Originally posted by Ampt
View Post
Revizii Dacia Logan Diesel
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Last edited by florin.fanatik; 13 April 2012, 19:06.sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI
-
voi ma faceti sa rad. Ampt are dreptate. motrio sunt niste ciurucuri pe care daca le pui pe masina in perioada de garantie pierzi garantia. oare de ce ?! incantati-va voi ca aveti motrio pt o diferenta de 100 de lei si lasati-i pe altii sa-si puna ce trebuie pe masini.
Comment
-
Prietene esti frustrat ca ai masina in garantie si esti obligat sa le cumperi piesele originale, cu preturile umflate zdravan, ca de scrie pe ele RENAULT? Crezi ca sunt imbracate in aur alea originale fata de astea? e pur marcheting, platesti brandu! Reprezentanta nu vinde ciurucuri.
PS: Ai contul pe acest forum de nici 1 an de zile si ai 1,433 posturi majoritatea inutile, doar de dragul numarului.Last edited by florin.fanatik; 13 April 2012, 19:35.sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI
Comment
-
ca sa revenim la subiect, la revizia de 50.000 am luat ceea ce pun de la prima revizie adica ulei Elf Turbo diesel 10 W 40 85 lei/4l; filtru aer 25 lei (nu mai stiu firma); filtru ulei Romcarbon 13 lei; filtru motorina (nici asta nu avea holograma) 65 lei si un bax de bere. am un amic care are garaj cu groapa, mi-a luat o ora jumate sa fac scimbul de consumabile si 3 ore sa imi termin berea...
PS ultima revizie la reprezentanta am facut-o cu doua saptamani inainte sa iasa din garantie, adica la aproape 3 anisigpic
Ambition 1.5 dc
Comment
-
@florin
pune-le tu pe masina si mai vorbim. nu ca am masina in garantie dar n-as pune niciodata asa ceva. a spus mai devreme si sky77 . de ce crezi ca nu-si asuma nicio raspundere dacia-renault ?! tu esti frustrat ca i facut alegerea asta ca sa economisesti bani de-o bere. nu cred ca e mai mult de 100 de lei diferenta..
citat de pe site dacia:
"Gama de piese de schimb Motrio reprezintă o ofertă alternativă la piesele de origine. Ea se adresează tuturor posesorilor de autovehicule ieşite din garanţie, care caută un raport preţ / prestaţie adaptat vârstei vehiculelor."
Descoperă gama completă Dacia: Spring, Jogger, Sandero Stepway, Logan, Duster, Sandero. Prețuri și caracteristici.
normal ca ei vor sa le vanda dar sa nu-si asume raspunderea pt calitate
Comment
-
de ce crezi ca sunt recomandate masinilor vechi si care doresc pret/calitate adaptat varstei autovehiculelor?! adica daca e o rabla poti sa bagi ce vrei in ea. nu mai dai pe un filtru de origine banii pe care i-ai obtine daca ai vinde-o.
voi chiar traiti cu impresia ca motrio= pieiese de origine dpdv al calitatii ? sunteti naivi. daca citesti printre randuri iti spun ei exact despre ce e vorba. si aici inchei ca vad ca ai dificultati de comprehensiune.
Comment
-
Originally posted by florin.fanatik View PostMa faci sa rad )... piesele MOTRIO sunt destinate tuturor autovehiculelor Dacia - Renault, indiferent de varsta,
Dacă producătorul declară că piesele Motrio sunt destinate vehiculelor cu vârsta de peste 5 ani, voi le ridicaţi în grad şi spuneţi că de fapt nu-i deloc aşa, oricum mai aveţi un pic şi o să spuneţi că de fapt sunt chiar mai bune decât cele de origine !
Al naibii marketing, li s-a făcut dintr-o dată milă de clienţi şi au zis să vină cu o alternativă la piesele de origine cu care sa rupă piaţa !
Şi ne mai mirăm de ce oficialii Dacia-Renault declară că în urma studiilor de piaţă, clienţii Dacia nu sunt aşa de sofisticaţi sau pretenţioşi încât să-şi dorească pe maşină dotări de genul : ESP, climă sau Cruise Control !
În cazul vostru marketingul chiar şi-a făcut bine treaba !
Apropo, ştiţi care este noua definiţie a marketingului ?
"Cum să vinzi un kkt la preţ de îngheţată, iar clientul să fie mai mulţumit decât dacă şi-ar fi cumpărat îngheţată !"
Comment
-
Mai, fiecare isi pune dupa buget si dupa cum crede, ceea ce vrea pe autoturismul sau, exeplu la ulei:
- Dacia
- EFL
- Castrol
...comentariile sunt de prisos ... sau nu?
