Revizii Dacia Logan Diesel

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • daca tin minte bine,in carnetu de intretinere scrie ca la revizie se face si ;la instalatia de AC,ceea ce la mine nu au verificat niciodata,decit cele normale,ulei filtrele,etc.
    deci cititi mai bine ce trebuie sa faca acesti tovarasi la revizie
    sigpic

    Comment


    • maine ma duc sa fac revizia de 30000 , intrebare pentru andrei:
      1.5 dci 85 cp (LSOW)
      pentru filtru de ulei , poti sa-mi dai codul exact de filtru? ( sa nu-mi spui ca scrie prin posturi, te rog sa te uiti in program)
      http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

      Comment


      • Originally posted by boris View Post
        daca tin minte bine,in carnetu de intretinere scrie ca la revizie se face si ;la instalatia de AC,ceea ce la mine nu au verificat niciodata,decit cele normale,ulei filtrele,etc.
        deci cititi mai bine ce trebuie sa faca acesti tovarasi la revizie
        Am in fata carnetul de intretinere. Referitor la AC am gasit prevederi doar la pagina 8, (operatii complementare) la care este prevazut faptul ca la fiecare 2 ani se curata iar la fiecare 3 ani se aduce la nivel fluidul refrigerent. De fapt nu prea au ce sa-i faca instalatiei de AC in afara intervalelor sus mentionate, cu exceptia simtomelor atipice (posibilitate de a fi defect...)
        INSA, ce ma face sa rad e la paginile 6-7.
        "REVIZIA Dacia
        Operatiunile de control efectuate in momentul fiecarei revizii Dacia sunt esentiale. De asemenea, va recomandam sa efectuati intretinerile d-voastra in reteaua Dacia. Continutul reviziei Dacia:
        1. Caroserie: Examinare parte inferioara caroserie, pasaje roti, deschideri mobile
        2. Motor: golire si umplere, inlocuire filtru ulei, control vizual linie esapament
        3. Ambreiaj: control garda ambreiaj
        4. Frane: control vizual placute, control vizual etanseitate circuit, control nivel lichid frana
        5. Niveluri si etanseitate circuite: control directie asistata, control spalatoare geamuri fata si spate (???), control circuit de racire, control circuit de ambreiaj hidraulic
        6. Directie/Tren fata si spate: control burdufuri de cauciuc
        7. Pneuri si amortizoare: control stare si presiune pneuri, control prezenta busoane de valva ( ), control stare si presiune roata de rezerva, control vizual amortizoare fata si spate.
        8. Echipamente: Control becuri (lumini, semnalizatoare, stop), control stare de incarcare baterie, control stare parbriz si retrovizoare, control stare lamele stergator geam fata si spate (???)
        9. Etichete: control pozitionare corespunzatoare a etichetelor de securitate si intretinere ( )
        Electronica: diagnosticare calculatoare"

        Nici un cuvant in interiorul pasajului nu a fost modificat fata de documentul respectiv Dacia...
        Acum spuneti-mi: cate din cele de mai sus se executa???
        Unele sunt hilare, tocmai de aceea este vorba de timpul normat unei revizii (desi este mai scurt in realitate) caci nomenclatorul cuprinde operatiile de mai sus...
        Interesant, nu?
        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

        Comment


        • pai am zis eu bine ca intro ora e gata revizia,doar schimbat ulei si filtre,dat putin cu vaselina,verificat becurile,frinele,strins pe la usi putin si gata. banii va rog

          nu zicea acolo in carnet ceva de genu si curatarea instalatie A/C?
          sigpic

          Comment


          • Nope!
            Am cautat din scoarta-n scoarta si doar acei doi termeni sunt scrisi (2 ani pentru curatare si 3 pt umplere), la Operatii Complementare, deci se platesc
            Last edited by 77sky; 21 June 2009, 23:50. Reason: prea multe litere :)))
            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

            Comment


            • Mai ce sa zic, fara suparare, nu vreau sa fiu partinitor, dar la ultimele 3 reviizii executate in service si la care am fost de fata langa mecanic, am parcurs punctele 1... 8, (fara pct. 9) inclusiv diagnosticare calculatoare. De asta am spus tot timpul ca sunt multumit de felul cum s-a facut revizia si cum am fost tratat acolo unde am facut aceste revizii.
              Referitor la "control stare lamele stergator geam fata si spate (???)" sigur se refera la Logan MCV.
              Multa bafta.
              Blue Diesel Tech

              Comment


              • Ti-a fost verificata garda la ambreiaj? La ambreiajul hidraulic nu prea ai de ce...
                Au fost verificate presiunile, "busoanele de valva", inclusiv la roata de rezerva?
                A fost verificat si nivelul lichidului pt servodirectie? Ca sa se faca asta, trebuie bateria demontata, chiar si asa, e o pozitie de sa iti dai cu tesla in (am incercat sa sterg bidonul acela, de-abia am reusit, cu bateria demontata). Of, parca s-au chinuit sa ii gaseasca o pozitie dificila.

