Schimbare Garnitura BAIE DE ULEI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbare Garnitura BAIE DE ULEI

    schimbare garnitura baie de ulei:
    se demonteaza:
    - se goleste motorul de ulei
    - se da jos filtru de ulei
    - se da jos tubul de intrare apă
    - se da jos senzorul de presiune ulei
    - dupa care se baga sub masina si se desurubeaza suruburile de la baia de ulei
    Am atasat 2 documente pdf unul cu demontarea si unul cu remontarea!
    cupluri strangere suruburi baie de ulei intre 8 si 14 NM
    cuplu strangere senzor presiune ulei intre 30 si 35 NM

    P.S. am si cateva intrebari pt cei care cunosc de ce:
    de ce trebuie deconectat tubul de intrare apa? si de ce trebuie dat jos senzorul de presiune ulei?
    Attached Files

  • #2
    chiar nu stie nimeni sa raspunda la 1-2 intrebari?

    Comment


    • #3
      Originally posted by soculuif View Post
      chiar nu stie nimeni sa raspunda la 1-2 intrebari?
      nu trebuie demontat altceva decat baia de ulei. imaginile atasate de tine fac parte dintr-o operatie mult mai complexa si de aceea este nevoie de demontarea altor subansamble. nu sunt sigur, dar cred ca si esapamentul trebuie demontat pentru a avea loc sa extragi baia de ulei si mai ales sa o repui pe pozitie cu siliconul intact pentru o etansare eficienta.
      PS: cred ca de aceea o si demontezi , pierde ulei pe la imbinare. cred ca un elevator ti-ar fi de folos. Succes!

      Comment


      • #4
        da. si mie mi-au dat jos baia de ulei si au desfacut si esapamentul din 2 suruburi cu arc unde e prins de galeriile de evacuare. nu au dat jos filtrul de ulei si senzorul presiune ulei.
        tubul de intrare apa ? nici nu stiu ce-i ala ...
        o/____\o
        (i)
        .........

        Comment


        • #5
          multumesc pt raspunsuri! Tubul intrare apa este furtunul de la radiator la blocu motor prin care circula "zama" de racire!

          Comment


          • #6
            am adaugat si cateva poze facute din spatele motorului in partea de jos exact unde curge uleiul pe la imbinarea baii cu blocul motor!
            Attached Files

            Comment


            • #7
              am reusit astazi sa schimb garnitura de la baia de ulei, am pus si ceva instant gasket maker de la cyclo - - operatiunea consta in:
              1. ridicare masina pe rampe mici pe rotile din fata
              2. scoatere ulei din motor
              3. desfacere scut motor
              4. desfacere jug motor (suruburile din botu masinii care sunt ascunse de plasticele de langa spoiler se desfac de tot), iar cele din spatele jugului se desfac doar cat sa permita ca jugu sa pice usor in jos!
              5. se desface traseu de evacuare din cele 2 suruburi cu arc dupa care se scoate din fiecare element cauciucat de pe traseu sa se poata deplasa inspre lateral
              6. se desface apoi baia de ulei din suruburi si ar trebui sa pice in jos - grija totusi la pompa de ulei ca e foarte adanca in baie!
              7. se curata baia de ulei cu diluant - atentie nu se toarna diluant ca si cum ai turna apa - ci doar se inmoaie o carpa in diluant si se sterge frumos baia!
              8. se pune un strat de instant gasket maker pe santu pe care vine garnitura se aseaza garnitura si peste garnitura si in interior si in exterior se pune un strat de instant gasket maker! se strang suruburile in X si se baga ulei motor! atentie se lasa masina 2-3 minute la relanti!
              Spor la treaba!

              Comment


              • #8
                Ai dat jos roti ,bascule etc?

                Comment


                • #9
                  mai citeste o iar,cu voce tare,si fii atent la data postarii

                  Comment


                  • #10
                    Eu am citit ,insa tu nu stii cum se face aceasta operatiune ,respectiv basculele sunt prinse cu suruburi pe cadru ,daca incerci sa-l slabesti acestea vor opune rezistenta ?Am incercat asta la o Nova si a trebuit sa dau jos tot!

                    Comment


                    • #11
                      Știu că nu s-a mai postat de mult în topic...

                      Am și eu o problemă asemănătoare...pierd ulei pe la garnitura băii...

                      Vreau să o desfac, să pun o garnitură nouă și mai mult Reinzosil (silicon negru de la Reiz rezistent până la 300 de grade) pentru etanșare....

                      Dacă desfac jugul motor trebuie făcută geometria obligatoriu ?

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google