Originally posted by lord_wader View PostNu, nu sunt in eroare ci doar ca nu ai inteles tu ceea ce am spus, nu vad ce era de neanteles in postul meu, dar fie... mai reiau odata.
Senzorul de apa, se da jos de pe vechiul filtrul prin click la 90grade si apoi intradevar se pune pe filtrul nou. Ce am spus eu este ca, atunci cand iti iei filtru nou nu iti da si senzor de apa(E3), si am tras eu concluzia ca masina vine din fabrica cu senzorul ala, adica apartine masinii de drept, tu doar inlocuiesti filtrele la termen dar senzorul ramane acolo si nu stiu daca se gasesc de cumparat in magazin sau daca scrie pe ele cumva Delphi, Mahle etc
Posibil ca primul filtru de pe masina sa fi avut acel senzor la pachet in cutie cum e foarte posibil ca el sa fi fost pe masina din fabrica apoi adaugat filtrul de motorina.
Vad ca nu ai inteles, daca vrei cumperi filtru Euro 3, cu sau fara acel senzor (diferenta de pret), ramane la latitudinea fiecarui daca vrea sa il schimbe sau nu, in comert sunt filtre Euro 3 cu si fara senzor, nu poti spune fraza istorica... (a unui mare artist in viata) "adica apartine masinii de drept", asta cred spune TOTUL, apropo mai zicea cineva pe aici ca uleiul la cutia de viteze nu se schimba, ca asa i-a zis cand a cumparat LoganulBlue Diesel Tech
Comment
-
Teddy, eu nu am vazut niciodata cutie cu filtru original E3 care sa aiba si senzor deci am dedus ca senzorul vine montat din fabrica. Daca tu zici ca exista si cutii care au la pachet si senzor asa o fi, de aici si confuzia mea. Pana acum nu m-a intrebat nici un vanzator daca vreau si senzor.
Doar pt. ca nu stiu o chestie nu poti spune ca "asta spune totul" - despre mine, nu sunt eu mecanic, dar pana acum mi-am schimbat dupa tutorialele lui Streulea tot ce puteam eu. Ce sa fac..... invat si eu
Comment
-
intretinere
Originally posted by dani030669 View Postca sa revenim la subiect, la revizia de 50.000 am luat ceea ce pun de la prima revizie adica ulei Elf Turbo diesel 10 W 40 85 lei/4l; filtru aer 25 lei (nu mai stiu firma); filtru ulei Romcarbon 13 lei; filtru motorina (nici asta nu avea holograma) 65 lei si un bax de bere. am un amic care are garaj cu groapa, mi-a luat o ora jumate sa fac scimbul de consumabile si 3 ore sa imi termin berea...
PS ultima revizie la reprezentanta am facut-o cu doua saptamani inainte sa iasa din garantie, adica la aproape 3 ani
Comment
-
Nu sunt OEM (sau "originale" cum inteleg multi) ci sunt compatibile. Nu sunt "chinezarii" si pana acum nu am avut probleme cu ele. Filtrul de motorina il gasesti in magazinele de piese auto, la pret intre 90 si 125 lei (cel OEM cu holograma si tot dichisul nu facaturi) iar filtrul de aer intre 40 si 60 lei, asa ca 55 si respectiv 130 lei nu mi se par preturi umflate. Mai dureros este cand in service iti pune filtru "Motrio" (facut de Romcarbon Buzau) si iti ia banii pentru OEM "Mahle" sau "Bosch" ca foarte multi nu le cer cutiile de la consumabilele inlocuite si nici nu poti sa stai langa masina, cel mult te uiti printrun geam de la 5-6m distanta.sigpic
Ambition 1.5 dc
Comment
-
Originally posted by dani030669 View Post... si nici nu poti sa stai langa masina, cel mult te uiti printrun geam de la 5-6m distanta.
Comment
-
Si la noi la Nalba nu-ti dadeau voie sa stai linga masina,o vedea-i din cind in cind pe un televizor.Acum poti sta linga mecanic.Avem aproximativ aceeasi kilometri la masina doar ce-am facut 60000 km.dar inca n-am schimbat uleiul.Pina acum am mers pe Metabond Top 5w-40 si cred ca ramin fidel marcii.
Comment
-
@dani0306... ba poti. eu mereu am stat langa ei la dacoserv militari
dar stiu ca la unele nu se poate. daca n-ai masina in garantie nici n-as face la dacia. au preturi nesimtite la manopera+ tva.
Originally posted by Ampt View PostDepinde în ce Service te duci !Last edited by B997NDL; 14 April 2012, 19:56.
Comment
Comment