Doar manopera a fost 156 de lei. Filtrul de motorina il schimb din 20k in 20k km si acum nu l-am schimbat. Masina merge foarte bine, sunt extrem de multumit de ei asa ca cel putin pentru mine nu conteaza ca poate e mai scump ca in alte parti. Fac reviziile la ei de 5 ani.
Revizii Dacia Logan Diesel
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by popavlm View Postdupa carte se schimba din 20k in 20k deci la revizia respectiva nu l-a schimbat..... banuiesc eu.....
eu nu l-as tine "never ever" atat. si se mai plange lumea ca mai cad injectoarele.
Comment
-
si eu il schimb pe la 11-12 000 si il mai si purjez la 5-6 000.oricum km astia ii parcurg intr un an deci odata pe an fac revizia si basta.
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Postcum naiba sa schimbi filtrul de motorina la 20 de mii ?! nici daca alimentai in germania...
eu nu l-as tine "never ever" atat. si se mai plange lumea ca mai cad injectoarele.
Comment
-
pentru cei care fac 20k in mai putin de 1 an, dupa parerea mea e o cheltuiala in pus daca il schimba la 10k.
caz concret eu. fac 20k in maxim 8 luni, ultimele 2 filtre leam taiat sa ma uit de impuritati si nu am observat nimic (alimentat omw/petrom).
in zilele urmatoare fac 100k si vin cu poze cu filtru taiat.
va salut!
Comment
-
Originally posted by Edy View PostAcum depinde si ce motorina bagi. Eu de cand am luat masina bag doar diesel extra si am foarte putine statii de unde alimentez (de ex Petrom Muncii).
cred ca raman pe asta. cred ca e cdva mai "grasa". eu in niciun caz nu fac 20 mii pe an, asaca filtrul n-o sa-l tin niciodata atat.
Comment
-
Salut,
Tocmai ce am venit de la revizia de 100.000
Manopera cu totul a fost 141,36 RON
Ulei (luat de la Norauto) ELF Turbo Diesel 10W40 5l... 112 RON
Piese de la service (filtrele) 319,66 RON
Total...573
Vad ca este de interes acum ..filtrul de motorina l-am luat din service, 151 RON, la fel si cel de aer, cu 88 RON. In rest, nu am mai schimbat nimic acum ...
Totul s-a petrecut la APAN, in Braila..
Comment
-
100k
va salut!
desi cumparasem consumabilele de vreo 2 saptamani si depasisem cu cateva sute de km plafonul de 100k, deabia astazi am avut timp sa le inlocuiesc. totul a decurs cam asa:
4l ulei castrol edge-fst turbo diesel 5w40 = 137 lei
400ml de Mobil Super 3000 5w40 (ramas de schimbul trecut) = 35lei/litru
filtru ulei =25 lei oem
filtru aer = 25 lei (klaxcar) am decis sa-l schimb mai des si sa nu mai dau 55lei pe unu de origine (vedeti mai jos dece am ales asa)
filtru motorina = 106 lei oem
placute frana TRW Cotec GDB400 = 70 lei
manopera subsemnatu'
atasez cateva imagini + cea cu filtru de motorina taiat ( desi alimentez doar din peco vreau sa fiu sigur ca hartia ramane curata si fara impuritati)
Comment
-
Desi filtrul poate fi curat ,injectoarele te pot lasa.Nu din cauza impuritatilor se uzeaza,ci din cauza calitatii slabe a motorinei sau a apei din motorina.Filtrul retine tot ce este peste 1-2 microni !In plus la regulatorul de presiune mai este o sita.
Particulele de apa trec prin filtru exact ca motorina,nestingherit.
Comment
-
-
Revizie 104k
Piese:
- filtru ulei : Mahle OC471 ....................30 lei
- filtru aer: Mahle LX1258......................40 lei
- filtru motorina: Mahle KL781...............130 lei
- ulei 5L Castrol edge TD 5w40 FST........160 lei
Manopera : o sa-mi fac cinste cu o bere!!
Comment
-
eu as fi ales filtru de aer de origine, care are un fel de buret deasupra, pentru conditii grele. cel putin in bucuresti nu concep sa folosesc altceva pentru ca nu va rezista nici 6 luni, ca sa nu mai zic de un an...
ai mai folosit uleiul ala ? ma gandeam sa-l incerc si eu. am folosit numai elf evo si am fost f multumit de el.
Comment
Comment