Revizii Dacia Logan Diesel

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by $ok View Post
    @lord_wader - nu stiu de ce acel vanzator incerca sa-ti schimbe optiunea pentru ca mai nou Castrol 5w-40 TD a primit si aprobarea Renault: RN0700/RN0710
    Da, tocmai asta ma intrebam si eu ca am vazut inca de la raft ca scrie si "Renault diesel PKW" pe bidon. Cred ca avea interes sa vanda si celelalte uleiuri mai ieftine pe care se cam asezase praful pe raft, sau o fi fost vreun tip cu vw si s-o fi simtzit ofensat ca pun si eu ce pune si el, am mai intalnit de astia orgoliosi.
    Azi l-am inlocuit, nu s-a innegrit instant la prima cheie ca Mobilul, dar probabil e chestie de zeci de km pana se va innegri. Ce m-a bucurat, e faptul ca ledul din bord de la ulei s-a stins imediat aproape instantaneu dupa ce am pornit motorul, chestie care cu Mobil se petrecea dupa aproximativ 3s indiferent ca era nou, indiferent de era la rece sau la cald. POsibil ca asta sa fie o rezolvare a problemei asa cum am mai auzit la alt theard.
    Imi mai place ca motorul se aude un pic altfel la turatii mai mari, suna mai frumos, poate e chestie subiectiva, dar mie mi se pare ca a mai disparut galagia de diesel de la relanti, la fel si zgomotul ala infundat de diesel(pe care il aud si la alte masini) care se auzea la prima pornire din zi, dar poate sunt eu subiectiv, o fi doar efect placebo.

    Comment


    • Mersi frumos dani030669

      Comment


      • Mi se pare mie sau MANN face filtre identice si pt benzina si pt. diesel in cazul dacia logan?
        De ex. eu am pus filtru w75/3 care nu are decat codul 4011558728809 si pt. loganul pe benzina si pt. pt. diesel. Pe de alta parte aceste filtre ar trebui sa aiba si un cod purflux, care e cam dubios pentru ca LS932 cat e pe site la Purflux nu este prin magazine ci doar LS917. Care ati cumparat filtre de ulei MANN w75/3 pt. diesel ce scria pe cutie?

        Comment


        • lord_wader am luat eu pentru revizia de 60.000 km dar inca nu am apucat sa o fac, astept mai intai salariul. Ma uit ce scrie pe el sau pe cutie diseara cand ajung acasa si iti spun.
          ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
          Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs

          Comment


          • Scrie doar pe cutie God, la filtrele MANN din cate am observat. Treaba e cam "nedescifrata" pentru mine inca. Pe celalalt theard cu "greseli filtre ulei diesel" cineva spunea ca pentru dci E3 codul filtrului de ulei trebuie sa fie LS932(cod Purflux, care a inlocuit LS288 si LS309).
            Acuma, cand cauti in catalogul MANN *filtre ulei logan Dci* cautarea iti returneaza W75/3 identice pt 1.4Mpi, 1.6. etc toate cu:
            -diametru exterior 76mm
            -inaltime 50mm
            -filet M 20 X 1.5
            -Bypass Valve Opening Pressure 1.3 bar

            Dci 85 are filtru MANN W79, inalt cu 2.0 bar

            Daca cauti in acelasi catalog codul purflux LS932 iti returneaza W75/3 , la fel cautare LS917 si LS288.
            Daca cauti in catalogul Purflux W75/3 iti da brandul MANN, si codul Purflux alaturat LS932(Dci toate, Mpi solenza si solenza 1.9D, sandero 1.4 , 1.6 etc) si:
            Height : 54 mm
            Ø exterior : 76 mm
            Thread : M20x1,5

            Eu cred ca MANN sau alti producatori de filtre fac filtre comune(avand in vedere caracteristicile tehnice identice si returnarea acelorasi rezultate la cautari) pt. mai multe branduri auto si scriu pe ele coduri in f. de unde ajunge filtrul si pe ce masina se monteaza. Nu stiu daca elemntul filtrant este diferit.

            Pe de alta parte, acum sunt uleiuri sintetice comune care merg si la diesel si la benzina de ex 5w40, 0w40, 5w50 de la Mobil, de unde stie filtrul de ulei de care ulei ii pui si in acest caz de ce ar mai fi filtrele diferite benzina/diesel?

            Comment


            • Salut!

              Am ajuns la 70.000 km cu Loganul meu diesel de 70 cp si nu mai este in garantie, asa ca nu mai merg la reprezentanta pentru revizie cu el. Imi poate zice cineva ce trebuie schimbat la nr. asta de km? La ASV Brasov am verificat cat costa revizia si era numai 350 lei, deci multe nu trebuie schimbate.

              Multumesc

              Comment


              • Pentru revizia de 90.000 de km am cumparat urmatoarele :

                Ulei - Castrol Edge 5W 40 Turbo Diesel , Made in Belgium, bidon 5 Litri = 134 Lei.

                Filtru ulei - Renault , cod : 8200768913 , Made in France = 26 Lei.

                Filtru aer - Renault , cod : 8200431081 , Made in Tunisia , pentru conditii grele cu burete = 60 Lei.

                Filtru motorina - Renault , cod : 7701066680 , Made in Austria , cu senzor de apa pentru Euro 3 = 133 Lei.

                Antigel - Dacia - Glaceol Tip RX - D , Made in Belgium, 4 Litri = 88 Lei.

                Lichid de frana - Dacia - DOT 4 , Made in France, 500 ml = 11 Lei.

                Ulei pentru directia asistata - Dacia , Made in Romania, 1 Litru = 35 Lei.

