Revizii Dacia Logan Diesel

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • florin, putin cam scump intr-adevar. Eu doar ce-am facut revizia de 50.000 km dimineata la Dacoserv Preciziei(sector 6).
    Am venit de acasa cu uleiul, restu' am luat de la ei. Ulei am cumparat Castrol Magnatec Diesel 10W40 pe care am dat 127 RON 4 X 1L (si mai aveam ramas ceva de la revizia trecuta pentru completarea peste 4L).
    La service am avut de platit 337 RON, 340 ca sa fie rotund.
    Nu mai stiu pe dinafara preturile exact si am lasat factura in masina dar asta am luat de la ei:
    - filtru ulei
    - filtru aer (asta a fost vreo 100 lei ceea ce mi se pare mult - de obicei il cumparam eu de la un magazin cu piese auto cu vreo 60-70 lei)
    - filtru polen (asta a fost 60-61 lei, este ceva mai tapan si face contact mai bine in locul respectiv decat cel pe care-l aveam)
    - 1 X 1L antigel (nu mai tin minte ce natie era,recipientul este de plastic neagru iar lichidul verde fluorescent) asta a fost ~ 30 lei
    + manopera
    A lucrat impecabil mecanicul, mi-a verificat tot ce se putea verifica, a strans toate surubelele posibile, uns balamale usi, etc

    Per total ar veni 127 RON (uleiul) + 337 RON (platiti la service) ==> 464 RON pentru revizia de 50.000 km.
    ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
    Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs

    Comment


    • Eu am un diesel de 85 cp luat in mai 2008 si stiu ca trebuie sa schimb distributia la 90.000 km asa cum scrie si in carte, am vazut mai sus ca la acelasi motor de 85 cp a schimbat distributia la 60.000 km. D c?

      Comment


      • S-au gandit sa mai reduca costurile la intretinere...nu ca nici inainte n-ar fi rezistat distributia 90.000 km
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • Astazi am terminat revizia de 60000 km la bruneta mea.Offf,dc ati stii...totalul.Nici mai mult nici mai putin 1600 ron,fara ulei si filtru de aer,care au fost aduse de mine.Promit ca maine sa revin cu detalii,acuma inca mai suspin dupa bani si trebe sa imi mai revin in simtiri

          Comment


          • florin75david ... foarte mult ... 396lei cu schimbatul filtrului de motorina.
            god ... citeste #1248 ai dat foarte mult pe filtrul de aer, dublu, filtru polen - 60-61 lei, daca citeai http://www.loganclub.ro/forum/micul_...t10506p16.html #305 aveai instalatia de aer mult mai curata si la un pret muuul mai mic .... revizia la 50.000Km ... 261 lei, fara filtru polen si antigel.
            cezar82 a ta e "roscat" sau "bruneta" ... ?
            Bafta
            Blue Diesel Tech

            Comment


            • Originally posted by Teddy View Post
              florin75david ... foarte mult ... 396lei cu schimbatul filtrului de motorina.
              god ... citeste #1248 ai dat foarte mult pe filtrul de aer, dublu, filtru polen - 60-61 lei, daca citeai http://www.loganclub.ro/forum/micul_...t10506p16.html #305 aveai instalatia de aer mult mai curata si la un pret muuul mai mic .... revizia la 50.000Km ... 261 lei, fara filtru polen si antigel.
              cezar82 a ta e "roscat" sau "bruneta" ... ?
              Bafta
              Roscata,ca am diesel de 85 cp +remapare si bruneta,ca asa e vopsita

              Comment


              • La Multi Ani ! tuturor care isi serbeaza ziua de onomastica de Sf. Mihail si Gavriil
                Blue Diesel Tech

                Comment


                • Am facut si revizia de 30.000 km si pretul final a fost de 440 lei; piesele de schimb au fost achizitionate de la ei de la reprezentanta : filtru de aer, filtru de uei, garnitura baie ulei, ulei Elf ( motorul face si mai putin zgomot ) - n-am vrut sa trec pe cel de la Dacia, dupa ce inainte am pus Castrol Magnatec Diesel - reglat faruri si curatat tamburii de praf, ca ma dispera scartaitul de la pedala de frana !!! Filtru de motorina a fost in stare perfecta :-) Bafta lume :-)
                  http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ul_meu-t22912p3.html

                  Comment


                  • revin cu informatii despre costisitoarea revizie de 60000km.S-a facut la baietii de la nissan de la autoeuropa.Mare greseala si e ptr ultima data.o sa intelegeti de ce
                    Uleiul a fos de la mine Mobil 1 Turbo-Diesel 0w-40 si filtru de aer K&n ce incape exact in locasul filtrului de 1.5 dci.Cu masina am intrat la 8 dimineata si am iesit la 11.30,conform avizului.Pe factura apare timp de lucru 8h*60 ron(ora de manopera) reiese un simplu calcul de 480 ron(fara tva).Frumos nu??Apoi pe factura apar:
                    - curea striata=44 ron
                    - ulei transmisie nissan=192 ron(din asta am vrut eu si s-au bagat 4 litri)
                    - filtru habitaclu=54 ron
                    - colectie antrenare distrib=400 ron
                    - filtru motorina=110 ron
                    - filtru ulei= 30 ron
                    - bec 12 v= 4.5 ron
                    Deci total piese fara tva = 835 ron
                    Pe factura alaturi de acestea mai apar,receptie vehicul si diagnosticare = 30 ron,si inlocuire bec stop frana=12 ron(cu becul e poveste lunga.Cand au bagat masina in service,cica nu era becul ars,dar el era ars de o saptamana,in fine,cand sa plec cu masina,hopa ca e ars.Pur si simplu au stat 2 min sa il schimbe,iar pretul l-am scris mai sus)
                    Deci toata afacerea de la autoeuropa a fost de 1600 ron,plus uleiul si filtrul de aer de la mine,deci,un total de 2100 ron.Hmmm,cum vi se pare,mai e loganul,o masina ieftina de intretinut

                    Comment


                    • Originally posted by cat_alex52 View Post
                      Am facut si revizia de 30.000 km ......
                      Filtru de motorina a fost in stare perfecta :-)
                      Faci revizia la 10k sau 15k? De ce nu ai schimbat filtrul de motorina?

