Daca astea sunt datele oficiale poti urma ce au spus ei mai exact ce scrie in cartea masinii tale. Daca esti mai paranoic sau cu frica-n san poti sa faci la 60.000 ca sa stai linistit.
Revizii Dacia Logan Diesel
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Pai tocmai asta e ca nu vreau la 60000. Dar as dori si o parere avizata. Adica argumentele "ca asa scrie in carte" nu tin. Pai si in carte se schimba uleiul la 10000 si acum se schimba la 15000 si care e diferenta? Doar marketing. Ce au pus dintr-odata ceva in motor si merge inca 5000 cu acelasi ulei? Sau la filtrul de motorina, se purja la 10000 si se schimba la 20000. Acum cand se schimba la 15000 cine ----mea il purjeaza la 10000? Spataru....
Comment
-
Eu personal schimb uleiul si filtrele (inclusiv cel de motorina) la 10.000 de km... iar distributia si cureaua de accesorii la 60.000km. Asa cred eu ca este cel mai bine.
Pana la urma fiecare face ce doreste cu masina lui si schimba cand vrea sau cand are bani...ori dupa carte.sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI
Comment
-
Daca ce ti s-a spus pana acum nu te multumeste si vrei o parere oficiala(avizata dupa cum spui) da un email la vocea clientilor sau cum ii spune serviciului acesta de la Dacia si intreaba-i.
O sa primesti aceleasi informatii ca si pana acum insa cu multa gargara oficiala sau dupa caz nici macar atat ci doar un raspuns sec.
In orice caz este o varianta de incercat daca vrei sa obtii un raspuns oficial.ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs
Comment
-
Are cineva idee...am cumparat un filtru de motorina euro 3 scurt cu senzor pt apa(original) si se aude un zanganit in el(ca o biluta de metal). Asa trebuie sa se auda? Mai am 1000 km pana la revizie si am luat filtrele din timp. Ms.Toata lumea se plinge ca nu are memorie, dar nimeni nu se vaita ca nu are logica.
Comment
-
Si vocea clientului e o varianta, dar nu prea cred exact cum spuneai ca voi primi un raspuns mai "bazat".
Off: Am schimbat pe la 80 si ceva mii de km discurile de frana si implicit placutele. Meseriasul de la service, instruit beton in politica Dacia, imi recomanda sa franez cu grija primele sute de km fiindca sunt placutele noi si discurile noi si pana se pasuiesc dureaza. Ma uit la el si ii zic: pai ce sa se pasuiasca si care dupa care? Ca atunci cand am luat masina noua tot asa discuri+placute noi si nimeni nu recomanda asa ceva. Daca schimbi numai placutele inteleg, dar asa. El ca robotelul avea mesajul inregistrat de alti "specialisti".
On: Tot asa si cu distributia, daca asa scrie in carte, asa trebuie fiindca asa recomanda constructorul. Care constructor dupa cateva luni diferenta "recomanda" altceva la acelasi tip de motor.
Comment
-
Operaþiile pentru reviziile de service
.................................................. .................................................. .................................................. .......
Operaþii efectuateînmomentul primei revizii deservicela15000kmsau1an(laprimuldin cei doi termeni atinºi)
Golire/Umplere ulei motor
Înlocuire filtru de ulei
Aducere la nivel lichid spãlãtor (mai mic de 2 l)
Control nivel lichid de rãcire
Control nivel lichid de frânã
Control nivel ulei direcþie asistatã
Control stare parbriz
Control stare retrovizoare
Control lamele ºtergãtor geam
Control lumini de semnalizare
Control stare ºi presiune pneuri
Diagnosticare calculatoare
Control vizual amortizoare
Control reglaj pedalã de ambreiaj
Operaþii efectuate în momentul altor revizii de service
Golire/Umplere ulei motor
Înlocuire filtru de ulei
Aducere la nivel lichid spãlãtor geam (mai mic de 2 l)
Control nivel lichid de rãcire
Control nivel lichid de frânã
Control nivel ulei direcþie asistatã
Control stare parbriz
Control stare retrovizoare
Control lamele ºtergãtor geam
Control lumini de semnalizare
Control stare ºi presiune pneuri
Control plãcuþe de frânã
Control vizual amortizoare
Control reglaj pedalã de ambreiaj
NOTÃ:
În completare la aceste revizii, poate fi necesar pentru anumite vehicule sã schimbaþipiese de întreþinere.
Operaþiile suplimentare reviziilor de service,de întreþinere ºi/sau generale
.................................................. .................................................. .................................................. .......
Piese (de înlocuit la fiecare...)Bujie 30 000 km
.................................................. .................................................. .................................................. ...