                Ulei cutie viteze - ELF TRANSELF NFJ , Made in Romania , 4 Litri = 100 Lei.

                Total distractie = 590 Lei ( rotunjit ). Urmeaza manopera.

                Toate cele bune !

                Comment


                • Dacă cumpărai toate acestea de la un magazin specializat care schimbă gratuit ce cumperi de la ei, scăpai de manoperă.
                  E o metodă bună de revizie după ce ieși din garanție și chiar în timpul garanției dacă găsești un "nenea bun" de la Dacia care să-ți pună ștampila bună pe carnetul de garanție.

                  Comment


                  • referitor la Castrol Edge TD 5w-40 pot sa spun ca e cam cel mai bun ulei pentru turbo-diesel-uri, eu merg pe Magnatec 5w-40 pentru ca e putin mai ieftin, iar Edge TD e pentru motoarele diesel mai performante ceea ce nu e cazul la 1.5 dci, iar pe recomandarile celor de la Dacia sau Renault nu dau 2 bani, pentru ca sunt doar chestii de marcheting pentru ca ei promoveaza doar producatorii cu care au contracte, iar de restul spun ca nu sunt bune.
                    @matei ai dat cam mult pe consumabile si unele nu sunt tocmai indicate, ulei de servo romanesc sincer nici nu am vazut asa ceva dar poate o fi oricum nu as pune asa ceva la masina mea, am schimbat si eu uleiul la servo dar bineinteles ca am pus tot Castrol la fel si lichidul de frana am bagat tot Castrol, eu merg pe Castrol de multi ani la toate masinile pe care le-am avut si le am si nu m-a dezamagit niciodata.
                    Last edited by wheelman2010; 13 August 2010, 18:28.

                    Comment


                    • @lord_wader: imi cer scuze de raspunsul intarziat dar uitasem
                      Pe cutie scrie: Fiaam FT 5409, Fram PH-5911, Hengst H 11 W02, Mahle OC 309, Purflux LS 917, Tecnocar R650

                      @wheelman2010: Nu mi se pare ca a dat mult...eu am luat filtre, curele si alte cateva chestii de la Soran(daciashop) iar preturile sunt cat de cat apropiate de cele postate de Matei doar ca am preferat alti producatori in detrimentul "de origine Dacia/Renault". Cateva exemple:
                      - Filtru ulei Mann - 23 RON
                      - Filtru aer Clean(facut in Italia- nu ca ar avea vreo importanta) - 35 RON
                      - Filtru polen Clean - 48 RON
                      - Filtru motorina Mahle cu senzor pt apa - 123 RON

                      In afara de pretul filtrului de aer nu vad vreo diferenta majora.

                      Mai am de luat cateva chestii pentru revizie dupa care service si gata cheltuielile majore cu masina pentru o perioada
                      ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
                      Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs

                      Comment


                      • pai cum am mai spus sunt cam scumpe pe mine m-au costat in felul urmator :
                        - ulei CASTROL MAGNATEC 5w40 - 115 lei 4L
                        - filtru aer cu burete - 10 lei
                        - filtru ulei - 10 lei
                        - filtru motorina - 40 lei ( il schimb cam la 15000 km )
                        - manopera - 0 lei , ca la mine nu e o problema le schimb pe toate intr-o joaca, max. 30-40 de minute
                        Total - 175 lei
                        deci super ieftin si fara filtrul de motorina ieseam si mai ieftin dar am vrut sa-l schimb si pe ala chiar daca nu avea nici 15000 km.
                        Mentionez ca eu toate consumabilele le iau de la cei care vin cu piese duminica in trag la Vitan ca au preturi mult mai bune decat pe la magazine si au si marfa buna, ca am luat de la ei de foarte multe ori si nu am avut niciodata vreo problema, asa ca bafta si spor la treaba.

                        Comment


                        • Maaare atentie la filtrele de motorina! O aparenta economie la un filtru poate cauza, in timp, nenorociri.
                          Pentru o diferenta de cca 80-90 lei, cu posibilele riscuri de rigoare, nu vad motivatia...
                          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                          Comment


                          • @wheelman2010 : comparativ cu preturile din targ, sunt mai mari cele afisate de mine. Eu cel putin nu am incredere in respectivele piese ( poate gresesc eu ). Filtrul de mototrina il schimb la 10.000 de km. Iar la magazinul unde se schimba gratuit uleiul ( nu stiu daca si celelalte uleiuri ) nu imi inspirau incredere persoanele de acolo.

                            Toate cele bune !

                            Comment


                            • eu pot sa spun ca iau de ani de zile piese pentru logan si benzinar si diesel de la cei care vin cu piese duminica in targ la Vitan si am luat incepand cu filtre de aer sau ulei si pana la pompe electrice de servo pentru dci si nu am avut niciodata vreo problema cu ele si pot sa spun ca ma pricep cat de cat la mecanica din moment ce eu fac totul la masina de la schimbat filtre si pana la motor, distributie, chiuloasa, ambreiaj etc. asa ca eu unul zic ca se merita din moment ce piesele sunt bune si nu ai probleme cu ele.

                              Comment


                              • revizie 2 ani

                                revizie vehicul 2 ani (11000 km):
                                -ulei castrol magnatec 5w40 - 150 ron (5litri)
                                -filtru aer mann C 3875 - 25 ron
                                -filtru ulei mann W 75/3 - 25 ron
                                -filtru motorina 7701478546(renault) - 126 ron
                                -filtru polen romcarbon - 27 ron
                                -manopera - 221 ron

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google