If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ampt-da le cumpar din acelasi loc.
77sky-nu le-am cumparat,am intrebat doar sa stiu la cati bani ma ajunge,dar pe luni le cumpar si atunci o sa pun si poze.
Azi i-am facut revizia la 140,000km,schimbat:
-ulei dacai oil 10w40 cost schimb 20 ron.
-filtru ulei
-filtru aer l-am schimbat eu
-filtru de motorina tot eu l-am schimbat
toate piesele de origine,costul pieselor se vede in poza.
Salut.
Astazi am facut revizia la utilaju' din dotare. Am schimbat discurile si placutele cu unele de origine si am curatat sabotii. Am ales pana la urma sa folosesc tot mobil super 3000 5w-40 + filtru ulei si aer (cel cu pasla) tot de origine.
Discuri ventilate + placute = 400ron
Filtru aer = 45 ron
Filtru ulei = 20 ron
Ulei 4+1L = 155 ron
După exact 7 luni şi 7.907 kilometri Vineri 13.06.2104 am schimbat uleiul la motor, filtrul de ulei şi filtrul de aer, Kilometri Bord - 52.761 Km. Ţinând cont de numărul totuşi mic de kilometri înregistrat de la ultima revizie (7.907 Km), am decis ca filtrul de motorină să îl mai ţin aproximativ 4.000 de kilometri.
Şi cum călătorului îi şade bine cu drumul, iar maşina trebuie să fie pregătită în permanenţă pentru a parcurge orice distanţă, am hotărât împreună cu mecanicul să purcedem şi la o desprăfuire a saboţilor de frână spate, operaţiune pe care nu o făcusem niciodată până acum. Pentru aceasta s-a folosit un Spray special pentru curăţarea ansamblului de frână spate, precum şi o vaselină marca Renault (ambalată în nişte pliculeţe foarte simpatice) pentru gresarea părţilor mobile din ansamblu.
Am decis ca la următoarea revizie, probabil undeva în jurul a 60.000 de kilometri, să schimb plăcuţele şi lichidul de frână (momentan încă am pe maşină plăcuţele de frână din echiparea de fabrică).
Ca şi consideraţie finală vă pot spune că şi la aproape 8.000 de kilometri parcurşi cu maşina şi exact 7 luni distanţă de la ultimul schimb, Filtrul de aer tot îmbâcsit de praf şi mizerie mi s-a părut a fi, practic o mărturie tăcută a gradului ridicat de poluare în care trăim.
Costuri filtre şi ulei motor: 240 lei
Manoperă: 149 lei
Total vizită Service Dacoserv Militari: 389 lei
dar mi se pare ca oferta asta, care e an de an se aplica doar la lucrari mecanice.
piese+manopera. nu stiu daca si la revizii. am senzatia ca nu. vorbim de cea cu -15 % pana in 4 ani si - 30% la 4 ani si peste. nu ?
Promoţia se referă într-adevăr la lucrări mecanice, obligatoriu cu piesele achiziţionate de la ei din Service:
-15% maşini cu o vechime până în 4 ani, respectiv,
-25% maşini cu o vechime mai mare de 4 ani.
ai dracu', au mai redus. anul trecut a fost -30% cand am schimbat distributia.
pai, daca imi cumpar eu filtrele, nu mai merita sa mai merg la ei pentru manopera.
nu e vreo inginerie sa schimbi filtrele, ca sa trebuiasca sa mergi la dacoserv. o sa merg la cel mai ieftin service de cartier,
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment