Azi am facut revizia de 20.000 km in pitesti la CNCD.toate bune si frumoase,uleiul lor,pana mi-a deschis filtrul de motorina cel vechi care fusese purjat la 10.000 km. mi-a stat inima cand am vazut ce poate fii in filtru,era toata motorina neagra si bag numai de la petrom nu din spatele blocului.asa ca fugiti fratilor de petrom cat va tin picioarele.
Revizii Dacia Logan Diesel
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Am facut si eu revizia de 40.000 km la AutoEuropa Timisoara.
Cazul meu e mai special pentru ca la mine s-au schimbat la 34.000 km filtrul de motorina si placutele de frana, asa ca nu au fost foarte multe de facut.
S-au schimbat asa:
- filtru de aer
- filtru de ulei
- ulei DaciaOil, dar din'ala facut de Texaco
- schimbat bec de la numar spate
- cica purjat filtru de motorina la cererea mea (nea' mecanicu' nu cred ca se prea pricepea la acest lucru...a dat jos filtrul de motorina, mi-a scurs vre-un litru de motorina intr-o galeata, si a sters filtrul cu un servetel, nici vb de suflat, daca filtru este chestia aia mica cu 2 picioruse ca un triplu stecher)
Toata orgia m-a costat 340 RON.:chair: :sign_war: :sword:
Comment
-
;blaze2k;sigur se poate...am explicat ceva mai sus cum(eu asa am facut)...nu e nevoie de compresor.
;TommyD; chestia aceea este senzorul de apa.Daca mecanicul l-a dat jos,a curs mizeria din decantor(purjare),dar cel mai bine e sa nu se desfaca senzorul,ci robinetul de pe lateral...pentru ca s-ar putea sa nu mai etanseizeze cum trebuie.Dar daca merge masina e ok.
Comment
-
Andrei: cum recomanzi sa merg cu masina sa nu am probleme cu gazele la ITP?
mers la 1800 e subturat?
Daca din cand in cand fac un drum inafara din oras, mai ales inainte de ITP de vre-o cateva sute km? se curatza?
Faza cu 15 min tinuta in 3500 nu recomanzi sau solutiile de curatzare?
E eficianta faza cu 15 min la 3500 ture?Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html
Comment
-
Daca schimbi vitezele minim la 2000 rpm, o sa iei ITP-ul. Poti merge si cateva minute la 3500-4000 rpm, dar nu se intampla nimic, poate doar se curata putin turbina.
Comment
-
Originally posted by iuli81 View PostTony, citeste si tu macar ultimele 5 pagini din topicul asta si te asigur ca o sa gasesti exact ce te intereseaza.
Comment
-
@Tony: 350 lei costa, fara schimbarea placutelor. Si 500 lei cu schimbarea lor.
Comment
-
Originally posted by ovimiha View PostAndrei: cum recomanzi sa merg cu masina sa nu am probleme cu gazele la ITP?
mers la 1800 e subturat?
Daca din cand in cand fac un drum inafara din oras, mai ales inainte de ITP de vre-o cateva sute km? se curatza?
Faza cu 15 min tinuta in 3500 nu recomanzi sau solutiile de curatzare?
E eficianta faza cu 15 min la 3500 ture?
Comment
-
Am facut si eu revizia in sfarsit. Am o mica problema : cei de la service mi-au pus mai mult ulei cam cu 150-200 ml , este vreo problema , trebuie sa scot eu surplusul ? Pareri dupa revizie : serviceul este ok dar nu am observat schimbari majore in mersul motorului putere de tragere nu s-a schimbat foarte mult aproape deloc, consumul la fel este neschimbat , iar motorul parca face putin mai mult zgomot. Costul operatiunii 250 ron cu uleiul meu si completare agent frigorific in instalatia de a/cCu tractorul pe ogoarele (strazile) patriei
Comment
Comment