; eu am euro 3, si desi le-am vazut pe cele euro 4 , nu-mi aduc aminte ce si cum.
                      oricum, original, delphi sau mahle (alea originale sunt facute in franta sau austria )
                      decat sa te zgarcesti la filtre(mai ales cel de motorina) mai bine bagi elf 10w40, sau sxr 5w40 care este mai ieftin decat castrol edge, sau la acum ceva luni gasisem total quartz 9000 5w40 (care e cam ca elf, total e pentru PSA, elf pentru renault) de 4 l la 115-125 RON.
                      Inca un sfat daca vrei sa mai economisesti bani( set de filtre din cora, pt logan facute la romcarbon, aer, polen, ulei, ) 55 ron 1.4- 65 1.5, ala de aer nu-l las 15000, ca e fara burete, eventual pt vara iti iei original, dar de toamna pana primavara e bun, acum depind esi de cat mergi, daca mergi 5000-10000 KM pe an, setul de mai sus + filtru orignal motorina si un ulei 5w40, elf sau total vezi care e mai iefitn, este perfect

                      Comment


                      • Originally posted by geooox View Post
                        mersi mult florin ! deci deduc ca ce am vazut eu sunt niste kake-uri ! bine, mie imi trebuie euro4 pt dci de 85, ala e mai lung ca euro3 insa parca nici pe euro 3 nu scria made in ceva insa aratau la fel ca in poza !
                        Seamana dar nu rasare...Iti recomand sa cumperi filtrul din reprezentanta. Nesty au magazin dacia piese de origine (eu de acolo le cumpar ca sa fiu sigur) il gasesti pe soseaua berceni.
                        Numai bine!
                        sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

                        Comment


                        • multumesc tuturor ! nu vreau musai sa fac economie insa mi sa parut cam mare pretul de magazin pt f.m 120- 140 lei, de aceea m-am uitat si in targ, si la ulei iau edge, (am gasit cu 150 5L) 5w40 ! deci pentru 15 - 25 lei cat ar fi elf sau mai stiu eu ce nu se merita, am sa bag castrol !
                          logan 1,5'DCI /85cp.

                          Comment


                          • Si uleiul de unde il achizitionezi ? Sper ca nu din targ.
                            sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                            Comment


                            • sal, am facut azi revizia la 51300km am avut eu piesele ,ulei castrol magnatec 5w-40 pret130ron 4l,filtru de origine 23ron,filtru de aer de origine 80 ron ,manopera 140ron ,la amg baieti de treaba, bate un vint pe acolo...

                              Comment


                              • Pe bune ca bate vantu la AMG ?

                                Mai cumpara un litru de ulei si mai pune 500 ml sa fie bine ca sa nu fie rau.

                                Cine ti-a facut revizia ?
                                sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google