                Daca au facut cele zise de mine, cred ca sunt "zelosi"; prea raaaar se intampla asa ceva in service-urile Dacia
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • mie nu miau executat atitea operatiuni )
                  sigpic

                  Comment


                  • Mai, eu unul nu sunt super mecanic sau specialist in mecanica auto, dar dupa cum am spus ... mi-a verificat, fiind de fata:
                    Ambreiajul .... l-am intrebat pe mecanic ca am vazut ca s-a uitat la el si ma intrebat de cursa, daca poate sa ii faca ceva si a zis ca nu, pentru-ca e hidraulic.
                    "Au fost verificate presiunile, "busoanele de valva", inclusiv la roata de rezerva", deoarece am observat (la verificarea mecaniciului) ca toate rotile aveau presiunea de 1cu7, fata de 2 pe fata si 2cu2 pe spate, am cerut si verificarea rotii de rezerva.
                    A verificat lichidul din vasul ce e intre faruri si baterie, conductele aferente, eu unul am zis ca ala tre sa fie.
                    Pentru o deplina convingere la urmatoarea revizie mergi si tu si ai sa vezi despre ce e vorba la servisul respectiv.
                    O zi mai buna si multa Bafta.
                    Blue Diesel Tech

                    Comment


                    • Mai sa fie, trage-mi-as palme, asta-i finomen ; care e "servisaul" cela care face asa ceva ?
                      Nu te contest deloc, doar sunt mirat de corectitudinea lor (numai cand ma gandesc la faptul ca nu imi lasa uleiul sa se scurga pana la ultima picatura...)

                      Cator dintre voi li s-a verificat nivelul lichidului servodirectiei in service, fara sa il cereti voi?
                      Last edited by 77sky; 23 June 2009, 22:09.
                      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                      Comment


                      • s-ar pare ca esti un caz unic de esti multumit de serviciile Caremil; eu unul m-am lamurit; prefer sa imi fac reviziile in alta parte; e si mai ieftin; si culmea e ca am garantie dar am preferat sa renunt la ea...
                        "Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)

                        Comment


                        • oferta

                          Oferta de la Dacia, numai anumite centre.
                          Attached Files
                          Last edited by nico2001; 25 June 2009, 20:55.

                          Comment


                          • Oare de ce nu ma mira faptul ca Lion tg-mures nu este pe lista.....?
                            1.5 dci 2008; 1.2 16V GPL 2014

                            Comment


                            • Azi am facut revizia de 30.000 km...beneficiind de reducerea de 20% oferita de Dacia.Uleiul folosit a fost Elf Turbo Diesel 10W40 (cu acceptul celor de la uzina) si la ulei nu s-a aplicat acea reducere...pret final...285,68 lei...super super super ieftin...sa nu mai spuna cineva ca Loganul e o masina scumpa la intretinere.
                              Attached Files
                              sigpic

                              Comment


                              • Salut baieti!
                                Am un Logan 1,5 dci din noiembrie 2005 si fac drifting regulat cu el!
                                Nu stiu cate masini (logan) au fost hacuite in asa hal!
                                Uleiul de la inceput (de la prima revizie)am bagat mobile one 10W40 (aveti grija sa nu fie facut la turci sau bulgari!!!),bineinteles ca baietii de la service au spus ca tre sa bage elf dar le-am spus sa-mi bage ce ulei vrea muschiu meu si au dat telefon la uzina si cei de acolo au spus sa-mi bage uleiul meu dar sa semnez pe proprie raspundere daca se intampla ceva!
                                Nu am calculator de bord!!
                                Vedeti ca la revizii baietii se baga la calculator sa updateze softul(de parca as juca jocuri pe net si as lua ceva virusi)si eu le-am interzis sa umble la calculator...binenteles ca si pentru asta a trebuit sa semnez pe proprie raspundere!!
                                SCHIMBA SOFTUL SI IN TIMP VA PICA INJECTOARELE!!
                                Eu am schimbat uleiul pana in 8000Km filtru de ulei de la MANN (evitati purolator)si motorina doar efix sau OMV sprint(evitati PETROM daca tineti la masina voastra!!)
                                Filtrul de motorina tot la 8000 si distributia la 50000(nu la 60000 cum scrie la carte)
                                Reviziile le puteti face gratis(manopera daca sunteti din afara TULCEI) la TULCEA!!
                                Intr-o ora era gata(cu tot cu discutiile care le-am avut cu ei cu uleiul si calculatorul<le-am spus pur si simplu sa se duca peste strada sa mi-l cumpere{uleiul} si sa-si bage adaosul lor!!!>)
                                Daca bagati ce e mai bun in motor si schimbati mai devreme totul este OK!!
                                Mare grija ......sa va va reglati distribuitorul de frana pe spate....pentru ca din fabrica vin cu el prea sus si franele pe spate nu tin....va duceti ca sania iarna...daca nu credeti intrebati cand va faceti I.T.P.-ul!!
                                Loganul este o masina bine legata atata timp cat nu o loviti!!!...toate imbinarile sunt sudate....daca bagi flacara pe tabla o compromiti!!!
                                Cam atata am avut sa va spun!!
                                P.S.
                                Aveti grija la motorina!!!dci-ul este pretentios in general!!!
                                Last edited by solan_1975; 3 July 2009, 00:20.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google