Filtru de aer 30 000 km sau 2 ani(1)
.................................................. .................................................. .................................................. ...
Curea de distribuþie 60 000 km sau 4 ani(1)
.................................................. .................................................. .................................................. ...
Curea accesorii 60 000 km sau 4 ani(1)
.................................................. .................................................. .................................................. ...
Curea accesorii CA/DA 60 000 km sau 4 ani(1)
.................................................. .................................................. .................................................. ...
Filtru de carburant exterior* 60 000 km
.................................................. .................................................. .................................................. ...
Lichid de frânã DOT 4 exclusiv 90 000 km sau 4 ani(1)
.................................................. .................................................. .................................................. ...
Baterii telecomandã de deschidere uºi* 2 ani
.................................................. .................................................. .................................................. ...
Circuit de climatizare;control ºi aducere la nivel cantitatefluid de rãcire4 ani
.................................................. .................................................. .................................................. ...
Lichid de rãcire 90 000 km sau 4 ani
(1)* dacã este echipat
(1) la primul din cei doi termeni atinºiKilometrajele sau duratele indicate mai sus pentru înlocuirea curelelor, filtrelor de aer motor, constituiemaxime care nu trebuie depãºite.
În condiþii de utilizare a vehiculului dumneavoastrã de tip:
• din aproape în aproape permanent,
• utilizare în majoritate urbanã,
• mici trasee repetate, motor rece la temperaturã joasã,
• ambianþã prãfoasã sau drumuri neasfaltate,
• etcLast edited by Teddy; 23 March 2012, 13:29.Blue Diesel Tech
Comment
-
Originally posted by logan21cdc View PostAm schimbat pe la 80 si ceva mii de km discurile de frana si implicit placutele. Meseriasul de la service, instruit beton in politica Dacia, imi recomanda sa franez cu grija primele sute de km fiindca sunt placutele noi si discurile noi si pana se pasuiesc dureaza.
Comment
-
Pai in ce sens avea dreptate? Cand iei masina de noua de ce nu zice nimeni asa ceva? Eu am un coleg care si-a luat acum ceva ani o Skoda Octavia Tour. Si hai sa ne dam cu ea sa vedem ce poate. Si poate multe sau mai multe decat Loganul. Cand am plecat de la dealer a intrebat de ceva recomandari privind primele sute sau mii de km, adica sa nu treci de nu stiu ce turatie, sa nu franezi nu stiu cum. Si surpriza, nimic. Adica poti sa mergi cu ea linistit ca este deja rodata si poti scoate tot din ea. La noi nu, parca e lauza sa nu cumva sa-i piara laptele....
Comment
-
Originally posted by logan21cdc View PostPai in ce sens avea dreptate? Cand iei masina de noua de ce nu zice nimeni asa ceva?Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Sunt atâţia "pafarişti" pe la dealeri de nici nu vreau să pomenesc de ei !
Tu chiar crezi că dacă dealer-ul spune "ai voie aia sau nu ai voie alta", gata sunt autoritatea supremă in materie ?
Crede-mă, că cel puţin jumătate dintre ei sunt la pământ în ceea ce priveşte cunoştiinţele auto de orice fel.
În afară de motor se recomandă să fie rodate şi alte părţi ale maşinii, cele mai importante fiind cauciucurile si frânele. Fabricanţii de cauciucuri dau cam cca. 500 km durată de eliminare a stratului de protecţie al benzii de rulaj care afectează grip-ul, mai ales pe ud.
Rodajul frânelor se face pentru perfecta "îmbinare" a suprafeţelor de contact (disc şi plăcuţe), astfel se vor evita, pe cât posibil, frânările bruşte tocmai pentru a permite o "aşezare" cât mai uniformă a ansamblului disc-plăcuţe pe întreaga lor suprafaţă de contact !Last edited by Ampt; 25 March 2012, 00:21.
Comment
-
Am fost de curand la revizia de 80.000 (a 8-a) pentru 1.5 dCi 85CP si am niste intrebari. Revizia am facut-o la Auto Cobalcescu Splai ..
Ca si preturi, ce am luat de la ei:
- filtrul de aer: 64 + TVA
- filtur habitaclu: 58 + TVA
- filtru de motorina: 112 + TVA
- geometrie: 87.3 + TVA
- rotula axiala (cod:6001550441): 142 + TVA
- colectie pipa bieleta (cod: 6001550442): 194 + TVA
Testul de motor (calculator) este obligatoriu ?
Ce include manopera pentru revizie, daca pe factura imi apar si intrari pentru manopera de inlocuire filtru de aer si filtru de carburant ?
Cum vi se par preturile ?
Comment
Comment