                      Comment


                      • Originally posted by cezar82 View Post
                        revin cu informatii despre costisitoarea revizie de 60000km.S-a facut la baietii de la nissan de la autoeuropa.Mare greseala si e ptr ultima data.o sa intelegeti de ce
                        Uleiul a fos de la mine Mobil 1 Turbo-Diesel 0w-40 si filtru de aer K&n ce incape exact in locasul filtrului de 1.5 dci.Cu masina am intrat la 8 dimineata si am iesit la 11.30,conform avizului.Pe factura apare timp de lucru 8h*60 ron(ora de manopera) reiese un simplu calcul de 480 ron(fara tva).Frumos nu??Apoi pe factura apar:
                        - curea striata=44 ron
                        - ulei transmisie nissan=192 ron(din asta am vrut eu si s-au bagat 4 litri)
                        - filtru habitaclu=54 ron
                        - colectie antrenare distrib=400 ron
                        - filtru motorina=110 ron
                        - filtru ulei= 30 ron
                        - bec 12 v= 4.5 ron
                        Deci total piese fara tva = 835 ron
                        Pe factura alaturi de acestea mai apar,receptie vehicul si diagnosticare = 30 ron,si inlocuire bec stop frana=12 ron(cu becul e poveste lunga.Cand au bagat masina in service,cica nu era becul ars,dar el era ars de o saptamana,in fine,cand sa plec cu masina,hopa ca e ars.Pur si simplu au stat 2 min sa il schimbe,iar pretul l-am scris mai sus)
                        Deci toata afacerea de la autoeuropa a fost de 1600 ron,plus uleiul si filtrul de aer de la mine,deci,un total de 2100 ron.Hmmm,cum vi se pare,mai e loganul,o masina ieftina de intretinut


                        Sincer imi pare rau pentru tine si banii tai, dar faptul ca ai luat tu teapa sau ai facut revizia la nissan nu inseamna ca loganu e masina scumpa.puteai sa faci altundeva si sunt convins ca era mult mai bine si mult mult mai ieftin.
                        Glory. Glory Man United!!!!United We Stand!!!!!!

                        Comment


                        • Pai atunci,spune-mi care sunt preturile la baietii de la dacia la o masina aflata in garantie la produsele afisate de mine si pretul/ora la manopera?

                          Comment


                          • Va salut ! Am un logan 1.5 dci din 2006 Euro 3, varianta 65cp . Am 20.000 km si pana acuma nu am schimbat niciodata filtrul de motorina. Ce filtru trebuie sa cumpar mai exact ? cu senzor de apa sau fara ? Daca ma pute-ti ajuta cu un cod pentru el si un pret cu aproximatie ( de preferat ce-l de origine ) .
                            Va multumesc ! si imi cer scuze daca am postat gresit.
                            sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

                            Comment


                            • Fara nici o tentativa de rautate,invatati fratii mei limba romana, nu o mai schiloditi cum va trece prin cap:
                              - eu pot, tu poti, el/ea poate, noi putem, voi PUTETI, ei/ele pot
                              - CEL de origine, fara nici o urma de cratima
                              Mi-e groaza de scoala care se face acuma dar nu asta era scopul postului.

                              Si eu tot euro3 am si cand m-am dus sa cumpar filtrul de motorina inainte de revizia de 40.000 km cam acelasi dubii le-a avut si vanzatorul unde am fost ca nu stia exact care e diferenta intre filtrele pe care le avea el in magazin si ce am cerut eu.
                              Din pacate nu imi mai aduc aminte cu toate ca am zis ca trebuie sa retin pentru data viitoare (stiu ca unele au 3 tubulete, altele au 4 dar nu mai stiu care cate are )
                              Solutia cea mai simpla(eu unul asa am facut) ar fi sa il scoti pe nenea vanzatorul din magazin 2 minute (normal daca poate) si sa va uitati amandoi sub capota, in partea stanga. Este destul de intuneric si nu foarte usor de observat dar intr-un final il veti vedea si veti putea sa va dati seama cum trebuie sa arate ca sa se potriveasca.
                              Din cate stiu si cel euro3 are senzor de apa...

                              LE: in carte scrie ca schimbul filtrului de motorina se face la fiecare 20.000 km (dar aici nu stiu daca este specificat si la cati ani in cazul in care faci acei 20.000 km in 2-3-4 ani-asta fiind cazul tau)
                              Last edited by god; 9 November 2009, 21:15.
                              ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
                              Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs

                              Comment


                              • @dcr : revizia trebuie facuta la masina mea din 10.000 in 10.000 de km, iar filtrul de motorina l-am schimbat la 20.000 km pentru ca s-a gasit apa in el :-)
                                http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ul_meu-t22912p3.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google